34. My...

260 15 0
                                    


Je podvečer. Mladí upíři sedí u v jedné místnosti a v duchu prosí,aby se chlapec probudil. Černovlásek se při tom incidentu asi nějak poranil na hlavu. Kdo ví. Jakmile totiž přijeli domu a ráno se vzbudili,Kook probuzen nebyl.

,,Co budeme dělat...k-když se neprobudí?" zamumlal zhrozeně Jimin,který silně stiskl Jinovu ruku. ,,Neboj se. Určitě se probudí," pohladil ho po vlasech Jin hyung. Zrovna v tu chvíli k nim přišel doktor. Odkašlal si a tak se k němu všichni seběhli a čekali,co jim řekne.

,,Jak na tom je,pane doktore?" optal se hned Namjoon. ,,Je na tom dobře. Právě se probudil. " usmál se na ně a všem tak spadl kámen ze srdce. ,,Je tu ale jedna prosba. Chtěl by,aby k němu první šel Taehyung. Důvod neřekl. Jen vás o to poprosil," promluvil najednou pan doktor a tak se všichni ohlédli na hnědovláska, sedícího na židli.

Zvedl se a s přikývnutím vešel dovnitř. Jakmile došel blíže,uviděl Jungkooka. Stál u okna a koukal se z něho ven. Hnědovlásek tak využil situace a potichu k němu došel. Obmotal si ruce kolem mladšího pasu a bradu zabořil do jeho ramene.

Černovlásek šokem povyskočil,ale když si uvědomil, že je to Taehyung,ulevilo se mu a uklidnil se. ,,Bál jsem se o tebe," zamumlal mu do ramene Tae. Kook se musel pro sebe usmát. Nemyslel si,že by někdy někoho,jako je Taehyung mohl milovat.

Byl to bezcitný hajzl. Ale proč teď tedy cítí to,že je pro něho Taehyung důležitý? Že ho miluje?

,,Promiň,příště ti řeknu včas." řekl mu černovlásek sarkasticky a hnědovlásek se tak zasmál. ,,Jsi mi to ale vtipálek," řekl při pohlazení jeho bříška. ,,Tae," promluvil najednou Jungkook vážně. Otočil se k němu čelem a podíval se mu do očí.

,,Ano?" zvedl na něho zvědavě obočí. ,,Něco jsem viděl. V-viděl jsem něco strašného," vydechl Jungkook se strachem v očích. Taehyung se snažil v jeho očích najít jakoukoliv lež,ale nenašel ji. ,,Co jsi viděl,Jungkookie?" ,,J-já..." vydechl roztřepaně Jungkook a pustil Taeho ruku.

,,Jungkooku. Co jsi viděl? Co se děje?" promluvil na něho Tae znovu. Jungkook se ale dál koukal pryč a tak mu hnědovlásek vzal hlavu a otočil ji tak,jak potřeboval. ,,Kookie. Řekni mi,co jsi viděl. Nelíbí se mi,že mi to takhle tajíš. Co se děje?" změnil trochu tón hlasu,přičemž černovlásek nechal skapat pár nezbedných slziček.

,,M-my..." řekl. ,,Co my Kookie? Co my?" ,,My... máme zemřít." vydechl tiše a Taehyung vykulil oči. Chvíli se na něho nevěřícně koukal. Nechápal,proč mu to mladší říkal. Bylo možné,že viděl budoucnost, protože byl na pokraji smrti? Nechtěl si připustit,že by to byla pravda.

Vzal černovláska a došel s ním k posteli. Tam se posadil a objal ho. Hladil ho na tváři a ve vlasech,aby přestal plakat. ,,Neboj se. Nenechám nikoho,aby ti ublížil. Nikoho." řekl mu a políbil ho mezi vlasy.

Položil ho do postele a přikryl. Aby mu nebyla zima. Potom si přisunul židli a hladil ho na tváři,přičemž se mladší držel jeho ruky a nechal se jím uspávat.

Když si byl Taehyung jist,že černovlásek usnul, naklonil se k němu blíže a políbil jej. ,,Miluji tě,Jungkookie." řekl a s tím odešel ven z pokoje.

—————-

HI ANGELS!!🕊

Tady máme další epizodu,po docela dlouhé době. Omlouvám se,ale nějak mě na tuhle knihu nic moc nenapadalo.

Teď už ale mám předepsané epizody,takže budu moc vydávat každý den hehehe.<3

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat