I fell in love with the Devil,And now I'm in trouble

35 4 27
                                    




Tekrardan selam !



İyi okumalar!



600 yıl evvel~

"Senin kaderinde biri var Jennietta." Sarı kısa saçları olan kadının ağzından bu sözcükler dökülmüştü.Oldukça yaşlı olan mavi gözlü kadın ellerini yavaş yavaş ve titrekçe küresine uzatmış ve dikkatle bakmaya devam etmişti.

"Gördüğün kabusların bilmeceli rüyaların sebebi bu,bir kara büyü etkisi."

Uzun siyah saçlı kız kadını dikkatle dinlerken sadece "Ne?" Diyebilmişti.Kadın ona şöyle bir bakmış ve "Rüyalarında sürekli bir kızla gül bahçesinde olduğunu ve hemen ardından o bahçenin bir anda talan olup havanın karardığını görüyorsun değil mi?"

Kızın kaşları şaşkınlıkla havalanmış hemen ardından "Nereden biliyorsun?" Diye sormuştu.Kadın kızın sorusunu karşılıksız bırakıp kendisi bir soru yöneltmişti.

"Ne zamandan beri görüyorsun?"

"20 yaşıma girdiğimden beri her gün aynı."

Kadın olumlu anlamda başını sallamış ve " Şu an kaç yaşındasın?" Diye sormuştu.

Kız sessizce; "23 yaşındayım." Şeklinde cevaplamıştı.Ardından kadın genç kızın mor olağanüstü gözlerine bakıp; "Lanetin ne?" Demişti.

Kız biraz sessizliğin ardından özgüvenle gözleri parlarken; "Melezim annem bir büyücü babam ise bir vampirdi." Kadın gülümsemiş ve "Aileni neden katlettin Jennietta?" Demişti.Bu kez gülen taraf kız olmuştu.

Oturduğu yere biraz daha yerleşmiş ve " Onlar öz ailem değildi iyi biliyor olmalısın.Onların amaçları sadece benden yararlanmaktı.Öz ailem kendi nimetlerinden utanıp kullanamadığından ve ben çekinmeyip kullandığımdan beni bir piç kurusu gibi ülkemden sürdü."

"Ve biliyorsun ki onları'da öldürdüm.Ellerinde bulunan gücün farkında değillerdi.Türüm böyle ezik olmamalı bende temizledin.Yalvarışları,korku dolu gözleri,değişimim ve acımasızlığım karşısındaki şaşkınlıkları beni oldukça tatmin etti bayan Wishly."

Kadın onu tekrar süzmüş ve kızın gözlerinin kırmızıya döndüğünü görmüştü.İntikam ve kan dökmek için alev alev tutuşuyordu.Karşısındaki kız bir kraliçeydi.Biyolojik olmayan ve ilk kurbanı olan ailesinden kalan ülkenin başına geçmişti.

"Hadi devam et bu kabuslardan nasıl kurtulurum?"

Yaşlı büyücünün bakışları tekrar küresini bulmuş ve "Onu bulana kadar bu devam edecek.Onu bulduğun an hemen hissedeceksin.Seninle bir olacak bu kişi.Adeta senin için dünyaya gelmiş gibi görüyorum."

Ardından kadın duraksamış ve küreye bakarak kaşlarını çatmıştı.Sonra ağzından "O bir soylu senin gibi.Ama sana karşı nefret dolu,sende ona karşı yada onun soyundan birine.Fakat o seninle aynı benliği paylaşıyor.Hatta senin cesaret edemeyeceğin şeylere cesareti var içinde.Seni bekliyor,bul onu." Demişti.

Genç kız bir kahkaha atmış ve inanmamıştı. "İşim yok birde var olmayan birisini mi arayacağım? Delilik!" Demişti.

Kadın buna gülmüş ve içinden "Ah kraliçe senin kıyametin geliyor,senin için hazırlanıyor!" Demişti ve tabiki kız akıl okuyabildiği için bunu duymuş kaşlarını çatıp apar topar kalkmıştı.

İçten içe o'da biliyordu.Sonunda bu koca dünyada bu lanet sayesinde yalnız kalmayacaktı.Kendine bir suç ortağı bulacaktı.Hissediyordu yakınlarda bir zamandaydı.Ama tahmininin çokta ötesini bulacaktı.

O yaşama sebebini,tek gerçek aşkını,suç ortağını bulacaktı.O aşk ve güzellik nedir bileceği,ona öğretecek öğretmenine hoşgeldin diyecekti.


Günümüz~


Roselia'nın ellerini sıkı sıkıya kavramış ve bize bağıran kalabalığın sesi anlık duyulmazken yani kendi dünyamıza geçiş yaptığımızda dudağına fısıldamıştım;

"Hayatıma hoşgeldin sevgilim." Ardından gelinliğini tutan eline kendi yaptığım kırmızı taşlı yüzüğü takmıştım.O'da bana mavi gözyaşı taşlı yüzüğünü takmış ve kulağıma doğru;

"Hoşgeldin cehennemimin güzel şeytanı." Demiş ve bu beni güldürmüştü.Sonra benim gelinliğimin eteğini tutup aşağıya inmeme yardım ederken ona bakmıştım.

700 yıl sonra ben gülüp geçtiğim,var olduğuna inanmadığım hatta varlığından ürktüğüm kişiyle yani lanetimle evlenip sonsuz hayatımı birleştiriyordum.O çocuklara nazikçe altınlar uzatırken gözüm hala ondaydı.

Ben kasırgam'la,kıyametim'le,nefretim'le,aşkım'la,benliğim'le evleniyordum.Roselia Jennietta'ya laflarını tek tek yutturmuştu.Gerçekten birine bu kadar aşık hissetmiştim taşlaştığını sandığım kalbim önünde eriyip toz haline gelmişti.

İlkim ve tekimdi.Roselia benim için gönderilen bir lütuftu.

Bana ve ona yapılan bir kara büyü ona aşık olmamı sağlamıştı.Ama etkisi geçince onun bendeki etkisi geçmek bilmemişti aynıydı.Ve ben ilk defa düşmanımdan intikam almamış hatta düğünümüze davet etmiştim.
Surat ifadesi eminim ki komikti o kötü sonuçlar bekliyorken ben düğün için davet yollatmıştım.


İlk başlarda zorunlu sandığım bu his öyle değildi.Ben ona aşıktım.Ve şu an yeryüzünde aşık olduğum tek kişi artık sonsuza dek resmî olarak benimleydi.

Beni asla bırakmayacak hep kıyametim ve hararetli kasırgam olacaktı.




•Bölüm sonu vote yorum pls

entre vous et moiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin