Selam :)Hızlı bölümler gelebilir ramazan ayı special'i :))
İyi okumalar!
İçeriye adımımı atar atmaz burnuma mis gibi menekşe kokusu gelmişti. Ama bu gerçekten çok daha farklı ve çok daha büyüleyici kokuyordu. Başımı kokunun sahibini çevirdiğimde bir çift parlak mavi gözle karşılaştım.Bu gözler beni mahvediyordu hemde rüyadan beri,ezelden beri.
Bakışları beni ürkekçe bulduğunda ise o anda aklıma aslında hiç planımda olmayan bir şey geldi. Açılış dansını onunla yapmak istiyordum. İlk adımı evet ben atmıştım ve bunun sadece ben farkındaydım. Ona doğru yaklaştığımda nefes alışverişlerinin hızlandığını ve oldukça gergin olduğunu anlamıştım. Anladım bir diğer şey ise onun teninin gerçek kokusu bilmek istediğimdi çünkü sürdüğü koku gerçek kokusunu bastırmaya yetmişti.
Ona da teklif edip yavaşça elime dokunmasını beklemiştim.Tıpkı aynısıydı,hislerim bile gördüğümle aynıydı,işte o zaman inanmadığım şeyin gerçek olduğunu ve bizzat yaşadığımı fark ettim.
Ellerimi zarif beline yerleştirdiğimde ise yemin ederim ki ellerim daha önce hiçbir insan yada nesnede bu kadar güzel gözükmemişti o an gözümde.
Dans boyunca bana asla bakmadı ve oldukça acemiydi ve bu hoşuma gitmişti. Bir ara ona bir şans verdim ve ellerimi yavaşça çok da belli olmayacak şekilde çektim ondan, kaçmasını bekledim. Yapmadı, kaldı, ellerimin arasında durmak o bilmese ya da anlamasa da onun tercihiydi çünkü dansın başından beri kontrolü ona vermiştim.
İlk testimi geçmiş ve kaçıp gitmemiş aksine kendinden bağımsız bir şekilde belli belirsiz belimde duran elleri sıklaşmıştı.
Memnundum her şey aynı ilerliyordu fakat sonra bir anda bana sesini yükseltti ve açıkçası buna kızmaktan daha çok şaşırmıştım. Bana sesini yükselten ilk kişiydi, elbetteki her zamanki gibi eğlence istiyordum bu yüzden onu öylece bıraktım herkes bize bakarken. Önce şaşkınlıkla baka kalmıştı çünkü ani dans haraketlerim onu bir hayli şaşırtmıştı bir de bunu yapınca iyice ne yapacağını bilemez bir hale bürünmüştü. Beni eğlendiriyordu.
Yüzünün istemsizce düştüğünü ama saniyelik bir şey olup hemen toparladığını fark etmiştim.Onun vücudu ve hisleri zaten benim için çoktan hazırdı.Sadece atılacak birkaç belli başlı adım kalmıştı aramızda.Yani rüyaya göre o benim yalnız,karanlık,acılı,acımasız dünyama katılmak için çoktan hazırdı.Sadece ikimiz içinde biraz farkındalık gerekiyordu çünkü onunla ve rüya ile alakalı şüphelerim hala varlığını sürdürüyordu.
Sonra başka bir yere gitmeden içimden geçen bir şey daha yaptım. Elbisesinin yakıştığını söyledim ve yanakları elma kadar kızardı. Gene hoşuma gitmişti. Bakışların hala hissederken yavaş adımlarla ülke yöneticilerinin olduğu yere geçmiş ve asla dinleyip bilgili olmadığım konuşmalarda bulunmuş ardından tahtıma geçip oturmuştum.
Gözlerim onun üzerindeydi, her hareketi benim testlerim ve öğrenmem gereken şeyler için önem arz ediyordu. Tekrardan göz göze geldiğimizde ise bakışlarını bu sefer çekmedi benden. Aksine gözlerimin içine bakıyor ve garip hissetmeme sebep oluyordu. Ben de böylece elime bir şarap kadehi almış ve kalabalığa doğru;
"Prenses Roselia'nın şerefine!" Diyip kafama dikmiştim. Tepkisi ise memnun ediciydi, minik dudakları şokla aralanmıştı. Babasına döndüğümde ise anlam vermeye çalışıyordu. İyice keyfim yerine gelmiş. Bir kadeh daha büyüm yardımıyla almıştım, etrafı gözlüyormuş gibi yapıyordum ki asıl hedefim tam karşımda duruyor ve kafası karışık bir şekilde ne yapacağını bilemiyordu. Böylece gecenin bitmesini bekliyordum çünkü cevapların çoğunu almış, görmem gerekenleri görmüştüm.
.Bölüm sonu.
•Düşüncelerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
entre vous et moi
Fanfic"Krakozhia prensesi Roselia ve Valeria kraliçesi aynı zamanda azılı lanetli Jennietta Kim'in birleşimi."