Hej cześć i czołem
I'm backPoruszę teraz problematyczny dla mnie temat, czyli stereotypy dotyczące płci. Zapewne większość wie, że dwie główne, czyli kobieta i mężczyzna różnią się ciałem i mentalnością. Oczywiście nie można wsadzać wszystkich do jednego worka, bo ludzie są różni, ale jednak jesteśmy wychowywani tak, że te różnice istnieją, niekoniecznie u wszystkich, ale się pojawiają.
Ja od zawsze nie lubiłam stereotypów i uważam, że nie można ich brać na poważnie tak samo jak na przykład legendy.
A L E
Od czasu, kiedy wiem, że czuję się osobą genderfluid, zwracam uwagę na te różnice między płciami. Mam taką jakby obsesję na tym punkcie.
Patrzę na różnice w chodzie, siedzeniu, w sposobie mówienia, myślenia, reagowania itp.
Staram się to wszystko odtwarzać i kontrolować. To trochę męczące, ale dzięki temu czuję się odważniej.
Bo jednak gdy widzimy kogoś z daleka i nie widać tej osoby dokładnie, to jednak chód zdradza jakiej może być płci. Ja przez to jeszcze więcej niż wcześniej obserwuję i zwracam uwagę na każdy szczegół u innych.
Jestem typem obserwatora od zawsze, ale przez to wszystko jestem nim jeszcze bardziej.I ludzie też widzą te zmiany, szczególnie rodzina.
Bo która nie cis osoba nie słyszała tekstu od mamusi albo od ciotki o treści:
"a jak ty siedzisz? Usiądź jak dziewczynka/chłopczyk",
"co ty chcesz zmienić płeć?",
"zachowuj się jak na dziewczynkę/chłopczyka przystało"
To jest takie ughhh.Całe szczęście moja rodzina nie czepia się mojego stylu ubioru. Jeśli ktoś ma z tym problem to PAMIĘTAJ UBIERAJ SIĘ I BĄDŹ KIM CHCESZ MIEJ ICH GDZIEŚ.
Pozdro
CZYTASZ
Pamiętnik osoby genderfluid
RandomTo będzie taki jakby pamiętnik mnie jako osoby genderfluid. Będę tutaj opisywać swoje myśli, odczucia, itp. Jeśli jesteś osobą genderfluid lub ciekawi cię ten temat, to serdecznie zapraszam ^^.