OkeeeejDalej się zbytnio nic nie zmieniło, mam pustkę. Mam pomysły, ale nie umiem ich zrealizować.
Więc jak na razie wszystko jest w stanie stojącym w miejscu i raczej nie można oczekiwać, że będę tutaj pisać jakieś tematyczne rozdziały albo takie, które będą coś ważnego wnosiły.Ale w sumie mam taką jedną rzecz, o której mogę napisać.
Ostatnio jest jakoś lepiej z moją damską stroną. Chyba już kilka razy tu pisałxm, że zmagam się z toksyczną męskością, że moja wewnętrzna dziewczyna jest spychana, a męskość faworyzowana.
Ostatnio nie wiem co się dzieje, ale mam jakąś fazę xdd.
Patrzę na damskie ubrania, myślę o malowaniu się, o damskich akcesoriach, itp. Wiem, może trochę stereotypowe, ale tak właśnie ostatnio myślę.No i faktycznie ostatnio pozwalam sobie na bardziej dziewczęce zachowania. Czyli chyba jak na razie wszystko zmierza w dobrym kierunku? Może to być tylko taka faza, jednak mam nadzieję, że coś się faktycznie u mnie zmienia w tym na lepsze.
No i ostatnio czuję chaos płciowy.
Tzn. czuję taką mieszankę płciową.
Ale coś jest nie tak. Bo wiem jak to jest czuć się i dziewczyną i chłopakiem naraz. Ale teraz wszystko we mnie krzyczy i nie jestem w stanie niczego zidentyfikować. Więc ostatnio mam problemy ze stwierdzeniem kim się czuję i kim jestem w danym momencie.Co do takich osobistych spraw (chcę się trochę wygadać), to mam dzisiaj urodziny. I tak szczerze, to niezbyt dobrze się czuję, a raczej bardzo źle.
Od pewnego czasu bardzo nie lubię obchodzenia tego dnia. Do tego ten dzień nie zapowiada się dobrze. Połowie moich przyjaciół chyba się trochę zapomniało, a tylko ich pamięć jest w stanie sprawić, że ten dzień może być trochę lepszy. Mam taki zwyczaj składania życzeń o północy. Inni chyba nie myślą, że miłym byłoby zrobienie tego samego mnie. Że ja też tego potrzebuję. Dobra, muszę przestać o tym myśleć. Muszę po prostu przeżyć dzisiaj. To tylko jeden dzień.Ulżyło mi po napisaniu tego teraz.
Dziękuję za przeczytanie tego i bycie tutaj.
Dobra, znowu mnie wzięło, chyba już trochę przesadzam.Więc ja już spadam, do marca.
☆
CZYTASZ
Pamiętnik osoby genderfluid
De TodoTo będzie taki jakby pamiętnik mnie jako osoby genderfluid. Będę tutaj opisywać swoje myśli, odczucia, itp. Jeśli jesteś osobą genderfluid lub ciekawi cię ten temat, to serdecznie zapraszam ^^.