Ne yapmalıyım

61 7 0
                                    

Onun kızıl saçlarının uçuştuğunu gördüğümde kalbim deli gibi atmaya başlamıştı. İlk görüşte aşk bumuydu? Neden nasıl oldu bilmiyorum ama onu görür görmez çarpılmıştım. Ama, onun beni farketmesi biraz sıkıntılı olmuştu. Beni kendisini takip eden takıntılı biri sanmıştı. Öyle tatlı öyle güzeldi ki büyüsüne kapılıp onu takip etmiştim, bir nevi haklıydı beni öyle zannetmekle.

Yoongi: Beni neden takip ediyorsun, sapık mısın sen? Konuşsana be, ne istiyorsun benden? Heyyy dilini mi yuttun yoksa, derdin ne senin? Off neden bütün sorunlular beni bulur cidden çıldırıcam. Konuşmazsan konuşma be banane ki ama beni takip etmeyi bırak yoksa sonu iyi olmaz dostum...

Jimin: Be-ben seni rahatsız etmek istememiştim.

Yoongi: Derdin ne senin? Beni rahatsız etmek istemiyorsun ama ben tanımadığım biri tarafından takip ediliyorum sence bu normal mi?

Jimin: Ö-özür dilerim.

Yoongi: Kekeleyip durma da derdini söyle. Kimsin ve benden ne istiyorsun.

Jimin: Ben...

Yoongi: Sen ne? Cevap vermeyecek misin? Senin yüzünden biricik hyungimin doğum günü partisine geç kalıcam.

Jimin: Özür dilerim.

Yoongi: Özür dilermiş, aptal salak, rahat bırak beni..

Jimin: Gitme

Yoongi: Ne

Jimin: Gitme dedim

Yoongi: Seni gerçekten anlamıyorum. Kendimi de anlamıyorum ki. Senin gibi bir sapıkla neden iletişim kurmaya çalışıyorsam, hoşçakal... Geri zekalı...

Yoongi gitmişti, ben öylece kalakaldım. Bana hakaretler eden, beni sapık zanneden o çocuğa tutuldum. Tüm hafta boyunca onu düşündüm, işe konsantre olamadım, adeta dağıldım. Onu bir kez daha görmek için deliriyordum. Odamda oturmuş onu düşünürken, kardeşim odaya daldı ve yatağımın üzerine atladı. Bu sene mezun olacaktı ve her mezun olacak öğrenci gibi bir anı defteri hazırlamıştı. Defterin içerisinde arkadaşlarının resimleri ve Jk için yazdıkları yazılar vardı. Sayfaları karıştırıp, arkadaşlarının kardeşim hakkında yazdıkları ile ilgili dalga geçmeye başladık. Sonra, bir anda, Jk'in ve tüm arkadaşlarının olduğu bir resim gördüm. Resim bahçede çekilmişti ve o arkada kendi arkadaşları ile gülüşüyordu. O kadar güzeldi ki delirecektim. Jk' e onun kim olduğunu sormak istedim. Ama sormama gerek kalmadan Jk de onları farketti.

Jk: Off hyung, bunlar resimde neden varlar ki

Jimin: Kimler?

Jk: Yoongi ve yanındakiler

Jimin: Yoongi kim?

Jk: Okulun en havalısı işte, herkes ona deli oluyor, ama o, okadar kendini beğenmiş ki kimseye bakmıyor ve tüm gününü aptal Tae ile geçiriyor.

Jimin: Sende mi ondan hoşlanıyorsun yoksa

Jk: Tabi ki hayır. Ben neyse...

CANIMIN EN İÇİ/YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin