Ne pahasına olursa olsun onu bulucam

25 5 0
                                    

Günler günleri kovaladı yine ondan bir haber yoktu. Ona giden tüm yollar birer birer kapandı. Ona kavuşma özlemiyle yanıp tutuşuyordum. Her yolu deneyip onu bulacaktım. Ama, şimdi başka sorunlar vardı. Şirketle hiç ilgilenememiştim. Asistanım aradı ve grup üyelerinin çok üzgün olduğunu işlerin yürüdüğünü ama durumun pek iç açıcı olmadığını belirtti. Yoongi, sözleşmeyi feshettiğinden beri tüm iş asistanıma kalmıştı ve o da benim gibi müzikten anlamazdı. Neyse ki Namjon Hyung vardı ve grup için elinden geleni yapıyordu. Konserler, canlı yayınlar vs. tüm işler ile o ilgileniyordu. Ayrıca, grup üyelerine söz vermiştik bende, oda, onları yalnız bırakmayacak, desteğimizi onlardan çekmeyecektik.

Grubun bugün, canlı yayını vardı ve canlı yayında hayran sorularına da cevap vermeleri gerekecekti. Grubun tanıtım gününden yani canımın en içini son defa gördüğüm günden bir kare gösterdiler yayında ve üyelere bizimle nasıl anlşaştıkları soruldu ve  Taeyhun, "Bay Min de Bay Parkta harika insanlar, ama tanıtımımızdan bu yana Bay Park ile görüşemedik. Ama, Bay Min, yurt dışında olmasına rağmen bizimle iletişimini kesmedi ve bize çok yardımcı oluyor. Haftada birkaç defa arıyor, albümdeki 13 şarkıdan 6 tanesi Bay Min' e ait ve grubumuzun yapımcısıda kendisi ve hiçbir konuda bizi yalnız bırakmadı."
Peki Bay Park onunla neden görüşmüyorsunuz. " Bilmiyorum saanırım kendisi çok yoğun."

Bana sitem etmekte haklılardı, onlara bir söz vermiştim, onları asla yalnız bırakmayacak ve grubun tanınması, müziklerini tüm dünyaya duyurmaları için destek olacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana sitem etmekte haklılardı, onlara bir söz vermiştim, onları asla yalnız bırakmayacak ve grubun tanınması, müziklerini tüm dünyaya duyurmaları için destek olacaktım. Ama, ben aylardır onu düşünmekten ve özlemekten başka birşey yapmıyordum ve işimi ve onları çok ihmal etniştim. Hemen, asistanımı arayıp, bugün şirkete geleceğim dedim.

Şirkete gittiğimde grup, dans pratiğindeydi. Odama geçip, onların işlerinin bitmesini beklerken Namjon ile konuşmaya karar verdim. Namjon' dan grubun tanıtımdan sonraki işleri ile ilgili bilgi aldım. Daha sonra, asistanım Hoseok'un benimle görüşmek istediğini iletti. Hoseok' u ayakta karşıladım ve hoşgeldin dedikten sonra yerlerimize oturduk. Dans pratikleri nasıl gidiyor, çocuklarda gelişme var mı diye sordum. " Hepsi de harikalar, birara gelip onları dansederken izlemelisiniz. Yoongi, ne zaman Seul' e gelse, onlarla birebir görüşüyor, dans pratiklerini izliyor ve hep birlikte yemek yiyoruz. Bence sizde yapmalısınız. O, şirketten ayrılmasına rağmen," sözünü kesip, nasıl, o buraya mı geliyor, Seul'e. "Evet, neden şaşırdınız, o grubumuzun yapımcısı. Ortaklığınız bitsede, o grup için üstlendiği görevleri yapmaya devam ediyor." En son ne zaman geldi."2 hafta önce, ben ve Tae ile yemek yedi. Ülke ülke dolaşmaktan çok sıkıldığını yakında tamamen döneceğini söyledi." N-ne zaman? " Neden bu kadar heyecanlandınız bilmiyorum ama bu ay başında dönecek sanırım." Hoseokda, birşeylerden şüphelenmişti. Haklıydı, çok heyecanlanmıştım, meleğim dönecekti.

 Haklıydı, çok heyecanlanmıştım, meleğim dönecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peki işleri bitmiş mi diye sordum. Yani IU' nun konser turu. " Hayır bitmedi ama Yoongi çok sıkılmış artık, geri dönmek istiyor." Benim dışımda herkesle görüşüyordu. Sadece beni görmek istemiyordu." Ortaklığı neden bitirdiniz, ben harika anlaşacağınızı düşünmüştüm. Ortaklığı, Yoongi bitirmek istedi öyle mi" Öyle. " Yoongi, yıllardır arkadaşım, onu tanırım, burda olmaktan ve seninle çalışmaktan dolayı çok mutluydu ve ortaklığınızın bittiğini duyunca çok şaşırdım. Aslında, o kağıt üzerinde ortaklığı sona erdirdi, sen çoktan bırakmıştın işi de, onu da."Ben hata ettim, nolur bana yardım et. Fesih belgelerini gönderdiği günden beri ona ulaşmaya çalışıyorum. " Nedenini biliyorum Bay Park, ona aşıksınız en başından beri biliyordum." Yoongi mi söyledi." Hayır bayım, gözleriniz, gözleriniz herşeyi açık ediyor. Ona öyle duygudolu, öyle yoğun bakıyorsunuz ki, söze gerek kalmıyor." Öyleyse, bana yardım et diyip, herşeyi anlattım.

Jhope, " Peki sana yardım edeceğim ama korkuyorum Jimin dedi" Neden diye sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jhope, " Peki sana yardım edeceğim ama korkuyorum Jimin dedi" Neden diye sordum. "Üzülmeni istemiyorum Jimin. Suga zor biridir." Suga! "Yoongi'nin diğer adı da Suga. Yani biz ona öyle seslenirdik. Şeker kadar tatlı olduğu için. Muhteşem bir aurası var. Biliyorsun, ona karşı koymak çok zor." Yoksa sende..."Hayır Jimin. Ona aşık değilim ama yine de onu çok seviyorum o benim ebedi kardeşim." Suga, benim Sugam, canımın en içi, biran önce dön ne olur. Sensizliğe dayanamıyorum, nolur nolur dön artık sevgilim. Ağlamaya başlamıştım. Özür dilerim, ben böyle güçsüz biri oldum. Onu düşününce, tüm duygularım birbirine karışıyor, meleğimi çok özlüyorum. "Üzülme Jimin, yakında dönecek ve senin bundan mutlaka hanerin olacak. Lütfen, ağlama artık." bir çocuk gibi hıçkırarak ağlamaya devam ettim.

 …

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

…........................

Yoongi dönsün artık dimi, bencede dönsün. Bakalım daha neler olacak😱

CANIMIN EN İÇİ/YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin