Bu acıya katlanmak neden bu kadar zor? Yoktu, gitmişti, nerde olduğunu bile bilmiyordum. Kendime çok kızıyordum, neden bu kadar güçsüz davranmıştım. Şirketten ayrılmamalı, onu uzaktanda olsa görme şansımı kaybetmemeliydim. Biliyorum, hiçbir zaman beni onu sevdiği gibi sevmeyecekti.
Günlerdir, evden, hatta odamdan dışarı adım atmıyordum. Ailem ne olduğunu anlamamıştı. Birtek kardeşim Jk biliyordu onu ne denli sevdiğimi. Onu kaybettiğimi düşündükçe delirecek gibi oluyordum. Zaten hiçbir zaman kazanamıştım ama yinede. İçimdeki acı, hergün daha büyüyor, kalbimi, bedenimi ruhumu alev alev yakıyordu. Öyle dayanılmaz bir acıydı ki bu, dayanamıyordum artık. Yemek yemiyor, uyuyamıyordum. Sadece yatağımda uzanıp, onu düşünerek boşluğa bakıyordum, yaşayan bir ölüydüm adeta, sadece nefes alıyordum.
Yine aynı durumdayken, kardeşim odama daldı ve öfkeli bir şekilde söylenmeye başladı. " Şerefsiz herif, sen burda onun için acı çekerken o gününü gün ediyor, şuna bak hyung. Bu pislik şerefsiz için mi kendini öldüreceksin. Yemiyorsun, içmiyorsun, odandan çıkmıyor, bizimle konuşmuyorsun. Değer mi hyung kendine gel." diyip boynuma sarıldı. Şimdi ikimizde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladık. Sonra, annem içeri gelip "benim küçük bebeklerim neden ağlıyor" diyip ikimizi birden kocaman kucakladı. Ben yok birşey diyip geçiştirmeye çalıştım. Şükür ki, annem üstelemedi. Annem, odamdan çıkar çıkmaz, Jk'e anlattıklarını sordum, nerden biliyordu onun keyfinin yerinde olduğunu. Hemen telefonunu çıkarıp bir haber sayfasını açtı. Ordaydı işte, aylardır yüzünü göremediğim meleğim, yanındakilere gülümsüyordu, öyle güzeldi ki gülüşü. Ölürken yanımda sadece onun gülüşünü götürmek isterdim.
Keşke, şimdi burda olsa, bana böyle gülümsese ona sımsıkı sarılsam hatta onu ve gülüşünü kalbime saklasam, kimseler görmese, benden bir adım bile uzağa gitmese.
Bir resim daha gördüm. Jin Hyung ile meleğimin birarada olduğu bir resim. Tabi ya nasıl düşünememiştim. Jin Hyung, Yoongi' nin nerde olduğunu bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIMIN EN İÇİ/YOONMİN
RomanceJimin, iyi kalpliydi ve bu iyi kalbi ile hakettiğini alabilecek miydi?