1.resz

703 16 3
                                    

-Úristen!-kapkodva zárom a bejárati ajtóm, öt perc múlva kezdődik az edzés. Természetesen ma is elkéstem a munkából. Gabriel a főnököm már majdnem kicsattan az idegtől, már előre félek, hogy mit fog mondani.
______________________________________
-Mégis hol a fenében voltál? A tanítványod már vagy húsz perce itt vár rád. - Mérgesen rikkant fel a főnököm.
- Én... Hát.. Csak kicsit elaludtam. Sajnálom! - válaszoltam neki szégyenlősen.

Ezt követően siettem is a terembe, ahol már várt Clara a tanítványom. Elég nehéz eset, hiszen fogyásba kezdett és őszintén szólva nem egy karcsú lány.
-Hála istennek! - visitott fel a lány.
-Elnézést a késésért, de kezdhetjük az órát? - kérdeztem, sietősen.

Egy órával később hulla fáradtan huppantam be az autómba. Majd hazaérve alig vártam, hogy vehessek egy forró zuhanyt. Ezt követően a hálószobámat céloztam meg, ahol a telefonom nyomkodva lazultam. Na jó, őszinte leszek Kylian Mbappé képeit nézegettem! Instagramon. Valljuk be elég jó pali, de mekkora már egy városban lakok vele. Na de hagyjuk is ahogy mondani szokták '' Álmodik a nyomor''
______________________________________

Sziasztok! El is érkeztem nektek az első résszel, remélem tetszik nektek! Pontos időt nem tudok mondani, hogy mikor hozom a kövi részt.. 💗

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now