4.resz

342 11 6
                                    

Már úton vagyok a meccsre és úgy ahogy tegnap, ma is nagyon izgatott vagyok. Persze teljes erőből szurkolok a srácoknak.
Egy mezet vettem ma fel amin a '' Toni'' név szerepel, ez mellé pedig egy fekete farmert. Ma a Real Madrid ellen játszanak a fiúk.
_______________________________________

Már a meccs közepénél tartunk, és Kylian góljának köszönhetően 1-0 az állás. Nagyon boldog vagyok, remélem, hogy megnyerjük.

Ahhj! - Ordítok fel, hiszen Marcelo berugott egy gólt evvel pedig ki is egyenlített a Real.
_______________________________________

Hát, jól megmondtam meg is nyerte a csapat. Végül 2-1 lett az állás, Julian Draxler góljának köszönhetően.
Ezek után gratuláltak is a fiúknak majd el is indultam haza.
Otthon még volt egy kis időm amit sorozatnézéssel ütöttem el.
Egyszer csak megrezzem a mellettem lévő telefonom ami egy instagram értesítést jelez.

K

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

K.mbappé és további 14 ember kedv...

Jesszusom! Ezt egyszerűen nem bírom felfogni! A nagy Kylian Mbappé likeolta a képem. Most teljesen ledöbbentem. Persze, örülök neki de..
Mivan akkor ha Neymar igazat mondott, lehet tetszem neki? Na jó biztos nem.
_______________________________________

-Jajj ne! Sohajtok egy nagyot majd villám sebességgel ugrok ki az ágyamból.
Ma is elaludtam. Ki fognak rúgni!
Felkaptam magamra egy sima edzős szettet.


Majd siettem is az autómhoz. A munkahelyemre érve a főnökömet nem találtam ott, aminek részben örültem is. Clara már türelmetlenül várt engem.
-Ne is kezdjük el! - szólal meg a lány.
-Miről beszélsz Clara? - Nézek rá kétségbeesetten.
-Nem akarom, hogy többé a személy edzőm legyél! - mondja
-Ezt nem értem mi a baj? - még mindig kikerekedett szemekkel nézem.
-Folyton elkésel, sosem tudom időbe kezdeni az edzést. - Kisétál a teremből.
Hát ez szuper, mi jön meg ezután? Kirúgnak? Ezek után mit is csinálhatnék haza mentem. Mivel nincsenek barátaim így nem igazán van akit áthívhatnék, ezért elmegyek egy étterembe.
Mivel mégsem illene edzős ruhában menni ezért a szekrényem felé veszem az irányt és keresek valamit.
Egy egyszerű de mégis csinos fehér ruhára esett a választásom.
_______________________________________

Egy kis idő múlva már oda is értem. A pultos csajszival nagyon jól értettük a szót, el is meséltem neki, hogy mi történt velem az elmúlt napokban, és ő ezt ugyan így tette.
Már nagyon későre jár ugyhogy idelye haza mennem.
-Majd még minden képp találkozunk!-szólal meg a lány akit nagyon megkedveltem.
- Persze, minél hamarabb. - válaszolom, lány mosollyal az arcomon amit ő is viszonoz.

_______________________________________

Sziasztok! 💗Itt is lenne a 4.rész, remélem tetszik nektek, bár kicsit unalmasra sikeredett de majd a kövi jobb lesz. 💗Szép napot /estét mindenkinek!💗

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now