15.resz

241 14 5
                                    

Fogalmam sincs, hogy mi történik de épp arra ébredtem, hogy valaki eszeveszett módon döngeti a bejárati ajtómat. Megnézem a telefonom ami éjjel fél kettőt mutat. Kimegyek, megnézem ki az. Kinyitottam az ajtómat, szerintem csak álmodok, megcsípem magam de ez nem álom Kylian Mbappé áll előttem, könnyes szemekkel.
- Mit akarsz? - Kérdezem flegmán de közben belül megszakad a szívem, éppen életem szerelme könnyes szemekkel áll előttem.
- Toni...én... - Látom, hogy mindjárt elsírja magát úgy ahogy én is, hiszen én pont az az ember vagyok aki ilyen esetben nem tudja vissza tartani. - Én...nem bírom nélküled!- Ugyan így érzek még akkor is ha haragszom rá. Ezzel az emberrel aki előttem áll, igen, vele kell leélnem az életem. Talán most be kellene hívnom és még kellene beszéljük a dolgokat? Hát akkor így is teszek.
- Figyelj! Gyere be próbáljuk meg megbeszélni.- Tudom, hogy tegnap nem hallgattam meg ami tőlem nagyon hülyeség volt. Nem kellene az éjjel közepén itt ülnünk.
- Toni...nem bírom nélküled... Vissza akarlak kapni... Ígérem többé soha nem lesz ilyen... Nagyon szeretlek... - Ez a mondat most nagyon meghatott szintén ugyan úgy érzek mind ő. Nagyon szeretem és nem akarom elveszíteni. - Kérlek! Bocsáss meg, te vagy az életem és nem bírok nélküled élni! - Kylian szavai nagyon őszintének tűntek. Talán kellene adnom neki egy esélyt? Félek, egy ilyen híres embernek miért kellenék pont én? Muszáj a szívemre hallgatnom, nagyon szeretem ezt az embert, pedig haragszom rá.
- Kylian... Őszintén én... Is nagyon szeretlek. Szeretnék... Adni neked még egy esélyt. - Ahogy kimondtam az utolsó szót abban a pillanatban Kylian magához húzott és szorosan ölelt.
- Köszönöm. Te... Az enyém vagy... Örökre, ezt jól jegyezd meg. - Kicsit elgondolkodtató mondat, Kylian túlságosan a magáénak érez. Ennyire szeretne? Remélem igen!
- Akkor most elmegyek és megmosom az arcom. - Erre csak bolintottam, majd a fürdőszoba felé vette az irányt. A telefonját itt hagyta, egy kis idő múlva felvillant a telefonja. Akaratlanul is de ránéztem a telefonra.

Raqule Clara: Akkor holnap este, ahogy megbeszéltük.😍

Ez most komoly? Clara!? A régi "taniványommal" feküdt össze Kylian? Szánalmas, hogy tehette ezt? Kylian ki is jött a fürdőből.
- Mégis, hogy teheted ezt? Pont Clara?-Nézek rá könnyes szemmel.
- Persze, már a telefonomban is turkálsz!? Egyébként is honnan ismered? Vele csak egy éjszakát voltam,undorító az a lány.
- Honnan ismerem? Hmm... Amikor még személy edzőként dolgoztam ő volt az egyetlen "tanítványom". Te meg összefeküdtél vele és még össze is fogsz!
- Fogok? Hogy érted ezt? - Néz rám kérdően.
- Csak nézd meg a telefonodat!- Így is teszi, majd észreveszi az üzenetet, majd látom, hogy kezd mérges lenni.
- Úristen, szánalmas ez a lány. Nem érdekel engem, ne irogasson már.
- Persze, nem kell itt nekem magyarázkodni. Tudod mit Kylian Mbappé? Nem akarlak többé látni! Takarodj ki innen!-Beletúrok idegesen a hajamba majd az ajtó felé nyújtom a kezem.
- Hát.. Rendben! De jegyezd meg Antoniett Marion te az enyém vagy örökké, mi ketten még nem végeztük.-Ezután kimegy az ajtón. Én pedig  zokogva  borulok le a kanapéra. Egy kis idő után elveszem a telefonomat majd megnyitom az Instagramot. Látom, hogy Neymar elérhető, ráírok! Fent lenne még ilyenkor? Remélem nincs semmi baj.

-Szia édesem, hogy hogy még fent vagy? Ugye nincsen semmi baj?

Igen, Neyyel már rég óta "édesem" - nek szólítjuk egymást. Szerintünk barátságban ez nem gáz, sőt aranyos.
Ohh Ney már válaszolt is.

-Szia édes, de van baj, de inkább azt kérdezem te miért vagy fent?
- Ohh... Hosszú story...
- Hát jó, majd elmondod...vaaaagy...most. Átmenetek?
-ohmm... Hát gyere!

Kicsit furán jött, hogy így hajnali háromkor át jön. De ő a mindenem akármikor van nálam helye. Imádom őt, mindig is nagyon jól bánt velem. A kisfia, Ahh imádom őt is annyira aranyos.
Kb tíz perc múlva meg érkezett Ney. Bejött majd elmeséltem neki mi történt, majd persze kisírtam magam. Ő ezt mind végig hallgatta, türelmesen.
- Ahhj, ez a Kylian, nem tudja, hogy kell bánni a nőkkel! - Nyafog Ney, én pedig erre nevettem egy kicsit. Neymar mindig fel tud vidítani.
- Na, most mond el te, hogy mi a baj!?
- Hát... Nem fogsz örülni.
- Na.. Mond már! - kiváncsiskodok.
- Tegnap... Szakítottunk Leylával... - Hát szuper, a legjobb barátom egy idióta.
- Persze, tudtam, hogy nem fog sokáig tartani a kapcsolatotok. Mi történt? Te szúrtad el ugye!?
-Nem, most az egyszer nem. Leyla megcsalt, rájöttem, szakítottam vele majd a pofámba mondta, hogy mondjam meg neked, hogy téged és engem sem akar többé látni. - Hát ez fájt, nem ezt vártam a mostmár nem legjobb barártnőmtől. Mindenki eltávolodik tőlem, már csak Ney maradt nekem akit a vilagon a legjobban szeretek.
- Mekkora egy ribanc már nem azért, de kit érdekel?! - Mondom majd  mindketten felnevettünk. - Egyébként ma itt alszol, csak, hogy tudd.
- Oké, én is így gondoltam.
- Na, jólvan édesem. Én megyek aludni. - Elindultam a szóbam felé.
- Rendben, én is. - Mondja Ney.
Elalvás előtt még Mason Mounton gondolkodtam aki totál belém van zúgva, de nekem is szimpatikus. Úgy beszéltük meg, hogy holnap beszélünk.
_______________________________________
Sziasztok! Itt is lenne a kövi rész. Remélem tetszik. Hamarosan érkezek a kövivel, addig is szép napot /estét kívánok mindenkinek! 💗🇨🇵

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now