13.resz

241 10 3
                                    

Huuha, tudnék még aludni de valahogy úgy érzem, hogy ideje lenne kikelni az ágyból. Azonban nem látom, hogy Kyky itt lenne mellettem. Jajj, ne, most jut eszembe ma van a meccs. Tehát, most egy nagyon gyors elkészülés vár rám. Mivel az én drága Kylianem egy darab mezet sem hagyott itthon így egy nagyon egyszerű outfitet választottam. Bár sehova sem szoktam menni mackó nadrágban de most sietnem kell.

Reggelizni már nincs időm, majd Kykyvel el megyünk valahova

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Reggelizni már nincs időm, majd Kykyvel el megyünk valahova. Bepattanok az autómba és indulok is a stadionhoz, persze nagyon reménykedek, hogy megnyerik ma a fiúk. Ma a Chelsea ellen játszanak. Ami valljuk be, nem egy rossz csapat.
Lassan oda érek a stadinhoz, tiszta szerencsés vagyok, a strand is és a stadion is közel van Kyky házához, bár még nem költöztem oda, MÉG!
_______________________________________

Már itt ülök bent, megkaptam a helyem. Már javában megy a meccs a közönség pedig éppen a megszokottnál is jobban ujjong hiszen épp N'golo Kanté-nál van a labda ami azt jelenti, hogy az egész közönség azt kiabálja, hogy : N'golo, N'golo Kanté.
Jajj ne, Mason Mount góljának köszönhetően 1-0 az állás a Chelseának. Már a meccsnek a nyolcvanadik percénél tartunk és még mindig 1-0 az állás. Ha a Psg ezt ma elveszti, nem lesz nyugodt esténk, Kyky nehezen viseli a vereséget, mindig neki kell nyerni.
_______________________________________

Nem vagyok boldog, sajnos be teljesült a gondoltam, elvesztettük a meccset. A végén ki sétáltam a folyosóra, tudom nem a világ vége de nekem sokat jelent a fiúknak meg még többet.

°K y l i a n°

Tonit a meccs vége óta nem láttam, nem tudom, hogy hova tűnhetett. Mivan ha most csalódott bennem és a csapatban. Meg kell keresnem, meg kell győződnöm, hogy minden rendben. Ahogy le jöttem a pályáról meg láttam őt, az egyik folyosón volt és a padon ült. Oda sétáltam hozzá s leültem mellé. Ahogy észleltem egyikünknek sem volt csodás kedve.
- Most csalódtál bennem?- Kérdezem, majd közelebb húzódok hozzá.
- Dehogyis édesem, persze, hogy nem. Hogy mondhatsz ilyet? Nincsen semmi baj! Nem ez az első veszteség. Egyébként is a másik csapat is csak egy gólt rúgott. - Emeli rám a tekintetét Toni, majd megölel, amit én igen hamar viszonzok.
- Nekem mennem kell a többiekhez, a kocsinál megvársz?
- Oké, menj csak, megvárlak. - Adok egy apró csókot a homlokára majd felállok.

°T o n i°

Épp a parkolóba tartok amikor valaki megszólal a hátam mögött. Megfordulok majd azzal szembesülök, hogy Mount az. Mi a francot akarhat, csesztetni?
- Szia! - Integet mind egy kis gyerek. Bár én aranyosnak tartom, ami természetesen nincs a helyén, hiszen barátom van.
- Szia, mit akarsz? - Válaszolok kicsit flegmán.- Jók voltatok, gratulálok. - Folytatom a mondókám.
- Köszi, egyébként... Megkérdezhetem a nevedet?
- Miért? - Húzom fel egyik szemöldököm.
- Hát... Mondjuk szeretném veled tartani a kapcsolatot. Nagyon szép vagy! - Na most őszintén ez a mondat le döbbentett, mégis mit mondjak? Nem akarom megbántani és még mindig van barátom.
- Hát, figyelj! Nekem van barátom. - Nyögöm ki nagy nehezen.
- Ohh... Értem. Akkor esetleg bárátok lehetnénk? - Na hát, ez a fiú aztán nagyon érdeklődik irántam. Pont egy ilyen lány után kell?
- Persze, amúgy Antoniett Marion vagyok de szólíthatsz Toninak.
- Oké, én Mason Mount vagyok, de gondolom nem kell bemutatkoznom. Egyébként, ha szabad kérdeznem... Ki a barátod?
- Kylian Mbappé.
- Jajj, az a nő csábász. Minden nap más lánnyal van. - Lesokkolt ez a mondat. Nagyon de nagyon remélem, hogy ezt nem komolyan mondja.
-Hogy mi? Hogy érted ezt? - Kikerekedett szemekkel figyelem a fiút.
-Hát, először is tegnap este otthon volt? - Kérdezi.
- Igazából miután én felmentem elég hamar elaludtam, szóval nem láttam mit csinált.
-Hát persze, tegnap a sarki kávézóban láttam egy rövid szőke hajú lánnyal. - Na ne, Kylian nem olyan. Biztos, hogy csak ugrat.
- Mi a fasz? Miről beszélsz? Ugye csak viccelődsz? - Teszem fel a kérdéseket sorra. Ez nem lehet, hogy tehet ilyet?
- Nem, nem viccelek, tényleg így volt.
-Oké, hívj fel később. - Kikaptam a kezéből a telefonját majd bele írtam a telefon számomat. Majd elrohantam a helyszínről. Gyorsan fogtam egy taxit, direkt Kylian házához mentem. Nem iszok a medve bőrére, megvarom őt és megbeszéljük.
_______________________________________

Sziasztok! Itt is lenne a kövi resz egy kis kesessel de ezért elnezeseteket kérem, nincs sok időm írni, de igyekszem. Hamarosan jövök, további szép napot /estét mindenkinek! 🌆🖤

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now