21.resz

221 7 4
                                    

Ma van a nagy nap, mármint nem annyira nagy nap, csak ma megyünk abba a bizonyos buliba ami Marconál lesz. Nem igazán szeretem a bulikat, de most muszáj mennem, és persze láttam Ney arcán, hogy mennyire lelkes szóval nem akartam neki csalódást okozni azzal, hogy nem megyek el. Szó szerint egy héten keresztül emlegette nekem, hogy ő neki azon a bulin bizony be kell csajoznia. Nem tudom miért, de ő mellette sose maradnak meg a lányok, viszont ez nem Neymar hibája, csak mindig olyan "hisztis picsákat" szed össze. Kylian már készülődik, hiszen nemsokára indulnunk kell.
Nem elég, hogy ma egész nap a kasszában számolgattam, most még bulizni kell, ráadásul nem is ihatok, vezetnem kell. Ahogy említettem nem vagyok az a bulizós típus, mivel nem annyira szeretek sok ember társaságában lenni, viszont amikor egy számomra fontos emberrel vagyok és inni kell, az mindig megy.

♡ N E Y M A R ♡

Hú, alig várom a mai bulit. Már Toninak is említettem, hogy ma tuti befogok csajozni. Erre a legjobb barátnőm csak a fejét fogta és azt mondta : "Jajj drágám, melletted egy nő sem maradt meg".
Lehet, hogy igaza is van, de ez nem az én hibám az összes lánynak csak a pénzem kellene. Már nagyon szeretnék egy olyan lányt aki hűséges hozzám és tényleg szeret, nem csak a pénzem miatt kellek neki. Őszintén megvallva magányos vagyok és ezért is nagyon sokat lógok Toni és Kylian nyakán amit elmondásuk szerint nem is bánnak. Nem szeretném, hogy észre vegyék, hogy valami bajom van, de ez sajnos már elkerülhetetlen, hiszen mostanában sokszor van, hogy nagyon elmerengek a gondolataiman ami sok esetben nem jó például meccsen. Ott mindig a maximumot kell hoznom. Idő közben annyira elgonolkoztam, hogy arra eszmélek, hogy valaki úgy döngeti az ajtót mind valami idióta. Ez valószínűleg a legjobb barátom az, Kylian.

- Igeeeeen! - Kiáltok, hogy vegye észre, hogy bent vagyok, mivel képesek itthagyni. Kylian lép be az ajtón a barátnőjével együtt.

- Na végre, azt hittük már meghaltál.-Viccelődik Kylian. Majd Toni megböki az oldalát, hát igen Toni azt hiszi, hogy megharagszok.

《T O N I》

Egyértelműen látszik, hogy Ney nincs jó formában. Mostanában nem figyel semmire, csak el van a saját kis világában. Mindenképp meg fogom kérdezni tőle, hogy mi történik körülötte, hiszen amúgy is ő is bennem és én is megbízok benne, mindent elmondunk egymásnak. Viszont most nem szabad ezen rágodnom, buliba kell mennünk. Jól elmerengtem amit a fiúk jól ki is használták hiszen jó ízűen beszélgetnek.

- Indulhatunk? - Kérdezem tőlük, mert semmivel nem törődve itt csacsognak mellettem. - El fogunk késni.

- I-igen, Indulhatunk. - Szólal meg először Ney.

Nagy nehezen sikerült elindulni. Neymar is velünk jön, hogy ne legyen egyedül. Tíz perc sem kellett, hogy odaérjünk hiszen Ney nem lakik messze Marcotól.

Besétáltunk az óriási nappaliba ahol Marco már várt.

- Ahh, sziasztok. Azt hittem, hogy már nem is fogtok jönni.

- Hova gondolsz haver? Hogyan hagyhattunk volna ki egy ilyen bulit. - Nevet Kylian.

- Jólvan, jólvan csak hülyülök. Na de, nekem mennem kell, rengetegen vannak még akiknek köszönnöm kell. Jó szórakozást nektek. - Integettünk majd azzal a lendülettel elment a focista, akit egyébként nagyon szeretünk mivel óriási szíve van, és mindig ott van ha kell. Kyliannel elindultunk szétnézni mivel Ney már fel is szívodott. Út közben Kykyt is elhívták a csapattársai szórakozni, egyedül maradtam. Kerestem egy kanapét amin kényelmesen helyet is foglaltam.

~N E Y M A R~

Ott hagytam Toniékat, hiszen nem vagyok hozzájuk kötve. Idő közben pedig felkeveredtem az emeletre. Egyszer csak megláttam velem szembe sétálni egy hölgyet, aki iszonyatosan ismerős volt nekem. Gondoltam oda megyek hozzá, megkérdezem, hogy mi a neve?!

- Öhmm... Szia, nagyon ismerős vagy nekem és fogalmam sincs, hogy honnan így, gondoltam ide jövök megkerdezni. - Kezdek bele a beszélgetésbe.

- Jézusom, csak nem Neymar Junior?!

- De, igen...

-Egyébként Paula de Santa Rita a teljes nevem, de szólíts csak Paunak. Veled szemben lakom, onnan lehetek ismerős. - Mostmár minden világos, Paula velem szemben lakik és ott vezeti a divattervező szalonját.

- Akkor mostmár értem. Egyébként nincs kedved beszélgetni egy kicsit? - Teszem fel félve a kérdést.

- De persze, üljünk oda le !-Mutat rá egy tőlünk nem messze lévő kanapéra. Elindul majd én is követem a tettét.

-Egyébként nagyon szimpatikus vagy nekem, te Neymar.

- Te is nekem. Amúgy ha megkérdezhetem... Van barátod? Bár milyen hülye kérdés, egy ilyen gyönyörű nőnek hogyne lenne...

- Tévedsz... Nincs barátom. De jelenleg van valaki aki nagyon tetszik nekem...- Talán itt volt az a pillanat, hogy feladtam. Pedig nagyon tetszik nekem ez a lány.

- Ohh... Értem. És ha nem túl személyes, megkérdezhetem, hogy ki az?

- Tudod Neymar, tulajdonképpen az a bizonyos személy itt ül velem szembe.- Ahogy Paula befejezte a mondatát  és szenvedélyesen megcsókoltam, amit ő rögtön viszonzott is.

- Uhh... Bocsi ezt nem kelle... - Nem engedi, hogy végig mondjam, újra megcsókol.

_______________________________________

Sziasztok... Itt is lenne végre a 21.resz nagyon sajnálom, hogy ilyen későre jött ki de egyrészt nem volt időm másrészt iszonyat mérges voltam mivel baszakodott a wattpad és befejezetlenul kirakott egy kis részt lehet ezt többen is észre vettetek. Minden esetre itt van... <3

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now