- Na gyertek szerelmesek, ti itt ameddig romantikáztatok addig én már megjártam a boltot is. - Papolja Ney egy nagy szatyorral a kezében.
- Jólvan na! - mondjuk egyszerre Kyliannel. Csak most gondolok bele, hogy ezek után mit fogok mondani Masonnek, egyáltalán hogy találkozok vele? Kylian biztos nem fog elengedni. Egyébként is Kylian nem is tudja, hogy én találkozgatok Masonnel, alapból nem bírta őt.
- Toni! - Ébreszt fel gondolkodásomból Neymar.
- I-igen?
- Szívem, arra gondoltam, hogy elmehetnénk hátha keresnek még munkást a sarki sport üzletben. - Mondja Kylian.
- Ja, ideje lenne. - Folyamatosan Mason-on jár az agyam. Túlságosan közel kerültünk egymáshoz és mivan ha mind ezt Kylian is megtudja? Elvégre egy kávézóban csókolóztunk. Megcsörren a telefonom és gyorsan oda rohanok megnézni, hogy ki az. Mason az, ezt fel kell vennem ki mentem a házból, nehogy meghallja Kylian.
- Háló? - Szólalok meg először.
-Szia szivi, nyugi nem kell elmond! Már értesültem mindenről és tudom, hogy újra együtt vagy Mbappéval. - Vegyes érzelmek és gondolatok vannak bennem, először az jutott eszembe, hogy Mason tuti átvert engem. Meg egyébként is honnan tudja!?
- Miiii ? Te meg mi a francról beszélsz? És honnan tudod, hogy újra össze jöttünk? - Próbálok suttogni nehogy meghallják a fiúk.
- Jajj szívem, annyira naív vagy. Én egész idő alatt figyeltelek téged. Ja, és azt nem is említettem, hogy ki is használtalak. Mégis Kylian Mbappén kívül kinek kellene egy olyan lány mind te? - Nagyon fájt ez mondat. Lehet igaza van, csúnya vagyok nem kellek senkinek. De itt van nekem életem szerelme aki úgy fogad el ahogy vagyok és szeret engem úgy ahogy én is őt! Mégis elkönnyesedett a szemem és leraktam a telefont. Soha a büdös életben nem mondott nekem senki ennyire bántó dolgot. Vissza mentem a fiúkhoz el akarom felejteni azt az embert. Mason Mount egy mocskos gazember.
- Kivel beszéltél szívem? - Kérdezi Kylian érdeklődően.
- Ja, csak az egyik barátnőmmel. - Hazudok, hiszen nem mondhatom el neki, biztos nagyon de nagyon dühös lenne képes lenne letámadni Masont, ismerem Kyliant.
- Kicsim, idegesnek tűnsz! Biztos nincs baj? - Érdeklődik Kylian.
- Nincs... - Magamra erőltetek egy mű mosolyt.
- Hé Toni, gyere csak! - Kiabál Ney a konyhából aminek őszintén örülök mivel megmentett Kylian gyanakodó kérdései elől. Kimegyek Neyhez.
- Huhh, kösz! - Hálálkodok Neymarnak amiért kihívott.
- Hmm... Remélem tudod miért hívtalak ki! - Suttog Ney nehogy Kylian meghallja.
- Nem!
- Tudom, hogy Mason volt az. Nem beszélhetsz vele többé!
- Kérlek, kérlek ne mond el Kylinek. Egyébként sem szándékoztam vele többet beszélni.
-Nyugi, nem mondok neki semmit. Maso...-Nem tudta végig mondani mert Kylian be jött a konyhába.
- Ti meg mit csináltok? - Sétál felénk Kyky.
- Ja, csak megkérdeztem Tonitól, hogy milyen fűszer kell a tojás rántottához.-Jajj Neymar, ennél kicsit hihetőbb dolgok is ki találhattál volna.
- Tesó! Tudtam, hogy hülye vagy de, hogy ennyire! - Nevet Kylian majd mi is megismételjük tettét.
- Kylian, indulhatunk?
- Igen, menjünk. - Kyliannel kézen fogva elsétáltunk a sarki sport üzlethez. Sikerrel jártunk hiszen pont keresnek kasszást amit én szívesen elvállalok. Folyamatosan azon gondolkodok, hogy mit akart mondani Neymar. Mindezeken kívül iszonyatosan félek, hogy Kylian megtudja ezt az egészet. Az biztos, hogy egy örök életre megutál hiszen ki nem állhatja Mason Mountot.
- Hölgyem! Hölgyem? - Hallom meg az új főnököm hangját.
- M-mi? Itt vagyok! Elnézést elgondolkodtam. Kérem megismételné?
- Fel van véve! Holnap után jöhet dolgozni ha önnek is megfelelő.
- Rendben, már most készen állok.
- Nem úgy látszik. - Sottogja oda nekem Kylian. Majd én gyengéden megütöm a nyakát. Fel álltam a helyemről, elköszöntünk majd haza sétáltunk a szerelmemmel. Kylian érdekes módon haza felé úton nem kérdezgetett, sőt hozzám sem szólt. Kezdem azt hinni, hogy rá jött valamire és haragszik de én mindig is az a típus voltam aki mindent túl gondol.
- Valami baj van? Haragszol? - Teszem fel a kérdést nagy nehezen.
- Nem...- Egyértelműen látszik rajta, hogy baj van. Egyre jobban kezdek félni."Lehet, hogy vissza fog térni "
_______________________________________
Sziasztok! 🖐️Ez a resz elég rövid és unalmas lett ezért bocsánatot kérek. Nincs sok időm az irsra főleg így a suli mellett ezért is elnezeseteket kérem. Ahogy tudom hozom a kövi reszt! <3
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...