16.resz

248 10 4
                                    

Loccs ! Rajtam landol egy nagy pohár víz. Az én drága barátom, csakis így költhet. Mit is vártam volna tőle?
- Neymaaaaar !- Nézek rá a legjobb barátomra aki szakad a nevetéstől és egy szál alsó nadrágban áll előttem. - Meg egyébként is öltözz fel.
- Jajj, Nemár Toni kezeld már pozitívabban a helyzetet, valljuk be ez vicces volt! - Nevet.
- Nem tudom, hogy a tegnap után, hogy tudnék pozitív lenni. - Húzom el a szám.
- Jólvan na bocsi. - Majd leül mellém és ad egy puszit az arcomra. Felkelek majd elindulok a szekrényem felé amit kinyitok majd kiveszek egy melegítőt meg egy pulcsit.
- Hallod, van valami kaja itthon? Rohadt éhes vagyok! - Mondja Ney miközben felveszi a nadrágját.
-Nem nagyon, tehát kénytelenek leszünk elmenni valamilyen étterembe. De szerintem jobb lesz ha nem a Lesol étterembe megyünk, tudod ott dolgozik Leyla. - Nevetek. Bár lehet nem pont melegítőt kellett volna felvennem, hiszen egy étterembe megyünk, na mindegy, nekem jó.
- Jaja, jogos. Akkor hova megyünk? Tudod van az a bralana étterem, oda még nem jártam, elmegyünk?
- Tőlem mehetünk.
- Te fizetsz!
- Neeem! Te fizetsz!
- Nem, nem én előbb mondtam. - Viccelődik Neymar. Annyira örülök, hogy ilyen nehéz helyzetekben is mellettem van. Mindig ő segített amikor mély ponton voltam, nem tudom megköszönni neki elégszer.
- Jó, jó, nyertél!
- Én mindig. - Majd eluralkodik egy nagy öntelt mosoly az arcán.
- Jajj, jajj, el ne hidd. Egyébként hallod... Kitaláltam az új becenevedet haha.
- Na miaz? Teee... Ohm... TONCSIKA.
- Az új beceneved hivatalosan is Neyi! Hát nem aranyos?
- Biztos...-Húzza fel az egyik szemöldökét.
Bár jelenleg jó a hangulat, de még mindig a tegnap estén jár az agyam. Kylian hogy lehet egy ekkora paraszt? Egyszer könyörög, hogy vissza kapjon utána meg más lányokkal hetyeg. Soha többé nem akarom látni azt a srácot.
_______________________________________

Neyyel lassan oda érünk ahhoz a bizonyos étteremhez. Viszont oda felé úton épp egy nem kívánt személy sétál velünk szembe. Clara volt az. Meglepődtem, le van fogyva és iszonyú drága ruhákban jár. Egyre közelebb jön hozzánk, ilyenkor elkapott az az érzés, hogy annyira pofán csapnán.
- Ohh... Szia Toni, szia Neymar. - Mosolyog majd a kezét nyújtja mindha nem történt volna semmi.
- Szi... - Kezd bele Neymar, aki nem tudja, hogy Clara küldött Kyliannek üzenetet. Félbeszakítom Neyt.
- Tudod, én a helyemben mélységesen szégyelném magam. Lehet neked nem tűnt fel, de tönkre tettél egy majdnem egy éves kapcsolatot. - Bekönnyesedik a szemem. Lehet nem itt az utcán kellene ezt megoldani, de iszonyú mérges lettem.
- Kyl... - Ő sem tudja végig mondani mert én megint félbe szakítom.
- Bizony, bizsony Kylian Mbappé. - Már emeltem volna a kezem, hogy megüssem azt a szánalmas lányt de Neymar megállított. Dühösen elsétáltam onnan Neyyel együtt.
- Toni... Elmondanád, hogy ez mi a büdös franc volt ? -Mordul rám Neymar.
- Én... Sajnálom... - Érzem, hogy elgyengülnek a lábaim.
- Toni, jól vagy? - El sötétedik a kép... Csak Ney utolsó mondatát hallom : "Valaki segítsen!"
_______________________________________

Kinyitom a szemem és egy kórházi szobában találom magam. Egyszer csak meghallok egy mély férfi hangot.
- Végre, Neymar! Felébredt. - kiáltja. Szinte biztos vagyok benne, hogy ez Kylian lesz, de mi a büdös francot keres itt? Tuti Neymar hívta.
- Ahh Toni, végre. Már annyira aggódtam miattad. - Rohan oda hozzám a legjobb barátom és ad egy puszit a homlokomra. Oldalra fordulok majd meglátom Kyliant is aki engem bámul, de nem szól semmit.
- Ő meg mi a fenét keres itt? - Teszem fel a kérdést dühösen. Kyliannek hirtelen szomorúság terül el az arcán.
- Csak kérlek hallgass meg!
- Nem kell a magyarázkodásod. - Amikor kimondtam az utolsó szót Kylian ki rohant a szobából. Tisztában vagyok vele, hogy most nagyon megbántottam de ő is ugyan ezt tette velem.
Neyi leül mellém.
- Mostmár elmondod, hogy mi volt az Calarával az utcán?!
- Calara, Clara írta Kyliannek azt az üzenetet. El nem tudom mondani, hogy mennyire fájt nekem ott akkor.
- Értem. Egyébként... El kell mondanom valamit.
- Mond.
- Reggel amíg aludtál, beszélgettem egy lánnyal. Találkozni akar, nekem nagyon szimpatikus.
- Jó, de kérlek édesem, vigyázz magadra, nem tudhatod, mivan ha nem egyedül van?
- Igazad van de megbízhatónak tűnt.
- Rendben.
- Ja, és még annyi, hogy tudnál segíteni, hogy mit vegyek neki? - Néz rám boci szemekkel. - Tudod én nem vagyok az a szerelmes típus, mind mondjuk Donatello. - Húzza el a száját.
- Hát oké, akkor vegyél neki virágot.
- Jó. - Eközben bejön egy nővér majd közli velem, hogy akár most is haza mehetek, csak még meg kell vizsgálja a fejem mivel be ütöttem a betonba.
______________________________________

Meg vizsgálták a fejem majd Ney segített kimenni a kocsihoz mivel még nem érzem teljesen jól magam.
Miután haza értünk lefeküdtem pihenni. Neymar pedig elment ahhoz a bizonyos lányhoz. Nem tudom miért, de ezzel a lánnyal kapcsolatban rossz előérzetem van. Nem jó dolog interneten ismerkedni. De ez a Neymar dolga, nem szólok bele.

Ma biztos, hogy nem fogunk találkozni Mason-el ki nem kelek én innen, amúgy is már este van. Egy kis idő után belealudtam a gondolataimba.

°N e y m a r°

Toni nagyon aggódott értem, hogy mi lesz ma este, hát csak nem lehet baj, egy ártatlan lánnyal találkozok csak. Ide értem a helyszínre ahol Darla már várt, jókat nevettünk, nagyon aranyos lány. Semmi hátsó szándéka nincs.
Egy kis idő múlva három borzalmasan kigyúrt pali kezdett el felénk jönni.
- Jajj ne, Neymar ezek értem jönnek, védj meg, kérlek!
- Miii ? Mi ez az egész Darla. - Azok a pasasok megpróbálták elhurcolni Darlat eléjük álltam de az egyik rám állt és össze - vissza ütött. A szórakozó helyen nem volt senki mivel úgy bérletem, hogy csak ketten legyünk Darlaval. Elájultam, nem láttam, hogy hova viszik a lányt. Amikor felébredtem nagyon vérzett a fejem, de valahogy kijutottam a kocsihoz és egyenesen Tonihoz mentem. Már biztos alszik, de így nem maradhatok. Ő valamennyire ért ehhez. Amikor oda értem kopogtam de azt értelem szerűen nem hallotta hiszen alszik. Így felhívtam mobilon.

° T o n i °

Mélyen alszok amikor a telefonom csörögni kezd. Fel ugrottam rögtön  az ágyból nagyon megijedtem hirtelen. Neymar hív. Mi lehet a baj? Este 11 van. Felveszem a telefont és hallom a hangján, hogy baja esett. Gyorsan az ajtóhoz siettem és beengedtem a fiút. Nagyon vérzik a feje,ide hoztam gyorsan az egészségügyi dobozt és el láttam a sebeit.
- Mi történt? Mondtam, hogy nem jó ötlet!  - Neymar egytől egyig elmesélte, hogy mi lett. Meg, hogy valószínűleg nem a lány volt a hibás. - Látod ezért nem fogsz te többet interneten ismerkedni. Ezt most én tiltom meg. - Ma biztos, hogy itt alszik nem engedhetem így haza. Le feküdtünk de egy jó ideig nem tudtam aludni.
Aztán elnyomott az álom.

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now