Kylian le ment a konyhába, azt mondta, hogy éhes. Én nem vagyok az viszont ideje lenne kikelni az ágyból. Hoppá, nincs mit felvennem, a tegnapi ruhám a szennyes kosárban van. Na sebaj majd felveszem Kyli egyik pólóját. A szekrénye felé vettem az irányt ahol meg is találtam a tökéletes darabot amit fel is vettem magamra. Kylian számíthat arra, hogy ezt se fogja visszakapni úgy ahogy a "pizsi pólót" sem.
Le is mentem ahol Kylian a kanapén ülve nyomkodta a telefonját.
- Mit csinálsz? - Kérdezem tőle.
- Pizzát rendelek, kérsz? - Emeli rám a tekintetét.
- Aha. - Kyky olyan kedves velem, alig tudok belegondolni. Azzal az emberrel vagyok együtt akinek nemrég még csak az insta képeit nézegettem. De igazán jól érzem magam mellette és nagyon szeretem.
- Egyébként ma átjön Ney, ha nem baj.- Ébreszt fel a gondolkodásomból.
- Persze, jöjjön, nem baj. - Jesszusom most jut eszembe. Át kell mennem Leylához. Gyorsan össze szedem magam és indulok is. A hajam csak simán felkotöttem. Elköszöntem Kyliantől és elindultam az autómhoz.
Ide értem Leyla házához és sikeresen be is jutottam, a lány a kanapéján ült és idegesnek tűnt.
- Szia, bocsi, hogy késtem! - Mosolygok kínosan.
- Hali, semmi baj.
- Valami baj van?
-Jaa, nem csak téged vártalak. - Leültem mellé.
- Na, elmondod, hogy mi volt olyan fontos?
- Hát, Szóval... - Sóhajt egyet.
- Bökd már ki.
- Neymar elhívott randizni...
- Úristen, csajszi. Hát ez csodás! - Megölelem. Hmm... Ney, hogy hogy nem mondta még nekem. Na, majd ma kérdőre vondom.
- Ami azt illeti nekem is van mondani valóm. - Kezdem el újra.
- Igen? - Néz rám kérdően.
- Tehát... Tegnap összejöttem Kyliannel. - Leyla erre nem válaszolt csak kikerekedett szemekkel nézett rám. Nem, hogy neki még nekem is nehéz elkepzelni.
_______________________________________Leylával beszélgettünk meg egy kicsit majd elindultam Kylianhez, nemsokára ott lesz Neymar. Alig várom, hogy vele is beszélgessünk egy jót.
Ide értem, Kylian még mindig a kanapén ül.
- Te még azóta is itt ülsz? - Nevetek.
- Neked is szia! - Fordul hátra. - Megesszük a pizzát?
- Te még nem ettél? - Kérdezem.
- Nem, meg akartalak várni téged. - Elindul a konyhába ahonnan ki is hozza a két doboz pizzát.
- Hát... Akkor jóétvágyat! - Mosolygok. Kylian már tömi magába a pizza szeleteket. Bár én is ezt teszem. Egyszer csak valaki csenget, valószínűleg Ney az.
- Megyek kinyitom. - Fordulok Kylian felé. Így is tettem oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Ney volt az.
- Sziaaa! - Megölelem.
- Helló.
- Gyere be! - Bejött és helyet foglalt. Itt mindig nagyon otthon érzi magát azt csinál amit akar, olyan mindha az ő háza is lenne,bár amilyen jóba vannak Kyliannel.
- Hallottam híreket Ney. - Vigyorgok rá.
- Öhmm... Mégis milyen híreket? - Elpirult. Bizonyám Neymar Junior elpirult.
- Hát azt inkább mond el te. - Mosolygok.
- Na jó, elhivtam egy lányt randizni.
- Komoly haver?? - Nevet Kyky.
- Bizonyám és Leyla az. - Mondom.
- Igen, nagyon szép lány és kedves rég óta tetszik csak nem mertem elhívni.
- Ezeket neki mond. - Nevet Kylian.
- Ami azt illeti.. Nekünk is lenne valami amit talán neked elkellene mondanunk. - Kezdek bele.
- Hát igen... - Mondja Kylian.
- Ajjaj... Ez jól kezdődik. - Kikerekedett szemekkel figyel ránk.
- Tehát... Mi ketten tegnap... - Kezdem.
- ÖSSZEJÖTTÜNK! - Folytatja Kylian. Ney reakciója hasonló volt a barátnőméhez. Tátott szájjal figyelt minket.
- Hahh... Tudtam én, hogy nem vagy olyan beszari Donatello, haver. - Erre mind hárman felnevettünk.
Neymárral még jót beszélgettünk majd mennie kellett, megint. Mindig van valami dolga.
_______________________________________Sziasztok! 👋Itt is lenne a kövi rész, bocs, hogy késtem. A drága wattpad fogta magát és letörölte amit írtam így újra kellett írnom az egeszet😩Hamarosan jövök a kovi résszel addig is szép napot /estét kívánok nektek! 🌆💗
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...