Kyliannel mostanában nagyon sokat találkozunk. Ma reggel írt, egy fontos dolgot akar mondani. Most épp keszülödök, gyalog megyek. Az autóm tegnap elromlott, szerelőnél van. Kylian azt is mondta, hogy hogyha ráérek akkor filmezhetünk is. Szóval először elugrok a sarki boltba popcornért. Egy laza pulcsit és egy sima nadrágot veszek fel, nincs kedvem ma cicomázni.
Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy Kylian mit akar nekem mondani.
______________________________________Két nap telt el azóta, hogy nem beszéltem Leylával, még mindig nem tudta elmondani amit akart. Holnap átmegyek hozzá. Nem tudom, hogy ma mikor érek haza a filmezésből.
Lassan elindulok, mindjárt bezár a kisbolt.Ide értem és megvettem a popcornt, szerencsére Kyli nem lakik messze tőlem így gyalog se hosszú út. Út közben rezzen a táskámban lévő telefonom. Kyky írt.
Kylian: Hol vagy már? Ezer éve rád várok! 😴
Nem válaszoltam az üzenetre, inkább gyorsabban mentem. Lassan oda érek és nem öl tovább a kíváncsiság, hogy mit is akar mondani vagy esetleg kérdezni, azt még nem tudom.
Ide értem és elég hamar bejutottam a kapun mivel Kylian elmondta a kódot. A fiú már a kanapén ülve várt rám. Idegesnek tűnt.
-Szia! - Rám mosolyog azzal az iszonyat aranyos arcával.
- Hello, bocsi, hogy késtem.. - Viszonzom a mosolyát. Leültem mellé majd vártam, hogy végre kibökje mit szeretne.
- Szóval... Azt szeretném mondani. - kínosan mosolyog.
- Bökd már ki!
- Mióta megláttalak beléd szerettem, nagyon tetszik a személyiséged és gyönyörű vagy. Azt szeretném ha adnál nekem egy esélyt. Legalább próbáljuk meg. Szóval... Lennél a barátnőm? - Először is teljesen sokakban vagyok és próbálom felfogni, hogy mit zadart le a fiú másodszor is Kylian elpirult, ELPIRULT. Eléggé meghatódtam ezen, pár könnycsepp le gördült az arcomon persze öröm könnyek.
- Valami baj van? - Kérdezi kétségbeesetten. Nem jött ki hirtelen szó a számon. Nem tudtam mit tenni a nyakába ugrottam és szorosan megöleltem amit ő is rögtön viszonzott.
Miután ki ölelkeztük magunkat, eltolt magától és rám szögezte a tekintetét.
- Még mindig nem kaptam választ a kérdésemre. - Néz rám boci szemeivel.
- A válaszom a kérdésedre egy óriási IGEN! - Majd megint megöleltem.
- Szeretlek Antoniett Marion! - sottogja.
- Én is szeretlek Kylian Mbappé! - Válaszolom halkan.
Majd hirtelen megkordul a gyomrom. Ez ebben a helyzetben elég kínos.
- Megint éhes vagy? - Nevet fel Kyky. Ezzel engem is sikerült megnevettetnie, ha nála vagyok mindig éhes vagyok.
- Hihi, igen. - Nevetek.
- Rendben, de most segíteni fogsz. - Nyom egy apró puszit a homlokomra.
- Jó, de jelzem nem vagyok a legjobb főzésben/sütésben. - A konyha felé vettünk az irányt. Kylian kinyitotta a hűtőt és elő vette a tojást.
- Rántotta? - Kérdezi.
- Oké, azt talán nem rontjuk el.
_______________________________________Miután kész lett el is fogyasztottuk és leültünk a kanapéra filmet nézni. Hál' istennek sikerült rávennem, hogy nézzünk romantikus filmet. Sőt elég hamar sikerült rávenni.
Mire vége lett a filmnek beesteledett.
- Kyli, haza viszel? - Kérdeztem.
- Na azt nem, biztos, hogy nem! - Mosolyog csábosan.
-Miért? - Felhúzom egyik szemöldököm.
- Hát bizony itt alszol! Ez parancs! - Nevet. Valamiért nem is ellenkezem, végülis együtt vagyunk, miért ne aludhatnék nála. Vagy lehet kicsit korai?
- Nem gondolod korainak?
- Nem! - Közelebb jön majd megpuszilja a homlokom.
_______________________________________-Miben aludjak? - Kiabálom Kyliannek mivel éppen a fürdőszobában van.
- Vedd fel az egyik pólóm. - Kiáltja vissza.
Ezt így is tettem kerestem egy pólót a szekrényében és felvettem. Olyan jó Kylian illata volt.
- Ezt vissza nem kapod! - Nevetek.
- Oké. - Majd elindítja a vizet.Egy kis idő múlva Kylian kijön és lekapcsolja a lámpát majd befekszik mellém. Összebújva aludtunk el.
_______________________________________Reggel fogalmam sincs hány óra van de annyit tudok, hogy Kyli még nagyon édesen alszik. Megprobalok úgy kimászni az ágyból, hogy ne ébredjen fel. De persze ez nem sikerül.
- Jó reggelt mon chéri (édesem) - Mosolyog álmos fejjel ami nagyon aranyos.
- Jó reggelt Danatello! - Mosolygok én is.
_______________________________________Sziasztok! Itt is lenne a következő rész! ✅Remélem tetszik nektek. 2:59 van szóval elég késő de csak most volt időm befejezni😂 Hamarosan érkezek a kövivel, addig is szép napot /estét kívánok mindenkinek! 💗👑
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...