24.resz

199 11 1
                                    

A rendőrök megérkezése után teljesen lesokkoltam. Mi történik körülöttem?
______________________________________
Az egyik rendőr oda sétált a fiúkhoz.

- Melyikük Mason Mount?- Teszi fel a kérdést a rendőr.

- Én vagyok.- Feleli Mason kiegyensúlyozottan.

- Letartóztatom több alkalmi női bántalmazásért! Kérjük fáradjon be velünk az őrsre! - Ezek után megbilincselik Masont és az autó felé vezetik. Mégis mi a franc történik "több alkalmi bántalmazás" tehát nem csak engem próbált manipulálni?!

A történtek után Kyliannel elindultunk a reptérről, kicsit kiszellőztetni a fejünket. Mostanában zűros napjaink vannak, ránk fért már. Az Eiffel toronyhoz mentünk ,az mindig megnyugvást ad nekem és Kykynek is. Helyet foglaltam egy padon amíg Kylian elment innivalóért. Ott hagyta a cuccát, és az egyik pillanatban felvillan a mobilja. A kiváncsiságom nem hagyta,hogy ne nézzem meg,de bárcsak ne tettem volna... Egy lány írt neki. Már elegem van ebből Kylian ezt már el játszotta egyszer,és ebben az a legrosszabb,hogy már a jegyese vagyok, a legutóbbi ilyen esetnél nem voltunk,szánalmas. Egyszer még elnéztem,többé nem fogom. Sose néztem volna ki ezt Kyliből. Az a bizonyos "Ayla" nevű lány ezt az üzenetet írta neki: "Szia,drágám! Kész van amit kértél.😏Kérlek gyere el érte!🥰"

A korábbi beszélgetéseket biztos törölte...ez az első üzenet. Meg egyébként is mit kérhetett Kylian? Ráadásul egy nőtől?! Mind erről kérdőre vonom amint vissza ért. Nem túlzok ha azt mondom, rosszul esett ez az egész, de probálom kizárni azt,hogy Kylian megcsal engem de egyszerűen nem megy...
______________________________________

Egy kis idő elteltével megérkezik Kylian. Egy ideig csendben ülök ,majd felállok a helyemről.

- Kylian én ezt tovább nem tűröm! Nem hiszem el,hogy megint ezt csinálod!

- Miről beszélsz édesem? - Tesz úgy mindha nem tudna semmiről.

- Jajj ne tégy már úgy mintha nem tudnád! Eljegyzel aztán megcsalsz a kis Aylával... Mégis mióta?- Emelem fel a hangomat bár belül szakad meg a szívem.

- Toni, te férre érted ez...

- Tudod mit nem érdekel,már nem tudod megmagyarázni! - Azzal a lendülettel sarkon fordultam és az autóm felé vettem az irányt. Már nem érdekel hogy jut haza Kylian,elegem van. Már elegem van ,a folytonos üzenetekből ráadásul lányoktól. Még én érzem magam rosszul,iszonyatosan fáj a fejem illetve a gyomrom is görcsől. Úgy érzem életemben egyszer sem hajtottam ennyire. Már nem messze voltam a házamhoz amikor hirtelen ki ugrott elém egy kiskutya. Nagyon megréműltem, férre kaptam a kormányt ,ekkor elsötétedett minden. Egy ideig ordibálásokat hallottam.
______________________________________

Arra ébredek fel, (fogalmam sincs hol) hogy iszonyatosan fáj a fejem. Illetve valaki nagyon szorosan fogja a kezem.

- Úristen,végre! Doktor úr,felébredt.- Hallom meg Neymar hangját. - Toni édesem,hogy vagy? Minden rendben? Mid fáj?

- Először is mi a francot keresünk itt? Mi történt velem? Nem emlékszem semmire. És mit keresel te itt?- Átrasztom el Neyt kérdésekkel. Tényleg fogalmam sincs,hogy mit keresek a korházban.

- Nyugodj meg Toni... egyértelműen nem emlékszel, baleseteztél és nagyon keményen megsérült a fejed,de hál' istennek nem történt különösebb bajod.- Autó baleset? Mégis mit csinálhattam? Annyira emlékszem,hogy Kyliannel össze vesztem és haza indultam,ez minden.- A mobilodban az én számomat találták így engem hívtak először,azonnal ide jöttem. Kyliannek még nem is szóltam,egyébként is olyan stresszben voltam.

- Ne is szólj neki,kérlek!

- Mégis miért? Mi történt? Össze vesztetek?

- Ahh,igen megint össze vesztünk. Ismét egy lányt találtam a mobiljában valami Ayla. - Fáj a szívem, Kylian nagyon fontos nekem és nem akartam ennyire felhúzni magam ezen,meg akartam beszélni,de annyira mérges lettem,hogy nem ment így elrohantam onnan.

- Értem én Toni, de muszáj felhívnom mégis csak a vőlegényedről van szó.- Próbál győzködni Ney.

- Hát jó,legyen.
______________________________________

Neymar felhívta Kyliant aki gyorsan oda is termett a korházba.

- Jajj, szívem mit csináltál?

- Jolvan ne fujjátok annyira fel nincs semmi bajom. És egyébként is ne drágámozzál itt nekem mikor megcsalsz! - Emelem fel a hangom.

- Toni,kérlek! Amúgy is férre értetted az egészet és nem ,hogy meghallgass inkább elrohantál...és szeretném ezt megmagyarázni,mert férre értetted.
Ney,kérlek beszélhetnék négy szemközt Tonival?

- Természetesen,addig ki megyek! - Nem értem mi lehet a háttérben!? Ha nem csal meg, mit keresnek random nők a telefonjában?

- Szóval kicsim,kérlek hallgass meg! Ayla akit láttál a telefonomban...ő egy nagyon kedves hölgy,így elvállalta,hogy saját keszítésüleg megcsinálja nekem azt az ajándékot amit neked szántam...de te mindig túl gondolod a dolgokat. - Én hülye,ha végig hallgattam volna Kykyt akkor talán most nem feküdnék itt kék-zöld foltokkal a fejemen és eltört kisujjal.

- Jajj...tényleg sajnálom,hogy nem hallgattalak meg. Esküszöm megpróbálok változtatni ezen a túlgondolási mániámon. És kérlek bocsáss meg nekem,hogy turkáltam a mobilodban. - Szégyenlem magam,hogy ilyen vagyok,de a kíváncsiság...

- Semmi baj édesem,a legfontosabb most az,hogy felépülj. Majd az ujjadra húzhassam a gyűrűt!- Mosolyog Kylian. Megindul felém és oda bújik, egyik pillanatban felém fordul és megcsókol, ezek után hevesen kezdtünk csókolózni amikor belépett az ajtón az orvos ,amire Kylian úgy megijedett,hogy leesett az ágyról majd mind hárman nevetni kezdtünk.

- Nyugodjanak meg fiatalok! Úgy teszek mindha most nem láttam volna semmit. Egyébként jó híreket hoztam.

- Köszönjük doktor úr! Mik ezek a jó hírek?- Csillan fel a barátom szeme,amire Ney is bejön.

- Nagy szerencsére Marion kisasszonynak nem esett semmilyen komoly baja. Egy ujj töréssel illetve pár ütődéssel megúszta,így már ma délután haza mehet! - Jelenti ki nagy örömmel Robert doktor úr.

- Ennek nagyon örülök doktor úr,köszönjük. Esetleg további vizsgálatokra vissza kell jönnünk?

- Nem kell, kivéve ha fájdalmai lesznek. Otthon még nem árt,hogyha pihen 1-2 napot ,nem tartom kizártnak,hogy fájdalmai lesznek hiszen elég komoly ütődéseket szerezett.
______________________________________

Délután még eléggé fájt mindenem ,de már nagyon haza akartam menni amit persze nem tehettem meg mivel még el kellett menni különböző helyekre,a baleset miatt a szerelmemmel illetve a legjobb barátommal együtt. Neymar segített, oda vitt minket ahová kellett menni.

A nap végére nagyon ki fáradtam. Rám fért egy kiadós alvás. Kyliannek pedig edzésre kellett mennie,így nem csatlakozhatott hozzám.

Beszélnem kell Kykyvel ,mostanában rosszul vagyok ,hánytam is illetve már három hete nem jött meg. Remélem ezt is csak túlgondolom és nem az amire célzok ,szóval inkább megkérdezem  Kyliant,hogy ő mit gondol erről.

"Csupán egy túlgondolás?"
______________________________________

Sziasztok,itt van a 24.rész. Remélem tetszik nektek<3 nincs sok időm írni de igyekszem illetve ezúttal a ti véleményeteket szeretném kérni... milyen fanfictiont olvasnátok tőlem szívesen? (Nem feltétlenűl muszáj az egy focistáról szóljon) irjátok meg nekem az ötleteiteket..<3

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now