- De ez ,hogy történhetett meg Toni? Nem szedted be a gyógyszereket?- kétségbeesetten kérdezősködik Kylian.
- Hát,az utóbbi időben nem nagyon...de ennyire nem örülsz neki?- Valóban jól gondoltam,terhes vagyok. Viszont nekem furán jön le Kylian reakciója erre az egészre. Lehet korai még neki a gyereknevelés? Ezernyi kérdés jár a fejemben...
-Toni...szívem...ez, csodás! - Borultunk egymás karjai közé. A mai nap további része boldogsággal teli volt.
______________________________________-Édesem! Azért orvoshoz is el kéne menned nem? Mégis csak,valaki erősítse meg az örömünket. -Visít ki Kylian a konyhából. Vegülis igaza van, a napokban nem megyek be dolgozni így van időm bőven elrendezni egyet s mást.
-De...elfogok menni ahogy csak tudok, majd később foglalok időpontot és elmegyek. Minden esetre jöhetne velem életem szerelme is! -Fejezem be nevetve a mondatomat.
- Hmm...ki neked az életed szerelme, hercegnőm?
- Oh, nem is tudom...de úgy rémlik Kylian Mbappé a neve. -Suhanok oda vőlegényemhez majd szorosan ölelem át. Jelenleg úgy érzem igazán boldog vagyok! Életem férfija megkérte a kezem, most pedig már gyereket várok tőle...hova még ennél nagyobb boldogság?!
______________________________________Foglaltam időpontot és kivételesen holnapra meg is kaptam délután kettőre, ez tökéletes hiszen délelőtt még meglátogat a legjobb barátom Neymar hiszen minden hírt neki kell megtudni először. Aztán miután az orvos megállapítja,hogy biztosan várandós vagyok ,Kylian szüleinek is tervezzük elmondani. Iszonyatosan örülök ennek az egésznek, annak mégjobban ,hogy Kylian is örül hiszen nagyon meg voltam réműlve,hogy nem szeretne gyereket..
______________________________________*következő nap*
Mikor meghallottam a csengőt már siettem is a bejárathoz,hogy beengedhessem a vendéget, Neymart.
- Uuu, Toni! Csodálatos vagy ma is! Alig vártam már,hogy lássalak benneteket...Kylian merre van?- Végre Ney...Te is nagyon hiányoztál, már alig vártam,hogy gyere. Kyky a konyhába van, nem bírt nem nekifogni az ebédnek. -Nevetek majd gyorsan ölelem át a legjobb barátomat, Neymart.- Viszont menjünk mi is. Már farkas éhes vagyok!
- Benne vagyok. Ma még semmit nem ettem.- Belép az ajtón majd a konyha felé sétálva váltottunk még pár szót. Közbe már izgulok is egy kicsit hiszen kb 2 óra múlva megyek orvoshoz, hogy kiderűljön...valóban várandós vagyok-e
- Kyliiiii, itt van Ney!- Sikítom be a konyhába miközben megérkezünk Neymarral.
- Te már tömöd a fejed Donatello?- Viccelődik Neymar mire mind a hárman nevetni kezdünk. Mára szezánmagos csirkét csináltam hiszen Kyliannek ez a kedvence és követelte,hogy ő ma azt akar enni, mint egy 5 éves kisfiú. Dehát én bármit megcsinálok neki.
______________________________________Ebéd után a kanapén nosztalgiáztunk a régi képeket nézegetve majd a mindennapokról kezdtünk el beszélgetni.
- Apropó orvos, lassan indulnom kell így szerintem elkezdek készülődni. Kylian te nem jössz velem?- Kylian bólintott egyet viszont Neymar furán nézett rám.
- Mégis miért mész te orvoshoz Toni?- Húzza fel az egyik szemöldökét Ney.
- Képzeld Tesó, Toni nagy valószínűséggel terhes, ezért elmegyünk,hogy a do...- Válaszol Kylian Ney kérdésére de ő nem engedi befejezni.
- Jé-zu-som...komolyan? Ez csodás hír! Végre. -"Újjong" Neymar majd óriási sebességgel megölel engem.
- Jólvan nyugi...még semmi sem biztos! De menjünk és derítsük ki!- Azzal a lendülettel felálltam a kanapéról majd elindultam a fogashoz a kabátomért illetve a cipőmért. Kylian ugyan így tett. Neymartól elköszöntünk gyorsan hiszen este még át fog jönni, úgy tervezzük megnézünk hárman egy jó kis filmet. Kyky autóval elvitt a rendelőbe ahol az orvosom Mr.Brown már nagy mosollyal az arcán várt.
______________________________________- Mi a panasza mrs.Marion?- Szólt hozzám kedves hangod a doki.
- Mostanában voltak rosszúlléteim,hánytam is..ezért csináltam egy terhességi tesztet ami pozitív lett, de biztosra akartam menni ezért jöttem önhöz!
- Rendben van kisasszony. Kérem feküdjön fel az asztalra, megvizsgálom a hasát! Aztán kérem türelemmel várjon majd megfogja kapni az eredményt.- Megcsináltam amit kért tőlem,majd miután végzett a vizsgálattal, a várakozó terembe küldtek ahol a völegényem is várakozott.
______________________________________- Antoniett Marion és Kylian Mbappé ! Kérem fáradjanak Mr.Brown rendelőjébe. -Kyliannel felpattantunk a székről majd megtettük az utasítást. Nagyon izgatott vagyok a válasz miatt.
- Na doktor úr? Mondja ,hogy jó híre van. - Szólal meg először Kylian.
-Mrs. Marion! Gratulálok maga valóban várandós! Mr.Mbappé önnek pedig gratulálok, hogy apa lehet! -Ebben a pillanatban elszállott minden gondolatom és ugrottam Kylian nyakába miközben örömkönnyek hagyták el a szemeimet!
______________________________________Kyliannel nagy mosollyal az arcunkon mentünk haza. Hívtam is Neyt ahogy megbeszéltük az esti programot. Nagyon jól éreztük magunkat az este folyamán.
______________________________________Sziasztok!💚Nagyon sajnálom,hogy nem volt rész! Nem nagyon volt időm semmire. ezután ,hogy nyár lesz jönnek ezerrel az új részek!💚
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...