T o n i
Ma nagyon meleg van, sikerült ki könyörögnöm Kyliannek, hogy elmennyünk a strandra. Már három hete együtt vagyunk Kylivel.
_______________________________________- Kész vagy? - Kiált fel nekem. Éppen öltöznek de az én drága szerelmem folyamatosan sietett.
- Egy pill.. - Kiáltok vissza neki.
Végül egy baba kék fürdőruhára esett a választásom.- "Mon chéri", fel jössz egy picit?
- Persze, megyek. - Kyliannek meg szeretném mutatni a fürdőruhám, kíváncsi vagyok mit szól hozzá. Belép az ajtón és nagy boci szemeivel végig méreget.
- Na, mit szólsz? Jó lesz?
- Hűha, Hát ez csodás. Nagyon jól nézel ki benne. - Majd egy apró csókot nyom a homlokomra.K y l i a n
Bemegyek a szobában és meglátom Tonit a tükör előtt állva. Ilyenkor áldom az eget, hogy ilyen gyönyörű az én barátnőm, és az enyém, csak az enyém.
Bár ma pont nem akartam menni sehova, persze az én drágám erre is rávett. De bizony nekem majd nem fog hisztizni, hogy paparazzik veszik körbe.
Én sose akartam titkolni a kapcsolatunkat, eddig se titkoltam, ezután sem fogom. Főleg nem egy ilyen kincset titkolok. Ország, világnak látnia kell, hogy bizony Kylian Mbappénak van ilyen csodálatos barátnője.
Szerencsémre Toninak van önbizalma így ezzel nincs gondunk. Viszont nem is az a nagyon "pláza cica" típus. Nagyon szeretem ezt a lányt, nem akarom elveszíteni. Viszont, nagyon félek, hogy megbántom őt valamivel.
_______________________________________Már az autómban ülünk, úton vagyunk a strandra. Szerencsénkre nincs messze innen így bármikor leugorhatunk.
- Nem tartasz a paparazziktól? - Kérdezem Tonit.
- Nem, engem nem érdekel. Én csak veled akarok lenni és jól érezni magam. - Mosolyog rám a lány gyönyörű barna szemeivel.
- Egyébként, ma este át kell mennem Leylához. Ma voltak Neyyel randira. Leyla el akar valamit mesélni. - Közli velem Toni.
- Oké rendben! Viszont...holnap el kell jönnöd a Paris Saint-germain meccsre. - Mosolygok.
- Persze, elmegyek. Már amúgy is rég láttam a fiúkat. - Most egy nagy kő esett le a szívemről, nem tudom miért. Olyan érzésem volt, hogy nem fog jönni.
_______________________________________T o n i
Ide értünk, nem tudom, hogyan de pont egy olyan időt fogtunk ki, hogy viszonylag nincs sok ember itt. Ennek nagyon örülök, remélem, hogy tudunk végre Kyliannel egy olyan napot tölteni, hogy jól érezzük magunkat.
Én persze gondoskodtam a takaróról meg az olyan dolgokról ami kell ide, valószínűleg Kyliant ez nem is érdekli.N
em reggeliztünk, de Kyky elment keresni valami kaját, hátha van itt a környéken egy büfé vagy valami, én addig könyvet olvasok.
Egy kis idő elteltével Kylian meg is érkezett két hot doggal a kezében. Imádom a hot dogot szóval ezt eltalálta Kyky.
El fogyasztottuk a kaját, egy kis idő múlva egy olyan hangot hallok meg a hátam mögül amit száz közül is felismernék.
- Hali, srácok! - Szólal meg Ney a hátam mögött.
- Hát te mindenhol ott vagy? - Kérdezem, majd mind hárman nevetésbe kezdtünk.
- Tényleg, haver, nem is mondtad, hogy jönni fogsz. - Mondja Kyli.
- Hát, nem is akartam jönni. - Forgatja a szemeit Ney.
- Akkor, hogy hogy itt vagy? - Kérdezem
- A "barátnőm" rávett!-Mosolyog.
- Miiiii? Úristen, össze jöttetek? - Visítom.
- Igen.
- És, hol van Ley? - Kérdezi Kylian.
- Itt van nem messze, üldögél. Gyertek ti is oda! Ne legyetek magányosak.
- Megyünk Édesem? - Emeli rám a tekintetét Kyky.
- Persze. - Te jó ég, nagyon örülök, hogy végre Ney talált magának valakit. Ley egy nagyon hűséges, érzelmes és kedves lány. Remélem nagyon sokáig tart majd a kapcsolatuk. Oda értünk, ahol Leyla egy napágyon ül.
- Helló Ley. - Köszönünk Kyliannel kórusban. Beszélgettünk velük egy jó ideig, aztán elhatároztuk, hogy pancsolunk egyet. Szerintem tőlem és Leylától zengett a strand, annyira visítottunk, mivel a két fiú folyamatosan csikizett. Nagyon, de nagyon jól érzem magam velük, teljesen felszabadulok mellettük. Remélem még jó sok ilyen napot össze hozunk, majd.Lassan esteledik, szóval ideje haza mennünk, úgy is már nagyon el fáradtan, de megérte.
- Édesem, megyünk? - Kérdezem Kyliantől aki Neymárral nevetgél.
- Jaja. Ti jöttök Ney? - Kérdezi Neymártól.
- Leyla? Te mit mondasz? - Fordul a "barátnője" felé.
- Hát szerintem, mehetünk már mi is.-Emeli fel a fejét Leyla a könyv olvasásból.
_______________________________________Épp most léptem be az ajtón. Egyből az ágy felé vettem az irányt úgy ahogy Kylian is, semmi kedvem most akármit csinálni. Hamar álomba merültünk, viszont nagyon jó volt ez a nap és szerintem Kykynek sem ellenkező a véleménye. Ránk fért már egy kis kikapcsolódás.
_______________________________________Sziasztok! Itt is lenne a kövi rész remélem tetszik, hamarosan jövök a 13.-al. További szép napot /estét kívánok mindenkinek! 🌆🖤👑
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...