Már a buliból hazafelé tartunk,Neynek igencsak jó kedve van. Folyamatosan mesél valamiről. Nem tudom eldönteni...Sokat ivott? Vagy esetleg megismert valakit és megjött az életkedve. Bár találgatás helyett inkább rá kellene kérdeznem .
- Neymar...-Szegezem a tekintetem a legjobb barátomra.
- Igen?
- Mi ütött beléd ,hogy ennyire jó kedved van? Mármint ne értsd férre ,nem baj ,csak kicsit szokatlan.-Próbálok magyarázkodni még a végén férre ne értsen.- Csak nem megismertél egy lányt?
- Hmm...Hát,lehet...Nem is tudom.-Nevet. Biztos vagyok benne ,hogy megismert valakit aminek őszintén nagyon örülök,hiszen az utóbbi időben nagyon el volt magának,és rossz volt látni,hogy mennyire magányos ,főleg ha otthon egyedül volt...
- Na jó haver,most komolyan?-Kapja fel a fejét Kylian is.- És ki az a lány.
- Paulának hívják,velem szemben lakik ,egy szépségszalont vezet. És ahh...annyira gyönyörű. -Áradozik Neymar a lányról hiszen tudja,hogy bennünk mindig megbízhat és akármit elmondhat nekünk. -A bulin találkoztunk és elkezdtünk beszélgetni. Azt mondta ,hogy szimpatikus vagyok neki...Ennyi többet nem kötök az orrotokra!- Nevet majd mi is követjük a tettét.
______________________________________
☆N E Y M A R☆
Ahogy haza értünk az volt az első dolgom,hogy ráírtam Paulára. Teljesen bele zúgtam abba a lányba,nem tudom kiverni a fejemből,de nem is szeretném. Rögtön vissza is írt. Egy kis idő múlva váltottunk video chatre . Nagyon sok mindenről megnyíltam neki.
______________________________________
▪︎T O N I▪︎
*másnap*Ma este Kykyvel vacsorázni megyünk ,azt mondta, hogy van valami meglepetése ,már nagyon kiváncsi vagyok,nem akarja elárulni. Jelenleg edzésen van nekem pedig nem sok kedvem van főzni így rendelek pizzát,azt mind ketten szeretjük. Miután megrendeltem a pizzát leraktam a telefonom viszont értesítésem érkezett. Megnyitottam az Instagrammot hiszen ott érkezett üzenetem. Nem épp egy számomra kívánatos ember küldött üzenetet. Mason Mount írt.
Annyira egy undorító alak. Nem válaszolhatok neki,ha ezt Kylian megtudja mind kettőnket megől. Azt hittem végre elfelejthetem ezt az alakot,erre megint keres. Bedőltem neki,többször nem fogok,amúgy is barátom van akit nagyon szeretek. Idő közben haza ért Kylian,épp a cuccait pakolgatja,közben a pizza is megérkezett.
- Szívem,átveszed?-Kérdezi Kylian. Látszik szegényen ,hogy hulla fáradt.
- Persze,kincsem. -Elindultam a bejárat felé ,hogy átvegyem a pizzát,viszont amikor kinyitottam az ajtót Neymar állt ott.
- Szervusz drágám..-Mosolyog a legjobb barátom. - Épp most jött a futár és átvettem tőle a pizzákat, én meg majd eszek a tiédből.- Zadarja el.
- Jólvan,gyere be! Együnk egy jót. Ha van kedvetek meg nézhetünk egy filmet is.- Ráerőltettem egy mosolyt az arcomra ,mivel folyton azon görcsöltem,hogy mivan ha ujra megszólal a telefonom és Mason Mount fog írni.
______________________________________Miután megnéztük a filmet Ney haza ment. Kylian és én elkezdük készülődni a vacsorához. Én szokásom szerint megint sokat voltam a fűrdőbe amit meg is hallottam,hiszen Kyky folyton "hisztizett"
- Toni,kész vagy?
*2 percel később*
- Toni gyere már!
*még 2 percel később*
- Toniiiii,mennyi idő még?
Nem tudom,ezek a férfiak hogy ilyen türelmetlenek?!
______________________________________Kylivel kézen fogva sétáltunk be a vendéglőbe,nagyon puccos hely volt. Leültünk egy két személyes asztalhoz amin egy gyönyörű vörös terítő simult végig. Kylianen látszik, hogy feszült.
- Kyky, valami baj van? - Kérdezem már én is feszülten.
- Dehogyis drágám.
_______________________________________
Miután megjött a rendelés, jóízűen elfogyasztottuk. Egyik pillanatban Kylian elém áll, majd letérdel. Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok!?
A kabátzsebéből elő vesz egy kis dobozt, azt kinyitja, majd lágyan mosolyog.- Antoniett Marion... Hozzám jössz feleségül? - Hirtelen megfagyott bennem a vér, érzem, hogy mindenki minket néz. Úgy érzem nem állok készen erre, viszont nem akarom megbántani Kykyt... Még időre van szükségem...
- Figyelj Kylian... Nagyon szeretlek, viszont én nem állok készen még erre az egészre... Adjunk még egy kis időt a kapcsolatunknak. Sajnálom... - A barátom felállt és kirohant az étteremből. Nem akartam megsérteni, igazán megérthetne. Éreztem, hogy most mindenki engem bámul, de jelenleg nem érdekel semmi, csak Kylian ne haragudjon rám. Ismerem, most nem fogok utána futni, hiszen ismerem és tudom, hogy most ki kell tombolja magát. Miközben ezeken gondolkodok csippan egyet a telefonom. Reménykedem, hogy Kyli az de nem,amit olvasok rendkívül felzaklat.
Mason Mount: "Szia drága Antoniett, csak figyelmeztetlek, hogy hogyha 48 órán belül te és a drága barátod nem tűntök el az országból akkor nem sokáig fog élni a" szerelmed" ❤️"
Jesszusom, most mit csinálnak? Ezt nem mondhatom el Kyliannek erre fogná azt, hogy nem mentem hozzá. Tennem kell valamit!
______________________________________Valamennyi pénzt leraktam az asztalra aztán, szó szerint kirohantam ahol gyorsan fogtam is egy taxit, ami egyenesen oda vitt Kylian házához, tudtam hogy ott lesz, és nem is tévedtem. A kanapén ült, nagyon mérgesen.
- Kylian Mbappé, hozzád megyek feleségül! - Ahogy ezt ki mondtam minden elsötétedett...
-To-toni...éde...sem...!- Csak szaggatottan hallottam Kylian hangját.
______________________________________Lágyan kinyitom a szemem és Kylian hálószobájában találom magam. Ő is mellettem ül.
- Ahh,végre! Jól vagy édesem? Minden rendben?- Kérdezi a vőlegényem.
- Kezdek jobban lenni...
- Kérsz valamit inni vagy enni?
- Nem,de...
- Mond csak!
- Kylian...még ma este el kell innen tűnnünk!
- Miiii? Mégis miért?- Kerekednek el Kylian szemei.
- Csak el kell tűnnünk az országból.
- De mégis miért?
- Kérlek ne kérdezgess...el kell mennünk!
- Hát jó,neked bármit...Hova szeretnél menni?
- Huhh...nem is tudom,talán Madridba?
- Jó,rendben. Megveszem a repjegyeket.- Adok egy homlokpuszit örömömben majd vissza fekszek az ágyamba,még mindig sajog a fejem. Hogyan fogom kimagyarázni ezt az egészet Kyliannek? Teljesen tehetetlen vagyok. Minden esetre az első dolog pipa,elutazunk...nem hiszem el,hogy az a mocskos féreg ennyire irányításba vette az életem.
______________________________________
YOU ARE READING
Átverve//Kylian Mbappé//
FanfictionAntoniett Marion vagyok, de a barátaim leginkább Toninak becéznek. 21 éves lettem, Párizsban élek. Sajnos, 2 évvel ezelőtt elvesztettem a szüleimet. Ez iszonyatosan mély pont volt azt életemben, nagyon sok időbe telt míg tulléptem rajta. Személyi ed...