8.resz

287 9 3
                                    

Éppen keszülödök Kyliannal együtt. De egyszerűen nem tudom mit vegyek fel. Oh.. Támadt egy ötletem, válassza ki Kylian aki épp csak az ágyon ül és engem bámul.
- Hallod?! - Fordulok felé.
- Igen? - Néz rám érdeklődően. Elmagyarázom neki, hogy mit szeretnék. Kicsit fura, alig ismerem de rá bízom a ruhám.
- Rendben, ki választom. De akkor azt is kell felvenned! - Mosolyog gonosz fejjel. Ezen egy kicsit elgondolkodtam.
- Jó! - Forgatom a szemem.
_______________________________________

Kylian végül egy igencsak kihívó ruhát választott de, megígértem, hogy felveszem.

- Te nem öltözöl át? - Kérdezem.
- Nem, én mindig jól nézek ki!-Mosolyog öntelt fejjel. Ezzel engem is sikerült megnevettetnie. És milyen igaza is van.
Még feldobtam magamra egy egyszerű sminket, majd el is indultunk Kylian autojához. Az út fele csendben telt, aztán beszélgetésbe kezdtünk.
- Egyébként.... - Kezd bele Kylian. - El kell mondanom valamit!
Hirtelen görcsölni kezdett a gyomrom. Mi lehet az?
-Igen? Mond!
- Neymar a telefonba azt mondta, hogy ez olyan buli ahova mindenki a barátnőjét vigye. - Néz rám szégyenlősen. Tehát ma este Kylian barátnője leszek. Nem is ellenkezem.
- Hát..így jártam. - mosolygok rá. Ezt ő is viszonozza.
_______________________________________

Kylian egy óriás háznál parkolt le, ez bizonyára a Neymar háza.
- Itt is vagyunk!- Kiszáll majd a másik ajtóhoz siet és ki nyitja nekem.
- Wooow! - Tátott szájjal figyelem a nagy házat.
- Hát, akkor menyjünk be! - Néz rám.
- Rendben!
Egy óriási nappaliba mentünk be. Sok-sok ember volt ott köztük Neymar is, beszélgetett egy lánnyal. Nyilván, a nagy nő csábász. De tulajdon képpen örülnék ha kapna magának egy hűséges lányt. Csak a pénz miatt szeretik. Ney amint meglát oda is siet hozzánk.
- Sziasztok! - Köszön egy nagy mosollyal.
- Szia!
- Jól nézel ki Toni!
- Köszi. - Erre Kylian furán nézett Neymárra. Nem értem miért,nem is vagyunk együtt, csak egyszer csókolóztunk. Egyébként is Ney a legjobb barátom.
- Kylian, haver, nem jössz kártyázunk egy kicsit a srácokkal.
- De, persze megyek. Toni nem gond? - Kérdezi.
-Dehogyis, menj csak nyugottan.
Az egész csapat ott volt a bulin szóval őket legalább ismerem. Elindultam egy asztal felé ami tele volt piával. Ha már buli, akkor bulizzunk. Találtam egy üveg vodkát,majd találtam egy poharat és töltöttem magamnak.
_______________________________________

Kylian már elég rég óta oda van, azóta itt ülök és iszok mint valami rossz alkoholista. Eléggé a fejembe szállt. Elmegyek megmosni az arcom. Csak egy kérdés van. Hol a fürdőszoba? Hát valaki biztos tudja, megkérdezek embereket. Elindultam egy random irányba, végre találkoztam egy ismerős emberrel. Kimpembe volt az, oda is siettem hozzá.
- Szia! Remélem tudod ki vagyok! - Mosolygok rá.
- Szia, Toni! Rég láttalak. - viszonozza a mosolyt.
- Figyelj Presnel! Nem tudod, hogy hol a mosdó.
Pres elmagyarázta, hogy merre menjek. Elindultam, majd Kylian hangját hallom meg a hátam mögül.
Hé, Toni! - Kiabál utánam.
Megfordulok majd sajogni kezd a fejem.
- Hova mész? Jól va...
Hirtelen minden elsötétedik.
_______________________________________

Sziasztok! 👑Itt is lenne a kövi rész, kicsit késtem vele. Remélem tetszik. Ezután jönnek az igazi drámák.Kicsit rövid lett de majd a kövi hosszabb lesz. Hamarosan jövök a kövi résszel.💗Szép napot / estét mindenkinek! 🌆

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now