9.resz

301 11 2
                                    

Huhh... Nyitom ki a szemem. Mégis hol vagyok? Egy óriási szobában. Annyit tudok, hogy iszonyatosan fáj a fejem. Nem emlékszem semmire. Fogalmam sincs hol lehetek, ez biztos nem az én házam. Egyszer csak Kylian érkezik be az ajtón.
- Ahh.. Végre felébredtél. Jól vagy?
- Nem, de hol vagyok. - Kérdezem.
- A házamban. - Mosolyog.
Mindjárt megnyugodtam. Nem egy idegen agyában fekszem.
- Mi történt velem? Nem emlékszem semmire. - Nézek rá aggódóan.
Kylian szóról-szóra elmagyarázta, hogy mit látott. Elég bizar, soha nem ájultam még el. Kylian annyira együttérzően nézett rám,azokkal a boci szemeivel amit imádok. Egyszer csak közeledni kezdett hozzám. Éreztem, hogy meg kell csókolom, de... Mivan ha eltolna magától? Gondolkodni nem nagyon volt időm. Kylian hamar az ajkaimra tapadt amit nem is elleneztem. Egyre-egyre közelebb kerülünk egymáshoz, szabadna ezt? Én sem tudom. És megint, megint megszakítanak. Nem hiszem el. Leyla hív, fel is veszem.
- Szia, csajszi. Hallottam, hogy mi történt veled... Jól vagy? - kérdezi.
-Hali, mostmár jobban. - Válaszolok.
- Gyere át, mesélnem kell valamit. - Annyira hallottam a hangján, hogy őrült, így még sosem.
- Miii? Most? - Szemeim kikerekednek.
- Később is rá ér, nyugi.-Sóhajt.
Le is tettem a telefont, Kylian még mindig itt ül mellettem. Gyorsan oda húztam magamhoz és folytattuk amit abba hagytunk. Egyszer csak megkordul a gyomrom. Kylian elhúzódik tőlem.
- Éhes vagy? - Kérdezi.
- Igen!
- Rendben, össze dobok valamit. - Mosolyog.
- Te egyedül?- Nevetek rá, majd egy apró csókot nyomok a szájára.
- Persze, mester vagyok, csak várd ki a végét. - Néz rám öntelt mosollyal az arcán.
- Aha, aha. Segítek én is.
- NEM! Neked pihenned kell! - Förmed rám.
- Jó na!- Mosolygok.

Pár perc múlva Kylian megérkezett egy tányérral a kezében.
- Rántottát csináltam sonával, raktam hozzá kenyeret és vágtam egy kis avokádót. - mondja el lelkesen.
- Hát... Elég gusztán hangzik. Lássuk a nagy menüt.
Kyli a kezembe adta és még kell mondanom, nagyon jól néz ki.

- Olyanok vagyunk egy pár. - Néz rám. Én erre csak egy mosollyal válaszolok, mert már nagyon éhes vagyok és incsiklantó ez a reggeli.
- Na jó, ezentúl te csinálod a reggelimet! - Komolyan mondom, vele akarok lenni. A közelében érzek valamit, és olyankor pillangók vannak hasmban.
- Figyelj... - Emeli rám a tekintetét.
Nem engedtem, hogy végig mondja. Férre raktam a reggelim és erősen magamhoz húztam majd megcsókoltam.
- TÉGED akarlak! - suttogtam ajkaira.
- Én is TÉGED! - Suttogta vissza.

Figyelem! 🔞 + rész következik.

Egy kis idő múlva Kylian befeküdt mellém. Puszilgatni kezdte a vállam majd máshol is. A nyakamon egy foltot is hagyott, sőt elég nagy foltot. Elkezte levenni rólam a pólóm, majd a melltartóm is, nem is ellenkezés, nagyon élvezem. És sem hagytam magam, levettem a pólóját majd a nadrágját. Már minden ruha nemű a földön van.
-Védekezzünk!-ki nyögöm nagy nehezen a számon.
- Jó, jó nyugi, van nálam. - válaszol majd vesz egy nagy levegőt.
Egyre vadabbul csókolóztunk, érzem, hogy Kylian belémhatolt. Egyre gyorsabban csinálja, én meg egyre hangosabban ziháltam.
Egyszer csak azt hallom, hogy valaki döngeti a bejárati ajtót.
- Kyl... - Nem tudom végig mondani közbe vág.
- Megyek kinyitom.
Felveszi nadrágját, pólóját és lemegy. Hirtelen Neymar hangját hallom meg. Egyszer csak Kyli felfut a szobába.
- Öltözz fel! Ney bejön.- Hamar vettem magamra ruhát és lementem a nappaliba Ney akkor lépett be.
- Szia! - Néz rám nagy mosollyal.
- Miért mosolyogsz? - Pirulok el, remélem nem hallotta meg.
- Elég hangos vagy. - Nevet fel. Erre Kyliannal egymásra néztünk.
-Haver! - Szól rá Kyky.
- Jólvan!
_______________________________________

Neymárral jót beszélgettünk, de mennie kellett. Elköszöntünk tőle majd Kylian ki is kísérte.
_______________________________________

Sziasztok! 👋Itt is van a 9.resz, remélem tetszik nektek! Hamarosan jövök a kövivel. 👑Szép napot /estét kívánok mindenkinek! 💗

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now