6.resz

354 12 3
                                    

Ma kivételesen korán keltem, reggel nyolc óra van és már a reggelimen ügyködök. Ma délután újra megyek a fiúkhoz, edzeni. De előbb elmegyek egyedül edző terembe.
_______________________________________

Posztolok egy képet instára aztán bele is kezdek az edzésbe, már két napja nem voltam. Clara csak hetente jön hozzám edzeni, így nem kell bemennem dolgozni.

 Clara csak hetente jön hozzám edzeni, így nem kell bemennem dolgozni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Igencsak fura volt erősíteni így két nap kihagyás után.
Miután végeztem el is indultam haza ahol gyorsan letusoltam, majd felettem a szokásos edző szettem.
Már közel járok a teremhez, egyszer csak rámdudál a mögöttem lévő kocsi, először azt hittem, hogy valamit szabálytalanúl csináltam. Ám amikor ránéztem a visszapillantó lámpára a mögöttem lévő kocsiban Kylian integet nagy mosollyal az arcán amit én is viszonoztam neki.
Egyszerre is parkoltunk és egyszerre mentünk be. A befelé vezető út csendben telt.
-Gyönyörű vagy ma! - Töri meg a csendet Kylian.
-ohm... Köszönöm! - mosolygok rá, el is pirultam!
Be is értünk a terembe ahol a fiúk már vártak..
-Ne most csajozz Donatello! - Nevét fel Neymar.
Kylian erre elpirult.
_______________________________________

Az edzés végén most is ebédeltünk egyet. Különös módon Kylian most nem élem hanem mellém ült. Most is egész végig engem bámult. Kezdek egyre biztosabb lenni abban amit Ney mondott.
Miután végeztem az evéssel oda mentem Neymarhoz.
- Hallod? - vigyorgok kínosan.
- Mond? - Emeli rám a tekintetét tele szájjal. Mióta találkoztunk a bárban azóta már sokszor beszéltünk. Elég mégértő. Humoros, és okos, nagyon sok mindent megtudok vele osztan. Bár nem mindha olyan érdekes életem lenne.
-Nincs kedved ma átjönni? Szeretnék mesélni valamit.
- De, persze átmegyek. Mikor? - Mosolyog rám a Brazíl.
_______________________________________

Már bőven hazaértem, a kanapén szunyókálok amit a telefonom zörgése zavar meg. Ney írt.

Neymar: Beengednél? Itt állok az ajtó előtt!

Különös. Miért nem csengetett. Nem járja ki az agya? Kis buta. Oda sétálok az ajtóhoz, hogy kinyissam.

-Szia! - köszön először Neymar.
-Helló! Gyere bennébb! Válaszolok neki!
Leültünk a kanapéra, majd mindent elmeséltem neki.
- Fhuu, ez a Donatello. Akarom mondani Kylian. - Rám néz majd elneveti magát.
Ezzel engem is sikerült megnevettetnie.
- Nem értem, mivan ha tényleg teszek neki? - Nézek rá majd felhúzom egyik szemöldököm.
- Hát pedig biztosan tetszel neki. Nyugi majd egyszer tuti fog kezdeményezni.
- Hát... - Ney tényleg nagyon mégértő, mindig meghallgat és jó tanácsokat ad. Ezeket férre téve muszáj megemlítenem. Rendkívüli humora van.
Ezután még megittunk együtt egy-egy pohár kólát.
-Figyu Toni, nekem most mennem kell. Majd értesíts ha történik valami! - Kacsint rám.
-Okés! - mosolyogok rá.
_______________________________________

Fürdés után sorozatot néztem volna. Persze, a barátnőm ilyenkor se hagy.

Leyla: Hallod, gyere már át iszogatunk egy kicsit. 🤭

Én: Rendi, amúgy is van mesélni valóm. 🤐

Este kilenc van de nem vagyok fáradt, úgyhogy miért ne? Gyorsan felvettem egy egyszerű de csinos ruhát. Általában nem szoktam túl cicomázni magam.

Át is értem ahol már Leyla töltötte a vörös bort.
-Megint borozunk? - Kezdtem el nyafogni.
-Ahhj, ne hisztizz már ANTONIETT!-Förmed rám a lány.
Talán Leyla és Ney az a két ember az életemben akiknek elmerek mondani dolgokat.
_______________________________________

Leylának is kitálaltam mindent.
-Csajszi! Azt vágod, hogy egy világhírű sztárról van szó? Ne mond nekem azt, hogy nem tetszik neked. - Kezdi el.
- Hát.. Jó na... Nem rossz - a fejem kezd hasonlítani egy eperhez.
És megint imátkoztam, hogy ne firtassuk tovább ezt a beszélgetést. Kezd kínossá válni.
_______________________________________

Haza értem és hulla fáradt vagyok, elmegyek lefeküdni. Rám fér már az alvás, hosszú napom volt ma.
_______________________________________

Sziasztok! Itt is lenne a kövi rész. Remélem tetszik. Bocsi, hogy késtem egy napot de nem nagyon volt időm írni. 😩💗Hamarosan jövök a kövi résszel. 💚

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now