3.resz

404 14 4
                                    

Úristen! Január 20.- a van és fél órám van oda érni, de még csak most másztam ki az ágyamból. Nagyon izgulok a mai nap után hiszem, mégis csak a kedvenc csapatommal találkozok de ez nem elég még edzem is őket!
Felcsaptam egy egyszerű sminket és edző ruhát vettem fel. Ezek után már csak instára posztoltam.

---------------------------------------------------------Már úton vagyok a terembe és el nem tudom mondani mennyire boldog vagyok! Múlthéten még csak nézegettem Kylian Mbappé képeit ma meg már személyesen is találkozhatok vele,persze rajta kívül v...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

---------------------------------------------------------
Már úton vagyok a terembe és el nem tudom mondani mennyire boldog vagyok! Múlthéten még csak nézegettem Kylian Mbappé képeit ma meg már személyesen is találkozhatok vele,persze rajta kívül van pár játékos akiért oda vagyok például Neymar vagy Icardi. Most leparkolok és ahogy bemegyek a terembe a fiúk már várnak.
-Aztaa! - Szólal meg Verratti.
-Állj már le haver!- Szól rá Kylian. Majd rám mosolyog, ettől egyszerűen elolvadok.
-tehát fiúk, kezdhetjük? - felteszem a kérdést majd elindulok a hangfalak felé és elindítottam egy pörgős zenét.
-Először is kezdjünk egy egyszerű bemelegítéssel... - kezdem el az edzést.
_______________________________________

Nagyon jó hangulattal telt az egész egy óra. Ezután a csapat elhhívott engem ebédelni amit persze elfogadtam.
Egy óriási szobában volt egy óriási asztal ahol mindenki helyet foglalt. Kylian nem értem miért de elém ült. Egész ebéd alatt engem néz én meg mindenhová nézek csak rá nem, mert elég kínosan érzem magam.
Ebéd után amikor elköszönök a srácoktól majd elindulok az ajtó felé amikor meghallok magam mögött egy hangot.
-hé, Toni! Várj! - szól utánam egy mély hang.
Megfordulok és nem hiszek a szememnek,Neymar sétál felém borzasztó aranyos mosolyával.
-figyelj! - Szólal meg a focista.
-igen? - Nézek rá kérdő tekintettel.
Megvakargatja a tarkoját és kínosan mosolyog.
-Szerintem tetszel Kyliannek!- Töri meg a csendet a Brazíl.
- Na jó, ez valami rossz vicc? -Nézek rá kikerekedett szemekkel.

Hirtelen nem tudtam felfogni, hogy mit mondott nekem Neymar. Nem is tudok belegondolni, én és Kylian, Kylian és én.

-Komolyan! Egész végig téged nézett.
-Azt láttam! Mosolyodom el a tarkómat vakargatva.
- Na mindegy ez a ti dolgotok. Egyébként mondták a többiek, hogy hívjalak meg a holnapi meccsünkre! Szóval eljössz? - Teszi fel a kérdést Neymar.
-Ohh, ez nagyon kedves tőletek. Persze, hogy elmegyek a legjobb csapat meccsére. - Mosolyodok el majd ezt ő is viszonozza.
_______________________________________

Hazaértem egy olyan nap után amit alig hiszek el, hogy megtörtént, zseniális volt.

Sziasztok! Itt is lenne a következő rész, remélem tetszik nektek. Nemsokára érkezek a kövi résszel. Addig is szép napot/estét nektek! 💗💯

Átverve//Kylian Mbappé//Where stories live. Discover now