Part 20

948 9 0
                                    

Alexa cuba mencari inisiatif lain untuk memujuk suaminya. Alexa menggigit bibirnya sendiri.

Perlahan tangannya terhulur, mengusap lembut milik Ian. Alexa terkesima. Patutlah suaminya merajuk, bawahnya sudah bangun.

Alexa merasa bersalah.
Tangannya mengusap lembut milik suaminya.

"Do you want this?" Alexa menggigit bibirnya lantas mengubah duduknya. Dia duduk berhadapan dengan Ian. Seluar suaminya ditarik turun.

"Uuuuu.." memang betul sangkaannya, milik Ian sudah bangun sepenuh. Ian menatap tajam kearahnya.

"Masih marah lagi?" Soal Alexa sambil mencerlung tajam kearah suaminya.
Ian menggigit bibirnya sendiri.

"Aahhh" desah Ian saat miliknya dilumat oleh Alexa.

Alexa mendongak.
"Silent." Tegur Alexa. Ian dengan pantas menekap wajahnya dengan bantal.

Alexa memperdalamkan permainannya. Dia menekan mulutnya lebih dalam sehingga hujung milik Ian melesap masuk ke kerongkongnya.

Ian mengelinjang saat merasa miliknya mahu mendapat pelepasannya. Dia segera membaling bantal ke sisi lalu mencabut miliknya dari mulut Alexa.

Cecair pekat memercik sehingga terkena pada dress Alexa.

"Owh, I'm sorry" ujar Ian. Dia puas dengan permainan isterinya.

"Dah puas belum?" Ian tidak menjawab. Dia malah mengendong isterinya masuk ke dalam bilik mandi.

"Baju sayang dah kotor." Ujarnya lantas menanggalkan kesemua pakaian Alexa. Begitu juga dengan dirinya.

"Masih mahu lagi?" Tanya Alexa lagi.
Ian menggeleng.

"Cukup untuk malam ni. Sayang kena rehat kerana esok pagi-pagi lagi kita harus berangkat."

Alexa menatap lekat kewajah Ian. Dia merasa seperti ada kelainan pada sikap suaminya.

Alexa menekap telapak tangannya pada pipi Ian.

"Darling, are you alright? This is not you. What do you want?" Soal Alexa masih merasa ada sesuatu yang tidak kena pada suaminya.

Ian membuang pandang kearah lain.
"Fine. If you don't want to talk to me, I'll go to bed" Alexa mahu berlalu dari situ. Dia belum sempat mandi lagipun.

Ian menangkap pergelangan tangannya. Langkah Alexa mati.

"Kenapa? Bie nak kita berhubungan seperti dulu?" Ian menatap kearahnya.

"Do it!" Marah Alexa geram. Biar! Dia sudah tidak kisah lagi jika bawahnya masih belum sembuh sepenuhnya asalkan dia dapat melihat senyuman di wajah suaminya.

Ian mendorong tubuh Alexa sehingga tubuhnya tersandar pada dinding.

Dia memandang tajam ke arah kedua payudara isterinya. Susu sudah mengalir sehingga membasahi bawah perut ramping Alexa.

"I just want you to feed me!" Alexa bingung dengan ucapan Ian.

Belum sempat Alexa membalas kata-kata suaminya, Ian terlebih dahulu memicit, melumat hujung payudara isterinya.

"Aahhh" desah Alexa apabila terasa lumatan Ian begitu melihaikannya.

"Bie..ahh.." Alexa meramas kuat rambut kasar Ian saat merasai kenikmatan perbuatan suaminya.

Ian mencabutnya lalu mengusap bibirnya dengan belakang tangan.

"I just want this, honey" ujar Ian kembali melumat bibir Alexa rakus.

"Patutlah Alissa begitu asyik saat menikmati hidangannya. Ternyata minuman ini melazatkan" ujar Ian sambil tersengih sehingga menampakkan barisan giginya yang putih bersih.

Darling I Love YouWhere stories live. Discover now