Selamlar yeniden! Bölüm sonuna
bir önceki bölüm gibi sorular eklemeyi düşünüyorum yine. Ve bu bölüm bayağı kısa olacak çünkü geçmişten bir kesit yayımlıyorum. İyi okumalar! Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen... Desteklerinizi gördükçe mutlu oluyorum :)İnstagram/ aysnasowl
Twitter/ aysekaryeli
İnstagram/ zifirisiyah🖇
6. GEÇMİŞ MEZARLIĞI
Zeynep Baksi Karatağ, Uğurlama
Doğan Duru, Baştan Başlayamam
Küçük kız odasında topladığı bütün ataşlardan bileklik yapmaya çalışıyordu. Bir türlü son ataşı yerleştiremiyordu, en sonunda hepsini yere fırlatıp, "Off!" diye bağırdı.
Daha sonra doktorlarının ona kızacağı aklına geldiğinde hemen yerlere dağılan ataşları toplamaya başladı. Tam o an da kapısı açıldı.
"Dışarı çıkma saati," dedi hemşirelerden biri. Küçük kız artık hemşirelerin isimlerini aklında tutamıyordu.
Hevesle yerden son ataşıda alıp hemşirenin yanına gitti ve birlikte odadan dışarı çıktılar. Kendi odadının çaprazında bulunan adını Uras koyduğu çocuğunda kapısı açılmıştı. Küçük kızın yüzüne gülümseme yayıldı ve hemen oğlanın yanına gitti.
Elindekileri gösterip, "Dışarıda sana bir şey yapacağım," dedi oğlana.
"Her zaman bir şey yapıyorsun zaten," dedi oğlan omuzlarını silkerek. Küçük kız bozulsada aldırış etmeden gülümsemeye devam etti.
"Ama bunu her zaman takıcaksın," dedi.
"Tamam tamam." Bıkkınlıkla yanıt verdi. Ne kadar küçük kıza böyle davransa da içten içe verdiği ve yaptığı hediyeleri hep yastığının altına koyarak saklıyordu. Bu onun hoşuna gidiyordu.
O an içinden bir şey geldi ve peşlerinde olan hemşirelere seslendi. "Bir tane bize uygun gitar getirir misiniz?" diye sordu. Küçük kız okuduğu kitaplardan dolayı gitarlara pek bir hevesliydi ve oğlanın ona söylediği şarkılara bir ses daha eklenmesini istiyordu.
"Boş boş şeylerle vakit kaybedemeyiz önüne dön Aytekin," dedi kendi hemşiresi olan adam. Oğlan dişlerini sıkıp küçük ellerini yumruk yaptı. Küçük kız ise arkasını dönüp ellerini beline koydu.
"Uras o Uras. Sen salak mısın anlamıyorsun?" dedi oğlanın hemşiresine.
Adam, "Bana ba-" kızın yanına gelicekken yanında bulunan kadın hemşire kolundan tutup onu durdurdu.
"Şu veletlerle mi uğraşacaksın allah aşkına Yunus. Bırak ben getiririm," dedi kadın hemşire.
Oğlan kızı omuzlarından tutup önüne çevirdi. "Yürü," dedi.
"Hayır, on kere dedim yetmedi yüz kere dedim. Bu da yüz birinci oldu ama anlamıyor salak hemşiren. Senin adın Uras!" dedi küçük kız hayıflanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİRİ SİYAH
Novela JuvenilBilmek anlamaya yetmiyordu. Sen beni anlamak için kaderin ördüğü ağı paramparça ettin bize başka kader çizdin. Sonu yine aynı olsa da sen bizi hayatın kırbaçlarından korumak için çok yollar denedin. Çaresizce bağlanan bileklerimiz birbirinden ayrıl...