Rozdział 18. Kolejna wiadomość.

29 4 0
                                    

Od kąt widziałam ponuraka minęło kilka dni. Już jutro miałam wrócić do domu. Właśnie jadłam śniadanie w wielkiej sali tak jak pozostali. W pewnej chwili przyleciała moja sowa. Usiadła mi na ramieniu. Zaczęła się do mnie przymilać. Pogłaskałam ją i wzięłam od niej kopertę którą trzymała. Otworzyłam ją.

Kochana córeczko. Przepraszamy, że dostajesz ten list tak późno ale w te wakacje pomieszkasz u mojej starej znajomej. Molly Weasley i jej mąż już wiedzą. Z tego co pamiętam to w twoim domu są jej dzieci. Przepraszamy za tą informację ale mamy dużo spraw do załatwienia z tatą.

Byłam w szoku czytając list. Cóż. Musiałam się dostosować do woli rodziców. Westchnęłam cicho. Nagle ktoś wyrwał mi list. Spojrzałam.

-Co to jest Fred?- Zapytał się George.

-No super. Ron śpisz na poddaszu.- Powiedział Fred śmiejąc się.

-A o co chodzi chłopaki?- Zapytała Hermiona gdy bliźniacy dali jej list.

-Wygląda na to, że Olivia będzie u ciebie mieszkać Ron.- Powiedziała Hermiona. Westchnęłam.

-Nie rozumiem tylko czemu rodzice wcześniej mnie nie poinformowali.- Powiedziałam w myślach. Wróciłam do dormitorium. Po wejściu ruszyłam do pokoju. Powoli zaczęłam się pakować. W głowie miałam to jak uratowałam Hardodzioba.

Siostrzenica Psychopatki.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz