¡herşey gibi çok sonradan
"B-bu çok acı Jungkook!" Jungkook'un kahkası kulağıma geldi.
"Gözlerimi açamıyorum acıyor!"
Belimden uzanan kolları ile elimdeki bıçak ve doğramakta olduğum soğanı alıp beni kenara ittirdi.
"Beceriksizsin."
Göz devirmek istesem de gözlerimde biriken yaşları silmekle meşguldüm.
Televizyon izlerken yemek programına denk gelmiştik ve Jungkook kendisinin daha güzel yapacağını iddia ederek televizyondaki aşçıya meydan okumuştu. Benim de gaza getirmem ile sonuç olarak şu an yemek yapıyorduk.
Jungkook yemeği fırına verdikten sonra derin bir nefes vererek sırtını tezgaha yaslamıştı. Yorulmuştuk fakat Jungkook'un gerçekten yemek konusunda iyi olduğunu anlamıştım.
"Güzel olacak gibi."
"Güzel olacak çünkü ben yaptım."
Gözlerimi abartılı bir şekilde devirip sandalyeye yerleştim.
"Yarın akşam annemler dönüyormuş."
Jungkook'un suratı düşerken ister istemez benim de düşmüştü.
Sonuçta bu evliliği ikimiz de istememiştik ve onlar artık evliydi.
"Jungkook?"
Gözlerini yerden çekmeden mırıltı çıkardı.
"Annemler döndüğünde biz de mi eskiye döneceğiz?"
Kaşlarını çatıp gözlerini yüzüme çıkardı.
"Nasıl yani?"
Bu sefer ben bakışlarımı kaçırmıştım. Kendimi yanlış ifade etmek istemiyordum fakat Jungkook'un vereceği tepkiden korkuyordum.
"Yani... İyi arkadaş olmaya devam edemez miyiz?"
Yüz ifadesi anlamlandıramadığım bir şekile bürünürken söylediğime şimdiden pişman olmuştum.
"A-arkadaş ha?"
Yutkunmama engel olamazken yanlış bir şey söyleyip söylemediğimi düşünüyordum. Niye bu kadar şaşırmıştı?
"Yani, düşman olmaya ne gerek var?"
Son cümlemi söyler söylemez sinirle mutfaktan çıkmıştı. Yahu şimdi ne demiştim ki ben! Cidden dengesizdi bu çocuk.
İçimdeki sıkıntıyı bastıramayıp oturduğum sandalyede öylece kalakalmıştım.
Dün akşam Jungkook bana içini dökmüştü ve ben de ona sarılmıştım. Bu iyi birer arkadaş olduğumuzu göstermiyor muydu? Ya da arkadaş olabileceğimizi?
Jungkook mu çok dengesizdi yoksa ben bir şeylerin farkına varamıyor muydum? Bilmiyordum.
Bıkkınlıkla hazırladığım sofraya bir daha baktım. Cidden hayatımda ilk defa bir şeye bu kadar özenmiştim. Jungkook ile yaptığımız yemeği servis tabağına koymuş özenle süslemiş, içecekleri koymuş ve yanına mezeler hazırlamıştım.
Fakat Jungkook öğlen mutfaktan çıkıp gittiğinden beri ortalıklarda görünmemişti. Evden gittiğini çok sonra fark etmiştim. Ve yaklaşık bir buçuk saattir Jungkook'un eve dönmesini bekliyordum. Kendimi evlilik yıl dönümlerinde kocasına sürpriz yapmış da kocası eve gelmemiş kadınlar gibi hissediyordum.
Fakat gelecekti biliyordum.
-
Gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother? ° Jikook
Fanfiction- Bütün haklar @catuoongi aittir. - Jimin'in annesi ve Jungkook'un babası evlenmeye karar vermişlerdi. Aynı evde yaşamak zorunda kalan Jimin ve Jungkook'un tanışmaları pek de iyi başlamadı. - JungkookxJimin - TAMAMLANDI✔︎