17

2.5K 170 21
                                    

Yazardan

"Bir kar yağar ince ince"

Cenk gülerek telefonu kulağından uzaklaştırdı. Fatih sabahın köründe aradığı yetmiyor gibi birde bağıra bağıra komando marşı söylüyordu.

Dostuna uyarak tekrar etti.

"Bir kar yağar ince ince"

"Komandonun hali nice"

"Komandonun hali nice"

"Bir operasyon var bu gece"

"Bir operasyon var bu gece"

"Hey paraşütçü komando"

"Hey paraşütçü komando"

"Vur vur dağcı komando"

"Vur vur dağcı komando"

"Naber lan?"

Cenk annesinin işe gittiğini sanıyordu. Lakin annesi Feray'la mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Kapı aralandı Feray yüzünde ki tebessümle içeri girip hazır ola geçti. Asker selamı vermeyi de ihmal etmedi.

"İyi kardeşim, şimdi daha çok iyi sen nasılsın? " diye yanıtladı.

Aynı zamanda önünde hazır olda duran kızı bileğinden tutup yanına oturttu. Feray adamın dibine oturmaktan biraz rahatsız olmuştu. Annesi evdeydi. Onları böyle görmesi onu utandırırdı. Normalde olsa utanmazdı belki ama aralarında ki ilişki bu hakkı ona vermişti.

"Baba olacağım oğlum gül gibi de karım var neden kötü olayım. Bak şiddetle tavsiye ediyorum. Yengeyi kandır bas nikahı, çocuk yapın oğlum. Yok böyle bir şey. Oğlum olacak lan. Küçük aslanım benim."

Sabah sabah neşesi anlaşılmıştı. Kız olsada aynı şekilde sevinirdi. Deli işte dedi içinden. Feray'a döndüğünde yanakları allanmıştı. Dediklerini duymuştu. Sevgili arkadaşı bağırarak konuştuğu için duymasa şaşardı.

"Tebrik ederim kardeşim. Kandırmaya gerek yok benim gibi seven adam bulmuş hayır mı diyecek. Velev ki dedi. Kolundan tuttuğum gibi kaçırır basarım nikahı, geri dönüşü yok bu sevdadan."

Feray hayretler içinde kalmıştı. Kolunu yanında ahkam kesen adamın koluna sertçe vurdu. Çatılan kaşları kendisine dönen alaycı ifadeye sabitlendi. Bu arada karşıda ki arsız arkadaşı kahkaha attı.

" Helal kardeşime al gel yengeyi biz şahidiniz oluruz. Yalnız ilk iki çocuğa bizim adımızı verirsiniz ben karışmam."

Cenk alayla söylenen sözlerin alevinde yandı. Ne güzel olurdu be.

"Olur kardeşim zaten en az beş tane istiyorum."

Feray ayağa kalkmaya çalışsada izin vermedi.

"Oğlum bende öyle diyordum da karımı paylaşamam o kadar veletle iki yeter. Hadi karım beni çağırıyor good baay" Cenk gülümsedi.

"Allah'ın delisi" diye söylendi. O sırada salondan annesinin sesi duyuldu.

"Çocuklar ben çıkıyorum dükkana mal gelecekti, unutmuşum. Siz kahvaltınızı edin sonra da dükkana uğrarsınız."

"Hadi selametle" diyen kadın dış kapıyı kapatmıştı. Cenk genişce gülümsedi. Yanında oturan kızın incecik beline kolunu sardı. Kendisi ile birlikte yatağına uzanmasını sağladı. Feray anın verdiği rehavetle kaskatı kesilmişti. Adam resmen kendisini yatağana alıyordu.

"Cenk"

Diyerek titrek nefesiyle adını soluduğu Cenk kızın İpek gibi saçlarını yüzünden çekerek göğsüne yatmasını sağladı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bıçak KesiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin