Multimedya da Savaş Kayademir var 🥀
■■■■
Savaş'tan devam :
" Sıradaki gelebilir "
Kızın dediğini duyduğumda ağır bir şekilde oturduğum yerden kalkıp gardiyanla birlikte dışarı çıkmıştım.
" Bana Atakan'ı çağır! "
Dediklerimi korkulu bir şekilde kafasıyla onaylayan Nevzat'a bir şey demeden koğuşa girmiştim.
İlk görüşte aşk diye bir şey var mıydı gerçekten!!
Benim gibi cani ve acımasız bir adam için de geçerli miydi aşk denen şey...Daha doğrusu bu aşk mıydı ? Neydi bu!!
O hemşire kızı acilen araştırtmam gerekliydi. O kadının yüzünü bir daha ölsem unutmazdım. Unutamazdım...
Neydi taşlaşmış kalbimi bu denli çarptıran! Bu yaşıma kadar saçma ve gereksiz bulduğum aşk denen illet mi ?
O kadını bir daha görmek içi bile bu dört duvardan çıkabilirdim.Açılan demir kapıdan içeri giren Ertuğrul'a dikkatle bakmıştım. Ürkekçe yanıma gelip konuşmaya başladığında bende dinlemeye başlamıştım.
" Abi , adamı hallettik. Bizi burda tutan bir şey yok artık. İstersen Atakan'ı arayayım. Bir saate çıkartalım seni. Behçet ortalığı boş bulmasın..."
Cümlesi biten en güvenilir adamımın dediklerine kalın ve sert sesimle cevap verdim.
" Sen adli işlemleri hallet. 4 gün daha burdayız. Bırakalım da o küçük aklıyla masa liderini hapse tıktırdığını sansın! "
Dediklerimi kafasıyla onaylayıp hemen sağıma geçerek bekleyen Ertuğrul'la birlikte oturduğum yatağa uzanıp gözlerimi kısa bir anlığına kapatmıştım...
▪▪▪
" Savaş abi... Atakan bey geldi. "
Nevzat koğuş kapısından içeri girip konuştuğunda ayağa kalkıp ilerlemeye başlamıştım.
İki günde ezberlediğim yolları sert adımlarla ilerleyip görüş yerine gittim.Görüş alanına girdiğimde beni ayakta bekleyen kardeşim dediğim adamın yanına gidip her zamanki sert tavrımla sandalyelerden birine oturdum.
" Bir şey mi oldu abi...Beni çağırtmışsın ? "
Atakan'ın sorduğu soruya beklemeden cevap vermiştim.
" Behçet'i yakın takibe aldırt. 4 güne kalmaz çıkarım. "
Atakan dediklerimi onaylayıp ayağa kalkacağı zaman sertçe masaya vurup sert sesimle konuşmuştum.
" Otur!!! "
O yerine geri otururken konuşmaya devam etmiştim.
" Bugün buraya kontrole gelen hemşire kızı araştırıp bul! Ona dair her şeyi istiyorum!!"
Atakan dediklerimle ürkekçe bir nefes verip şaşkınca bir kaç saniye suratıma baktıktan sonra konuşmayı akıl edebilmişti.
" Sen nasıl istersen abi. "
" Git şimdi!! "
Sertçe söylediğim şeyle birlikte ayağa kalkıp geldiğim yolu geri gitmeye başlamıştım.
Beni gören kafasını çevirirken gözüme bakabilecek cesarette kimse yoktu...Koğuşa girip masaya ilerleyerek baş köşeye oturmuştum.
Önüme konan çayı yudumlarken aklımda dolanan o kadının mavi gözlerini düşünmeye başlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVA'M
ChickLitHayat mücadelesi içinde herkes gibi yaşam savaşı veren Neva Aktan'ın , işi gereği cezaevine aşıya gitmesiyle başlayan , Savaş Kayademir'in ilk gördüğü anda tutulduğu kızımızın başına gelenleri konu alan bu hikayeye gelin hep birlikte konuk olalım...