6•

28K 1.2K 1.9K
                                    


" Akasya yeter artık! Onu alalım bunu alalım... Hayır hiç bir şeyimiz olmasa tamam diyeceğim. Mağzayı satın aldırttın bize! Eve gidiyoruz artık..."

Sinirle konuşurken elimde dolu dolu olan poşetlere kaymıştı gözlerim.  Klasik Akasya işte...
Akasya'yla gezemeye çıktınız mı kurtuluşunuz yoktu. Eliniz kolunuz dolmadan eve dönemiyordunuz!!!

" Kızma Neva yaa! Hem fenamı oldu. Bir sürü daha kıyafet... Rüya gibi. "

Elimdekileri bir şeyler içmek için oturduğum cafeye yerleştirdikten sonra bedenimi anında sandalyeye bırakmıştım.
Dünya varmış.... Kollarım kopmuştu resmen!

Akasya'ya cevap vermeyi es geçip elimle garsona yanımıza gelmesi için ufak hir işaret yapmıştım.
Saniyeler sonra yanımızda yerini alan garson konuşmaya başlayınca bende dinlemeye başladım.

" Hoşgeldiniz efendim. Ne arzu edersiniz ? "

Önümdeki menüye bakma ihtiyacı duymadan siparişimi vermiştim.

" Bir filtre kahve alacağım."

Tebessüm ederek dediğim her şeyi onaylayan garson dikkatini bu sefer de Akasya'ya vermişti.

" Bende limonata ve cheesecake alacağım."

Garson yanımızdan ayrılırken gelen tuvaletimle birlikte ayağa kalkıp bana merakla bakan Akasya'ya hitaben konuşmuştum.

" Lavaboya gidiyorum çiçeğim. Gelirim şimdi. "

Akasya beni onayladıktan sonra adımlarımı koca mağazanın içindeki lavaboya doğru çevirmiştim. Bul bakalım bulabilirsen!!!

▪▪▪▪

Sonunda bulduğum lavaboya hızla girip boş olan bir yere geçerek işimi halletmiştim.

Ellerimi yıkayıp kuruladığım sırada lavaboya giren iki adamla birlikte irkilerek bir adım geri çekildim.

" Hayvanlar!! Ahıra mı giriyorsunuz böyle? Kadınlar tuvaleti burası!!! Çık hemen çık çık çık!!!!"

Çıkışımla birlikte bir birine bakan iki adam sinirle yanıma gelip beni olduğum yere sabitlemişlerdi.

" Fazla konuşma!! "

Uzun olan kolumdan tutup sürüklemeye başladığında avazım kadar çığlık atıp çırpınmaya başlamıştım.
Korktuğum başıma gelmişti... Hata bendeydi. Bu bataklıktan kolayca kurtulabileceğimi sanmıştım.

Ağzıma anında medil dayayan adamla birlikte çırpınmaya devam edip erkekliğine serçe dizimi geçirmiştim. Ama ne yazık ki  kapanan bilincim yüzünden kendimi serbest bırakmak zorunda kalmıştım.

Gözlerim kapanırken son düşündüğüm kişi Akasya'ydı.

Yazar'dan devam

Kucağına yığılan kadınla birlikte daha fazla olduğu yerde durmayan Kadir kadını kucağına alıp sakince ilerlemeye başlamıştı. Burak'a gülmeden edememişti. Kadın yüzünden ileride çocuk sahibi bile olamayabilirdi...

" Kadir dikkatli ol. Bu kadına bir şey olursa Behçet abi gebertir bizi... Aksi halde vermiştim çoktan cezasını!! "

Burak'ın dediğini endişeyle onaylayan Kadir kucağındaki kadını arabaya yerleştirmişti.

Neva Temsili :

Neva Temsili :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NEVA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin