Hastanenin önünde duran arabayla birlikte son hız arabadan indikten sonra koşarak hastaneye girmiştim. Peşimden koşarak gelen Ertuğrul kolumdan tutarak durdurduğunda ağlamaktan kızarmış gözlerimi sinirle üzgün gözlerine diktim.
" Yengem o taraftan değil..."
Biten cümlesiyle birlikte merdivenlere ilerleyen deliyi son hız takip ettikten sonra bir kaç dakika daha ilerleyerek yoğun bakım ünitesinin önüne gelmiştik.
Gözlerimle etrafı tararken büyük bir camdan ilerisinde yatan koca adamla karşılaşmıştım. Gözlerimden yaşlar teker teker akmaya devam ederken yüzünün bir kaç yerinde gördüğüm yaralar yüzünden derince iç çekmiştim.
Dayanamayıp olduğum yerden geriye giderek koridorun sonundaki lavaboya girdim.
Benimle birlikte koşarak gelen iki koruma kapının önünde nöbette durduğunda , umursamadan kapıyı kapatıp kilitledim.
Neredeyse tüm hastane onun adamlarıyla doluydu... Bu yüzden yadırgamamıştım...Olduğum yerde diz çöküp sesim çok çıkmasın diye elimle ağzımı kapatıp haykırarak ağlamaya başladım. Kalbim bin parçalaya ayrılıyordu sanki...
Temsili:
Ç..çok kötüydü... Her yeri yara bere içindeydi. B..enim sevdiğim a..ada..m ölüm kalım savaşı veriyordu..Elimi nefes alamadığım için yüreğimin olduğu yere yerleştirip derince nefes almaya çalışmıştım.
" Allah'ım yardım et lütfen... Güç ver. Güç ver ki sevdiğime bunu kim yaptıysa bulayım... Savaş gözlerini yumdu diye rahat nefes alamasınlar. Yardım et bana..."
Kendimi zorlayıp yerden kalktıktan sonra musluğu açıp soğuk suyla elimi yüzümü yıkamış bir süre kendime gelmeye çalışmıştım.
Benim koca yenilmez sevdiğim o lanet yatakta bile o kadar güçlü yatıyordu ki ben burda ağladığım için utanmıştım.Kendime çeki düzen verdikten sonra lavabodan çıkıp sert adımlarla Savaş'ın yanına ilerledim.
Hastanenin her bir köşesinde nöbette bekleyen korumalar teker teker selam verirken yanlarından geçip yoğun bakım ünitesinin olduğu yere gitmiştim.Ertuğrul beni gördüğü gibi yanıma gelirken iyi miyim değil miyim diye kontrol etmeye başlamıştı. Adamdı bu deli , adam... Gözlerim Ertuğrul'da kısa bir süre dolansada sonrasında yeni gelmiş olan Atakan'lara kaymıştı...
Elimle Cihat'a gel işareti yaptığımda koşarak merakla gelen Cihat önümde durup dikkatle beni dinlemeye başlamıştı.
Hepsinin gözü bendeydi... Muhtemelen yıkılmamı bekliyorlardı ama ben bunu yapamazdım. Benim kocam Savaş Kayademirdi. Ben Neva Kayademirdim. O uyuyorken uyumak aptallık olurdu. Ben ayakta kalmalıydım ki hainler etrafta kol gezemesin!" Cihat , doktorla görüş 5 dakika da olsa o odaya gireceğim. Acele et. "
Cihat dediğimi anında onaylayıp koşarak yanımızdan ayrıldığında Atakan ve Ertuğrul'a dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVA'M
ChickLitHayat mücadelesi içinde herkes gibi yaşam savaşı veren Neva Aktan'ın , işi gereği cezaevine aşıya gitmesiyle başlayan , Savaş Kayademir'in ilk gördüğü anda tutulduğu kızımızın başına gelenleri konu alan bu hikayeye gelin hep birlikte konuk olalım...