10•

25.4K 1.1K 1.6K
                                    


Gözlerimi uykunun bedenimi terk etmesiyle birlikte açtığımda kendimi dün uyuduğum koltukta değil , iki gündür uyandığım yatakta bulmuştum.

Bu işin altından savaşın çıkacağını biliyordum. Derince bir nefes alıp yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkamak için banyoya ilerlemiştim.

Kısa bir süre içinde tüm rutin işlerimi halledip banyodan çıkarak odadan da çıkıp merdivenlerden inmeye başladım.
Evin içinde tek çıt dahi duymazken salona geldiğimde koltukta oturmuş çizgi film izleyen Alaz'la karşılaşmıştım.

Masum masum televizyona baktığı için beni farketmemişti. Bir kaç adımda yanına gidip oturduğumda tüm dikkatini bana vermişti.

" Neva yengeee "

Heyecanlı heyecanlı kucağıma atlayan Alaz'ı son anda tutarak yanağına minik bir öpücük kondurmuştum..

" Akasya ablanı gördün mü hiç kuzum? "

Sorduğum soruya kafasını olumlu anlamda sallayan Alaz çok geçmeden cevap vermeyi de unutmamıştı.

" Atakan amcamya dittiley. "

Cümlesi biten Alaz'ı kafasından öpüp hızla eski yerine geri oturttuktan sonra ayağa kalkıp bahçeye çıkmak için ilerlemeye başlamıştım.

Ne demek Akasya Atakanla beraber gitti! Nereye götürmüşlerdi ki kardeşimi...

Bahçeye çıktığım gibi koşarak gelen Cihat ve Ertuğrul'a hitaben beklemeden konuşmaya başlamıştım.

" Atakan Akasya'yı nereye götürdü ? Beni niye uyandırmadınız ki..."

Cihat endişelendiğimi anlamış olacak ki tebessüm edip bekletmeden cevap vermişti.

" Yenge bu kaldığınız ev Savaş abimin evi. Bak hemen şu karşıdaki ev varya , orayı da Akasya için ayarladı. Atakan'ı da koruyup kollaması için yanına gönderdi.  Evi görmeye gittiler. "

Cihat'ın dedikleri kaşlarımı çatmama sebep olurken konuşmayı da ihmal etmemiştim.

" Akasya bu evden zorla mı gitti yoksa... "

Cihat bana henüz cevap veremeden arkamda duyduğum sese dikkat kesilmiştim.

" Yok kuzum. Ben istedim. Gerçi ben eve gitmek istedim. Sonuçta tehlikede olan sensin. Ama Savaş abi illa gözünün önünde olmam konusunda ısrarcı oldu. Sinirlenme hemen..."

Sinirim uçup giderken dudaklarımda beliren tebessümle bedenimi kolları arasına alan arkadaşıma bende sarılmıştım.

" Bir de şu angutu taktı peşime. Tamam tamam Atakan beyi yani... Ne yapacaģımı şaşırdım. "

İlk başlarda sinirle konuşan Akasya Atakan'ın bir kaç bakışıyla saygılı bir sekilde konuşmasına devam etmişti. Bu haline gülmeden edememiştim.

" Sen kaşınmışsın Akasya! Ne vardı yanımda dursaydın. Eve gideceğim diye tutturursan olacaģı buydu! Hayır göndereceğini bilsem ben de ısrarla konuşurum ama inat kalasın teki işte. "

Cümlem bittiğinde bıyık altından gülen Akasya ve Cihat'ı görmemezlikten gelmiştim.
Arkadaşımın da güvende olduğunu öğrendiğime göre bir şeyler atıştırabilirdim.

Adımlarımı eve yöneltip ilerlemeye başladığımda Akasya'da beni takip etmeye başlamıştı.
Koşarak Akasya'nın kucağına atlayan Alaz'da bize katıldığında mutfağa gidip yemek için hep birlikte bir şeyler hazırlamaya başlamıştık.

▪▪▪▪

" Uykun mu geldi senin bakayım..."

Kucağımda gözlerini ovuşturan Alaz'a hitaben sorduğum soruya cevap gecikmemişti tabiki.

NEVA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin