New York krásné město asi dva kilometry od sirotčince. Projíždím na motorce uličkami a jako vždy se koukám okolo.
Lily vždycky milovala naše výlety na motorce do jednoho baru v New Yorku. Obě vypadáme starší než jsme, takže nás vždycky dovnitř pustili. Radši přestanu vzpomínat a zaparkuju motorku ve vedlejší uličce.
Změním svoji podobu na zrzku s zelenýma očima. Od té doby co jsem si přečetla dopis na rozloučenou od Lily chodím do toho baru v jiných podobách. Jak už jsem předtím zmínila dříve jsme tam chodívaly spolu. U dveří kývnu na bodyguarda a vejdu dovnitř. Kouknu se po prostoru a skrze lidi se protlačím k baru.
Popíjím Mojito, které jsem si koupila a dívám se po baru, dokud neslyším jak si ke mě někdo přisedne. Otočím se a uvidím staršího plešatého muže se sklíčkem na jednom oku. Hodím na něj výraz 'co jako po mě chceš' a čekám co z něj vypadne.
,, Rád bych se představil jsem baron Wolfgang von Strucker a jaké je vaše jméno?" řekl a očekával odpověď. ,, Jsem Natálie Evans'' odpověděla jsem stroze. ,,Rád bych vyjádřil lítost nad vaší nejlepší kamarádkou Lily Darker" řekl s úlisným úsměvem. ,,Jak víte o její smrti?" snažila jsem se zachovat klid, ale moje srdce bilo jako o závod. ,,Takový osud si nezasloužila" pokračoval.
,,Chudinka měla poslouchat" dořekl a nenápadně se podíval za mě. V tu chvíli mi to došlo, ta organizace, ale jak mě našli.Seskočila jsem z barové židle a dala se na útěk jenže to mi překazili dva svalovci se znakem chobotnice na ramenou. ,,Myslela sis že utečeš" zasmáli se. Změnila jsem se na malou holčičku se stejnou barvou vlasů i očí a proplétla se mezi nohama svalovců a zmizela v davu. Poslední věc co jsem zaslechla bylo 'hydře neutečeš'. Co nejrychleji jsem vyběhla ven, nasedla na motorku a rozjela se uličkami New Yorku neznámo kam.
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
ФанфикMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...