37. Chybí mi

52 2 0
                                    

Pohled Petera
Když Mary jeden den nebyla doma říkal jsem si, že je s Avengers. Nebylo by to nic zvláštního trávila s nimi čas a já s tím neměl problém. Ale neukázala se dlouho a já jsem začal mít strach.

Volal jsem jí, psal dokonce jsem se jí snažil najít podle mobilu ale našel jsem jen mobil zapadlý pod popelnici ve slepé uličce. Byl jsem z toho na dně, několikrát jsem procházel její být abych našel jakoukoliv věc, která by mi jí pomohla najít ale nic.

Ukázali se tady i Avengers ale kvůli velkému množství lidí, kteří se kdoví odkud dozvěděli, že jsou tady jsem se k nim neprorval. Taky jsem se zapomněl zmínit, že pár dní před tím než Mary zmizela mě kousnul radioaktivní pavouk.

Získal jsem schopnosti a dal si přezdívku Spiderman. I přesto, že jsem byl zlomený snažil jsem se pomáhat lidem jako by to dělala ona. Po nocích jsem brečel, připadal jsem si jako hysterka ale když vám jenom tak zmizí člověk, kterého máte rádi nemůžete být šťastní.

Dny ubíhají pomalu a já se snažím najít jakoukoliv stopu nebo zkontaktovat Avengers, prostě cokoliv by mi pomohlo jí najít.

Žije vůbec? A jestli ano co dělá? Ne, nesmím myslet na to, že by mohla být mrtvá. Nesmím na ní zapomenout. Vždyť jsme si slíbili, že nezapomeneme.

Týden za týdnem, už je pryč něco málo přes měsíc ale já nepřestávám doufat, nepřestávám věřit.....
Chybí mi

___________________________________
Tato kapitola má 237 slov.
Abych řekla pravdu vůbec jsem nevěděla jak mám tuhle kapitolu napsat, tak doufám, že se to dalo číst
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat