Od doby co jsme se rozloučili s Natašou uběhl asi měsíc a já s Melinou začala pracovat na replice protilátky proti séru poslušnosti.
První pokusy vůbec nevycházely podle představ ale po dvou dnech to začalo vypadat slibněji. Týden zpátky se nám podařilo udělat první repliku a během dvou nebo třech týdnů by bylo možné vyrazit osvobodit další vdovy.
S Yelenou vycházíme dobře, cvičíme spolu, běháme a postupem času se více a více poznáváme.
Včera jsme spolu byly na procházce bavily jsme se o minulosti, o Rudé komnatě a o plánech do budoucna. Taky jsem se jí zmínila o Peterovi, smála se a ptala se jak je možné že její, malá sestřička má kluka dřív než ona.
Na Petera jsem nezapomněla myslím na něj každý den a otázka zda na mě nezapomněl mi nedá spát. Domluvila jsem se s Yelenou, že až poletí do Ameriky aby vysvobodila vdovy vezme mě sebou.
Zamířila jsem do laboratoře za Melinou, protože máme vyhrazený čas na replokovaní protilátky na sérum poslušnosti.
,,Ahoj," pozdravila jsem ji a usmála se na ní. Pozdrav mi oplatila a pustili jsme se do práce, která nám šla od ruky, protože za ten měsíc jsme si navykly pracovat spolu. Dříve jsme obě pracovaly samostatně takže když jsme začali po zániku Rudé komnaty začaly pracovat spolu byl to nezvyk.
Dlouho jsem si musela zvykat i na její laboratoř, protože se vybavení její laboratoře od té mojí s Tonyho stroji dost lišila. Začali jsme tedy odměřovat množství určitých látek a postupně ve správném pořadí je míchali do sebe tak aby vznikla protilátka.
Musím uznat, že je náročné to všechno dělat ručně ale je to třeba kvůli přesným dávkám a přesném poměru látek. Často si říkám proč prostě neuděláme velký kotel a nedáme to do lahviček.
Pravda je taková, že nemáme tak velký kotel a navíc když se udělá množství přesně na lahvičku nemůže se stát, že bude protilátky v lahvičce moc nebo málo.
Jak jsem dříve zmínila nebude trvat dlouho a budeme moct zbavit vdovy jednou provždy séra poslušnosti a to stojí za tu dřinu.
Na protilátce pracujeme k večeru, takže po dodělání další várky jsem se unaveně doplahočila k večeři a po ní jsem zamířila do sprchy. Po sprše následovalo čtení ke kterému jsem se po dlouhé době mohla zase vrátit, za což jsem byla velmi ráda protože čtení miluju.
Když se na obloze objevilo více hvězd vyrazila jsem ve svetru s čajem v ruce na terasu kde na mě čekala Yelena. Po večerech se tady vídáme, mluvíme o všem a pozorujeme hvězdy. Hvězdy mě vždy fascinovali a díky Yeleně jsem se naučila poznávat nové souhvězdí , které jsem dříve poznat neuměla.
Po našem rozhovoru se kvůli zimě vydáme dovnitř kde odložíme hrnky a vydáme se každá do svého pokoje. Tam se převléknu do pyžama a zalehnu do měkkých peřin s myšlenkami, které se točí kolem Petera.
___________________________________
Kapitola má 474 slov.
Děkuju za podporu moc si jí vážím
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
Hayran KurguMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...