31. Malování, ostatní úpravy a je hotovo

41 2 0
                                    

Crrrrrrr, vzbudil mě po dlouhé době zase budík. Za doprovodu nadávek jsem vstala a zamířila do koupelny. Kdybyste se ptali vstávám tak brzo protože mi mají přivézt plechovky s barvou, kterou chci vymalovat napůl tělocvičnu a napůl laboratoř.

Rychle jsem snědla snídani a když zazvonil zvonek, sjela jsem výtahem ke dveřím a barvy si vyzvedla. Potom jsem se vydala zpět do bytu a nachystala jsem na zem a na různé stroje igelit aby se nazabarvili.

Rychle jsem se šla převléknout do oblečení na zničení a zapletla si vlasy, abych byla připravena na malování dostatečně. Nakonec jsem připravila ještě bedničku a mohlo se jít na to.

Pustila jsem si hudbu, vzala do ruky váleček a začala malovat. O chvíli později dorazil i Peter ve starším oblečením a pomohl mi.

No nakonec nejen že byli vymalované místnosti ale i my jsme byli celí od barvy kterou jsme po sobě začali ke konci cákat.

Vystřídali jsme se v koupelně, otevřeli jsme okna abychom řádně vyvětrali a rozloučili jsme se protože Peter musel na oběd. Protože jsem měla i já hlad pustila jsem se do vaření.

Poobědvala jsem a šla si číst. No jak se tak dívám budu si muset pořídit knihovnu. Přečetla jsem už dvacet pět knih a zatím to skladuju v šuplících ale brzo mi v nich dojde místo. Vzala jsem si tedy telefon a objednala jsem si knihovnu.

Když jsem položila telefon uvědomila jsem si že jsem nechala pořád otevřené okna a tak jsem je šla zavřít. Při pohledu na zakryté stroje a podlahu mi došlo, že ještě mám dost práce před sebou. I když se mi nechtělo přemohla jsem se a igelit sundala ze strojů i podlahy. Pak zbývalo vybalit z krabic činky dát je na stojan, to samé i se zkumavkami a všechno v laboratoři zapojit do elektřiny. Nakonec jenom pár úprav, něco málo v tělocvičně posunout a bylo hotovo.

Převlékla jsem se a zamířila k Peterovi a May, kteří mě pozvali na večeři. Mám ráda jejich společnost, vždy si máme o čem povídat a poznámky k filmům od May jsou prostě skvělé. Film skončil až pozdě večer a May trvala, že mě nepustí domů i když je to jenom přes ulici, takže jsem u nich nakonec i přespala.

___________________________________ Tato kapitola má přesně 370 slov.
Promiňte za ten dlouhý název ale nevěděla jsem jak to nazvat.
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat