9. Nedaleko odhalení

113 7 0
                                    

Už týden mám výcvik během dopoledne a odpoledne se snažím co nejvíc trávit čas s Tonym a Pepper. Jsou to skvělí lidé a já si vždy takto představovala rodiče. S nimi zapomínám, že po mě jde Hydra a užívám si novou formu dětství.

A po večerech cvičím, boje, střelbu, gymnastiku a našla jsem za tělocvičnou malou laboratoř takže teď taky pracuji na brýlích díky kterým můžu komunikovat s Jarvisem kdyby se přišlo na to, že nejsem ta za koho se vydávám.

Ještě vyrábím disky na elektrošoky a učím se házet s noži a jelikož mě to baví víc než střílení z pistole a víc se tomu věnuji jde mi to lépe a skoro vždy se trefím do středu. Je neděle odpoledne a já hraju schovku s Tonym a Pepper po Tonyho patře ano ten egoista má i svoje vlastní patro.

No dobře teď už se o něj dělí s Pepper a se mnou ale i tak. Piká Tony a já s Pepper se rozebíháme po patře . Zámířím do Tonyho pracovny kterou v podstatě vůbec nepoužívá a schovám se do prázdné skříňky pod vitrínou s alkoholem.

Uběhlo asi dvacet minut když jsem slyšela pikypiky Pepper a musela jsem se usmát nad představou, že bych měla takové rodiče. Měla jsem je ráda, brala jsem je jako rodiče a byla jsem naštvaná že jim lžu. Z mého zamyšlení mě vyrušilo otevírání dveří a já se více skočila a škvírkou sledovala jak Tony vchází do pracovny.

Chvíli jsem čekala až dojde na konec pracovny za stůl a když se tak stalo rychle jsem otevřela skříňku a rozběhla se s Tonym v patách k pikole. Doběhla jsem tam, rychle se zapikala a začla se radovat z výhry. ,,Dobře zase si vyhrála" usmál se na mě Tony.

,,Zlatíčko já i tvůj táta budeme muset pracovat běž si hrát do pokojíku"řekla Pepper ale na očích jí bylo vidět, že mě nechce vyhazovat. ,, Dobře"řekla jsem a šla směrem k pokoji s ale odbočila jsem do výtahu.

Jako vždy jsem zmáčkla nejnižší tlačítko a čekala na cinknutí po kterém jsem šla do tělocvičny. V tělocvičně jsem jako vždy cvičila boj, střelbu, posilování, ohebnost a házení noži.

Tím jsem strávila hodinu a potom jsem se odebrala do laboratoře která má vchodové dveře zabudované v lezecké stěně na konci tělocvičny. Jeden žlutý stupínek vypadá trošku jako klika a když ho tlačíš dolů po chvíli se ozve lupnutí a celá horolezecká stěna se odsune a za ní je moje laboratoř.

Z druhé strany stačí jen zmáčknout a stěna se zasune zpátky. Tuto rutinu jsem zopakovala a pustila se do elektrošokových disků a brýlí s Jarvisem. Jelikož jsem na tom pracovala celý týden i tři hodiny denně stačila dnes jen jedna hodina a měla jsem to dokončené.

Potom mě ještě napadlo  natočit vzkaz pro Tonyho a Pepper protože až budu muset odejít nebudu mít čas jim to říct. Po dotočení vzkazu jsem si vzala svoje disky a brýle a vydala se nahoru. Přijela jsem do patra a zamířila na večeři. Viděla jsem nervózní ho Tonyho a docela vystrašenou Pepper.

,,Co se děje?"zeptala jsem se. ,,V Avengers Tower je osoba s nepovoleným vstupem, využívala podobu agentky aby se sem dostala.

Jestli na patře uvidíš nějakou hnědovlasou ženu kterou si nikdy neviděla najdi mě nebo Pepper dobře?"kladl mi na srdce Tony. ,,Dobře" řekla jsem a tím se ukončila konverzace. Poté jsem jen všichni v tichu jedli večeři.

___________________________________Tato kapitola má 566 slov.
Děkuji za přečtení 🤩
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat