45. Zpátky v New Yorku

51 2 0
                                    

Brzy ráno probíhali poslední přípravy na odlet. Byla jsem nervózní, z toho, že se něco stane ale i se setkání s Petrem , které mě čekalo za pár hodin.

Před odletem jsem se šla rozloučit s Melinou a Alexejem. Koupila jsem i malé dárečky, protože mi bylo jasné, že se alespoň půl roku neuvidíme a já jsem jim chtěla poděkovat, že mě u sebe nechali.

Alexejovi jsem dala dnešní vydání novin které si ještě nestihl koupit a cédéčko od nějaké starší skupiny co poslouchá.

Melině jsem dala sadu zkumavek, protože vím jaká je otrava když vám chybí. Doplnila jsem to náramkem a s úsměvem jsem se sní a Alexejem rozloučila.

Vyletěli jsme, po cestě jsem si povídala s Yelenou. Říkala, že až všem vdovám řekne že je po všem a vrátí se domů pořídí si psa.

Poté jsem i já podělila se svými plány do budoucna. Zbytek cesty jsme si povídali, smáli se a zpívali si. Ani jsem si neuvědomovala jak dlouho letíme a přistávali jsme nedaleko New Yorku.

Vysedla jsem z quinjetu a rozloučila jsem se Yelenou. Potom jsem sledovala ještě mizející quinjet než jsem se vydala po silnici směrem k New Yorku. Nakonec jsem si na kraji města zavolala taxi, které mě dovezlo k mému bytu.

___________________________________
Dnešní kapitola má 207 slov.
Děkuju za přečtení a hlasy
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat