Motorka se řítila zatáčkami, předjížděla auta v kolonách a projížděla jí zatím neznámé uličky New Yorku s jediným cílem, dostat se co nejdále od Avengers Tower.
Užívala jsem si nebezpečnou jízdu, při které moje černé vlasy vlály ve větru. V hlavě jsem si promýšlela svůj plán, daleko přece jen dojet nemůžu, protože bych mohla ztratit spojení s Jarvisem a přesto, že se vám to může zdát nemožné, přirostl jí k srdci.
,,Jarvisi"ozvala jsem se. ,,Ano Mary?"odpověděl tentokrát robotický hlas z brýlí které si nechala objevit. ,,Jak daleko dosáhne spojení mezi Avengers Tower a brýlemi?''položila jsem otázku co mi vrtala hlavou.
,,Není to moc daleko musíš zůstat v New Yorku a jeho okolí. Přesná vzdálenost nejde vypočítat spojení s brýlemi je ovlivněno počasím a využíváním mě panem Starkem a ostatními obyvateli Avengers Tower"odpověděl mi Jarvis.
,,Fajn v New Yorku se moc nevyznám tak pojedu náhodně"řekla jsem. Než se nadála zjistila že je v Queensu, líbilo se jí to tady.
Velké ulice zaplněné lidmi, kteří čekali na zastávkách a chodili do malých obchůdků po stranách ulice, taky malé tmavé uličky vytvářeli tajemnou atmosféru, která jí nepopsatelně lákala.
,,Jarvisi"nedalo mi to a kontrolovat spojení jsem začala hned po tom, co se mi tu zalíbilo. ,,Spojení funguje a mělo by fungovat i za horších podmínek"oznámil stav. ,,Super"radost která proudila mým tělem byla nepopsatelná. Zbývalo jen najít byt ve kterém bych byla.
Netrvalo dlouho a jak sehnat byt jsem měla přímo před sebou na bilboardu. Billboard, který svítil do dálky hlásal, pronajímáme/prodáváme moderní byt v Qeensu, jestli máte zájem více informací se dozvíte na čísle ........ .
,,Jarve zavolej prosím na číslo .......... a při telefonátu ztiš zvuky z okolí." ,,Mám to"ozvalo se z brýlí.Po chvíli čekání to zvednula nějaká paní.
,,Dobrý den"pozdravila jsem slušně a po odpovědi na můj pozdrav jsem pokračovala. ,, Chtěla bych si od vás koupit byt v Qeensu." ,,Dobře a kdy byste chtěla první schůzku?"optala se nejspíš vlastnice bytu. ,,Mohla by být už dnes?"otázka tentokrát padla z mojí strany. ,,Nemohlo by to počkat do zítřka?"zeptala se. ,,Abych byla upřímná potřebuji nějaký být co nejdříve"přiznala jsem jí. ,,No dobře za hodinu bychom se mohly sejít před bytovkou, adresu vám pošlu"vyhověla mi a já musela šlápnout na plyn protože jsem byla na druhé straně Qeensu.
Přijížděla jsem uličkami a podle navigování Jarvise jsem jela na poslanou adresu. Neuběhla ani hodina a já parkovala před bytovkou, musela jsem uznat, že nevypadala špatně. Přeměnila se do podoby černovlasé paní středního věku a čekala až přijede vlastnice bytu.
Nemusela čekat dlouho protože pár minut po jejím příjezdu zaparkovalo u bytovky auto a z něj vystoupila paní která se představila jako Marta Hansonová a pozvala jí do bytu. Sama Mary se představila jako Charlotte Brown a mezitím co jí Marta říkala něco o cestě a proč tento byt chce pronajímat, popřípadě prodat, promýšlela svou novou identitu.
Být byl krásný šedá pohovka, malá kuchyňka,koupelna, dva pokoje a šatna, ten byt se jí líbil. Potom co prošla byt po boku Marty a řekla, že by ten byt chtěla koupit, začalo domlouvání jestli by se nemohla nastěhovat už dnes, a že jí zaplatí rovnou a hotově.
Nakonec se mohla do bytu nastěhovat hned, s tím, že Martě zaplatí požadovanou částku hotově. Šli tedy před bytovku kde si v autě nechala objevit peníze a Martě zaplatila za být a s poděkováním se rozloučili.
___________________________________
Kapitola má 566 slov.
Moc děkuji za přečtení. 😊
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
FanfictionMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...