14. Konec Hydry

111 8 0
                                    

Uběhly tři dny od prohlídky města s Peterem. Každý den jsme chodili ven,povídali si a vždy k večeru jsme si dopisovali přes okno. Od Jarvise jsem se dnes dozvěděla, že Avengers lokalizovali poslední základnu Hydry a že se jí vydali dnes zničit.

Jsem ráda, že Hydru zničí jenže potom se zaměří na mě kvůli mým schopnostem. Mobil nemám a sluchátka s brýlemi na kterých mám Jarvise mi najít nemůžou, protože jsem to vyřadila ze systému a taky to Jarvis kryje.

Jenže i tak mám strach. Už od rána jsem nervózní, protože bych byla nerada kdyby se někomu něco stalo. Sice jsem některé vůbec nepoznala ale vím, že mají dobré srdce a že by se pro druhé obětovali.

Když se vrátím myšlenkami zpátky do Qeensu tak musím říct, že se snažím každý den cvičit, běhat, házet noži a nově jsem zjistila, že tady  mají i střelnici takže jsem včera zavítala i tam a udělala si zbrojní pas.

Dopoledne jsem byla s Peterem v kavárně a teď jsem docvičila, takže moje kroky vedou do koupelny. Po dlouhé sprše jsem si vymýšlela jsem vychytávky na můj oblek.

Do kápi jsem zabodovala padák a na ruce si přidala rukavice s dírami na prsty. Do nich jsem přidala elektrošokové disky tak abych mohla dávat šoky rukavicemi a přitom to neschytala. Zároveň jsem to ještě upravila tak, že jsem disky mohla z rukavic střílet.

Celkově jsem disky upravila aby byli menší a oblek udělala z pružné látky a přidala na ní pouzdra na nože a na glock a náboje do něj. Celé jsem to ještě vystužila neprůstřelným materiálem upraveným aby to nebylo těžké. Dala jsem ho na předloktí, kolena,prsa a ramena. Kápi jsem také vystužila neprůstřelným materiálem ale upraveným tak aby byl ještě lehčí než na zbytku těla.

Po několika hodinách práce byl čas na večeři při které mě Jarvis informoval o zničení Hydry a že všichni Avengers přežili a nemají smrtelné zranění. Ulevilo se mi, že jsou v pořádku ale pořád mě trápila myšlenka co se mnou bude když mě najdou. Nakonec jsem ji vyhnala z hlavy a díky tomu jsem mohla v klidu dojíst večeři.

Potom jsem se začetla do knížky a když byl čas začala jsem si dopisovat přes okno s Peterem. I když bych to nahlas nepřiznala začala jsem ho mít opravdu ráda. Nikdy mě nenutil říct mu o minulosti a nechal mě vždy říct svůj názor. Když se setmělo a šli vidět hvězdy na papír jsem napsala 'dobrou' a s úsměvem a myšlenkami na hnědovláska jsem usnula.

___________________________________
Tato kapitola má 416 slov.
Jak se vám líbila?
Nahoře je obrázek obleku, prosím odmyslete si to šedé na plášti a ty boty na podpatku.
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat