Probudila jsem se ve svém velmi jednoduše zařízeném pokoji v rudé komnatě. Byla to malá obdélníková místnost se šedými stěnami i podlahou a malým čtvercovým okénkem s výhledem na mraky, vybavena dřevěným nábytkem a kulatým kobercem.
V rohu místnosti nalevo od dveří stála rozvrzaná postel s tvrdou šedou matrací, na ní byla položená hnědá deka se žmolkami a malý krémový polštář. Pod nohou postele byl umístěn menší hnědý koberec.
Kousek vedle byli dveře do koupelny, která nebyla zrovna největší ale postačila. Celá koupelna byla obložená bílými kachličkami a nad umyvadlem dokonce viselo obdélníkové zrcadlo v rámu, jinak koupelna byla vybavena sprchovým koutem, záchodem a dříve zmíněným umyvadlem.
Naproti koupelně je vetší dřevěná skříň plná stejných kombinéz a vedle stůl ááááá to je vše. Chvíli potom co jsem si to tady prohlédla zabušil někdo na dveře a následně je rozrazil.
,,Pojď ty nová" houknul na mě někdo a já jelikož si mysleli že na mě působí sérum poslušnosti a chtěla jsem je při tom nechat, ho následovala.
Provedl mě všemi místnostmi které budu asi v budoucnu navštěvovat. ,,Běž do tělocvičny" řekl a postrčil mě. Ještě že mám tak dobrou paměť říkala jsem si a šla do tělocvičny.
Když jsem otevřela dveře byli tam dívky, které cvičili dokola sestavu a chlápek, který na mě očividně čekal, protože jakmile jsem vstoupila dovnitř rozešel se směrem ke mě.
,,Marigold tvým úkolem je se naučit sestavy poté se k nim připojíš do rozvržení zatím to budeš cvičit tady bokem. Sestava se bude měnit co půl hodiny a po čtyřech sestavách bude svačina. To znamená že až první část výcviku skončí půjdeš za ostatními dívkami ty tě vždy dovedou kam budeš potřebovat." řekl a po mém přikývnutí opustil místnost.
Začala jsem tedy sestavu s pistolí cvičit bokem a když jsem, to uměla připojila jsem se do rozvržení a tak jsem to dělala i následující sestavy dokud se neozvalo z rozhlasu, že je čas jít na svačinu. Šla jsem tedy za ostatními dívkami jak mi bylo řečeno a zavedli mě do jídelny. Tam každá dostala hrst ovoce a bílý jogurt.
Dívky jedli synchronizovaně a já se musela pořádně soustředit abych nevypadla z role a neprozradila se. Následoval výcvik kdy jsme házeli noži, takže jsem vynikala protože jestli mám říct jednu věc ve které jsem dobrá tak je to právě házení noži.
Potom následoval oběd ke kterému bylo něco co se podobalo rybě a bramborové kaši. No musím říct že jsem se musela hodně přemáhat abych tam nehodila šavli.
Některé holky po obědě vyrazili na misi a ty ostatní se vydali do místnosti z boxovacími pytli. Vážně jsem byla ráda, že jsem se neflákala a každé ráno jsem chodila běhat a udržovala jsem si kondičku, protože kdo ví co by se stalo kdybych jim tam únavou omdlela.
Po cvičení s boxovacími pytli jsme měli opět svačiny a tehdy se mi zdálo že jsem v jídelně na chvíli zahlédla Yelenu. No ale tím výcvik zdaleka nekončil. Po svačině jsme se vydali pro změnu na střelnici. Každá měla terč a když se do něj netrefila odvedli jí pryč.
Bylo mi hned jasné, že jim bonboniéru dávat nebudou a proto jsem se i přes mou únavu dále snažila trefovat doprostřed.
Nakonec i tato část výcviku skončila a byla večeře. Poslední co jsme museli absolvovat bylo běhání ve vyhrazené části té létací věci ve které se nacházíme.
Naštěstí jsem i tohle vydržela i když jen tak tak. Potom jsme se každá odebrala do pokoje kde jsem po sprše s myšlenkou jestli se mají ostatní dobře a jestli mě hledají celá strhaná usnula.
___________________________________
Kapitola dnes má 590 slov.
Musím uznat, že i když se to možná nezdá dala mi pořádně zabrat.
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
FanfictionMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...