Pohled Nataši:
Avenger se rozpadli, jsem na útěku před generálem Rossem a navíc jsem zjistila že Rudá komnata není zničená, co víc si přát že? Jediná výhoda této situace je ta že jsem znovu mohla potkat Yelenu.A teď doufám že vyjde náš plán momentálně jsem na cestě do kanceláře Dreykova. Že začátku šlo všechno podle plánu ale poznal mě a zablokoval Melině povolení k přistání a pak se to zvrhlo. Jeden motor jsme vyhodili do vzduchu přála jsem se se skupinou vdov a stáhla informace o zbylých vdovách a potom celá základna letěla do vzduchu.
Pohled Mary:
Čekala jsem na to až mě někdo vysvobodí, protože podle zvuků sirény a dupotu nohou v chodbě vedle mojí cely prozrazovaly, že se něco děje. Konkrétně bylo jasné, že Rudou komnatu někdo napadl. Slyšela jsem výbuchy a čekala, že tady umřu ale na poslední chvíli přišla Yelena a pomohla se mi vymotat z bludiště které tvořily chodby na chlup stejné a rozmanitost komplexu.Sama potom zapíchla motor letadla, kterým chtěl Dreykov odletět a výbuch jí odhodil z plošiny do vzduchu. Taky jsem si všimla Nataši které se tady znenadání objevila. Skočila za Yelenou, dala jí padák a sama přitom bojovala s Taskmasterem ve vzduchu. To je sice moc pěkné ale já tady chcípnu, protože tady není padák a celé to za mnou vybuchuje. Nezbývalo mi nic jiného než zkočit a doufat, že budu to jedno procento co by ten pád přežilo, ne vážně musela jsem se vyhýbat kusům železa které dříve bývaly základnou Rudé komnaty.
Naštěstí jsem si všimla padáku visícího na jednom kusu zábradlí, podařilo se mi k němu doplachtit, nasadit si ho a dokonce s ním v pořádku přistát na zemi. ,,Jupí žiju" řekla jsem si pro sebe a vydala se hledat ostatní. Po nějaké chvíli se mi podařilo najít Yelenu, Natašu nějakou ženu a muže jak si povídají.
,,Marry?" zeptala se překvapeně Nataša, která si mě všimla jako první. ,,Jo, jsem to já," ujistila jsem jí. ,,Marry tohle je Melina v dětství byla mojí nevlastní matkou, tohle je Alexej nevlastní otec a tohle je Yelena nevlastní ségra."dokončila představení své nevlastní rodiny v dětství. ,,Ty vole!" vypadlo ze mě.
,,Já jsem něco jako tvoje ségra, jo? Jinak promiňte já jsem Marigold, ale říkejte mi Marry." přidala jsem k tomu něco jako představení. ,, Počkej jak to myslíš?" nechápala Nat. ,,No nějakou dobu po tom co jsem navštívila jako nezvaný host Avengers Tower jsem začala hledat něco o mojí rodině a zjistila jsem, že mám sestru a po dalším hledání jsem zjistila, že je to na 90% Yelena.
Není to stoprocentní museli bychom udělat testy ale je to skoro jisté." vysvětlila jsem ve zkratce. ,,Takže si moje sestra?" zeptala se Yelena. ,,Pravděpodobně ano" přisvědčila jsem. ,,Tak to se musíme poznat" usmála se na mě a mně spadl balvan že srdce.
,,Kavalérie už jede, Avengers jsou pohádaní a já jsem momentálně hledaná uprchlice, budou mě chtít zatknout." promluvila Nataša. ,,Cože Avengers se rozpadli?" vyjekla jsem. Po přikyvnutí se ozvala Melina. ,,Tak jaký je plán?" zeptala se. ,,Vy běžte já zůstanu," řekla rozhodnutá Nat. ,,Blbost! Budem bojovat, zůstaneme s tebou" vyjádřil se k tomu Alexej. ,, Získám vám čas" odporovala Nataša. V té chvíli začli všichni i se mnou nesouhlasit a mluvit přes sebe proč je to blbý nápad.
,,Lidi běžte," řekla s povzdechem. ,,A navíc jestli se shodnem my čtyři," podívala se na její rodinu a pokračovala ,, tak mají šanci i Avengers, malinkou." ukázala na prstech jakou mají Avegers šanci a byla připravená k odchodu. ,,Dobrá jestli teda odcházíš, tak by sis měla vzít tohle,"řekla Yelena, sundala si vestu a podala jí Nat. ,, Vím jak hrozně se ti líbí" řekla provokativně. ,,Hmm jasně má spoustu kapes." řekla s úsměvem Nat za smíchu Yeleny. ,,Jo užitečnejch"usmála se Yelena. Nakonec spolu prohodili ještě něco o protilátce a že Yelena je ta co by ostatním vdovám měla říct, že je po všem.
Když znenadání přistál letoun ze kterého vyšli vdovy, říkaly, že nás v tom nemohly nechat a Yelena jim všem děkovala. Nakonec se s ní rozloučila Melina a potom i já s tím že tady chvíli zůstanu abych poznala Yelenu a že potom přiletím. Poslední věc co jsem slyšela před nastoupením do letounu bylo pískání Yeleny a Nataši.
___________________________________
Tato kapitola má 702 slov což je docela dost protože předtím byly často krátké kapitoly z důvodu že jsem neměla čas a ani mi nešlo něco napsat ale doufám že to bu se lepší a kapitoly budou delší.
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
FanficMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...