Zatím vše vychází podle plánu. Jsem ve výtahu s Tonym a míříme do laboratoře kde chce udělat testy otcovství. Výtah cinkne a vstoupíme do chodby na jejímž konci jsou dveře do laboratoře. Naťukal tam nějaký kód a vešel dovnitř se mnou v patách. ,,Vítejte zpátky pane Starku chcete pokračovat ve své práci kterou jste přerušil?"zeptal se hlas který jsem slyšela u dveří do Avengers Tower. Začala jsem se rozhlížet a hledat původce hlasů, protože jsem myslela že ty dveře obsluhuje nějaký človek. ,,Jarvisi představ se a připrav mi vše potřebné na testy otcovství"promluvil na neznámý hlas a odebral se dál do laboratoře. ,,Já jsem Jarvis umělá inteligence kterou sestavil pan Stark"začal se představovat ten hlas. ,, Sloužím jako pomocník při práci v dílně/laboratoři, starám se o bezpečnost a řídím věci v Avengers Tower"dopověděl. ,,Hůstý" odpověděla jsem s dětským nadšením. ,,Věci na testy otcovství jsou připraveny"ozval se zase po chvíli Jarvis. ,,Tak pojď" vydechl Tony a nechal mě posadit na lehátko. Sedla jsem si a soustředila se na moji novou podobu a na její geny. Nikdy jsem nezkoušela falšovat testy otcovství a nebyla jsem si jistá, že mi to vyjde. Po odebrání krve mě dál do pokoje kde jsem měla počkat na výsledky. Celý pokoj byl moderně vybaven,sladěn do bílošedé barvy a měl velkou prosklenou stěnu s výhledem na New York. Přemýšlela jsem co dál. Když má Jarvise, který vidí vše a stará se o bezpečnost nemůže si nevšimnout, že se chovám divně. Napadl mě totálně šílený nápad. Vešla jsem do koupelny a zamčela se. ,, Jarvisi?" zeptala jsem se. ,,Potřebujete něco?"optal se naoplátku on. ,,Je tady kamera?"řekla jsem nervózně s otázkou v hlase. ,,Ne není slečno"odvětil. ,,Jarvisi budeš si se mnou chvíli povídat bez odposlouchávání?"pokračovala jsem pořád dětským hláskem. ,,Dobře nachvíli bych snad mohl"řekl nervózně? ,,Jarvisi potřebuji pomoct. Moje pravé jméno je Marigold a jsem že sirotčince. Jde po mě nějaká organizace, myslím že si říkají hydra. Jdou po mě kvůli mým schopnostem měnit vzhled, které jsem dostala kvůli poruše inkubátoru ve kterém jsem musela být kvůli předčasnému porodu. Neumím se vůbec bránit a potřebuju se před nima schovat. Nemám nikoho kdo by mě schoval a sirotčinec ve kterém jsem vyrůstala znají"vychrlila jsem ze sebe rychleji než Eminem. ,,Hydra to je asi vážné ale pořád ti nemůžu věřit"pověděl. ,,Počkej neříkej to Starkovi a když odpojíš kamerový záznam z pokoje ukážu ti pravou podobu." Tak nervózní jsem snad v životě nebyla. ,,Tak dobře ale jestli budete jakkoliv nebezpečná upozorním na to pana Starka a popřípadě i Avengers"řekl a mě se ulevilo jako nikdy dříve. ,,Můžete jít do pokoje, kamerový záznam je vypnutý"upozornil mě Jarvis. Když jsem vešla do pokoje otočila jsem se ke kameře a změnila jsem se na svou pravou podobu. ,,Tak začneme od znovu, tykej mi. Ahoj já jsem Marigold a ráda tě poznávám. S touto mojí pravou podobou jsem vyrůstala v sirotčinci. Byla jsem tam s mojí kamarádkou Lilien už od dětství protože se mě rodiče zřekli a její umřeli při autonehodě. Všechno bylo v pořádku až do jednoho večera"slzy se mi samovolně spustili ale pokračovala jsem. ,,Ten večer Lily zemřela a zůstal po ní jen dopis ve kterém psala o nějaké organizaci, která na ní dělala pokusy a musela mě kvůli mým schopnostem sledovat a hlásit kam chodím. Ten večer mě k nim měla přivést ale vzepřela se jim abych nemusela zažívat to co ona a to jí stalo život. Rok potom jsem se zdržovala jen v sirotčinci a v baru do kterého jsme spolu chodili a dokázala jsem se přez to přenést. Až do dnes jsem byla zase bez strachu, jenže to se pokazilo ve chvíli kdy jsem vešla do baru. Byl tam divný plešatý člověk se sklíčkem před okem, který se mi představil jako Wolfgang von Strucker a začal mluvit o Lily. Utekla jsem, propletla jsem se pod nohama svalovcům se znakem chobotnice na ramenou. Poslední co jsem za sebou slyšela bylo 'hydře neutečeš'. Chtěla jsem se schovat jenže by mi nikdo neuvěřil že po mě jde nějaká organizace. Napadlo mě se vydávat za Starkovu dceru a tím se ukrýt před hydrou a naučit se tady i pod jinou podobou bránit. Nemohla jsem tu přijít ve své pravé podobě a říct ochraňte mě jde po mě hydra, měli by mě za blázna. A to je asi vše podstatné. Ještě ti ukážu všechny dosud používané podoby"dopověděla jsem a prostřídala všechny podoby. ,, Dobře můžeš tu zůstat ale pravidla znáš budeš-li někoho ohrožovat či se snažit získat nějaké informace nahlásím to" dořekl a pak bylo ticho.
__________________________________
Tato kapitola má 766 slov.
Čekali jste že něco takového Marry udělá?
Jinak nahoře je Mary, akorát si jí představte s jedním okem zeleným a druhým modrým.
Doufám že se vám kapitola líbila 🥰
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
FanfictionMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...