Pohled Nataši (v den únosu)
Seděli jsme všichni v nové základně Avengers a čekali jsme jenom na Mary. ,,Kde ta holka může být?" ptal se řečnickou otázkou Tony.
,,Možná se někde zdržela" nepochopil to Steve. ,,To byla řečnická otázka" protočil oči Tony. ,,No nic budeme muset začít bez ní." dokončil svou myšlenku a začal rozlévat alkohol.
Povídali jsme si jak za starých časů a já na chvíli pustila z hlavy Bruce. Jenže pak začali být všichni lehce přiopilý a zkoušeli znovu zvednout Thorovo kladivo a tehdy to na mě zase dopadlo.
Bruce je pryč a my nemáme vůbec páru kam odletěl. Shield se ho snažil najít a dokonce mi ukazovali i pár letounů v moři kde by mohl být ale se Starkovým maskováním je nejde pořádně zaměřit.
Zašla jsem do koupelny a umyla jsem si tvář ledovou vodou abych myslela na něco jiného. Když jsem se vrátila zpět Thor spokojeně říkal, že nikdo není hoden a já si oddechla že je to za mnou.
Tehdy mi došlo, že tu vlastně pořád není Mary, což bylo divné, protože Mary sice chodila pozdě ale nikdy si žádný večírek nenechala ujít a vzhledem k tomu, že byl zhruba v půlce začínalo mi to vrtat hlavou.
V tu chvíli když jsem se chtěla zeptat jestli se Mary ozvala vstoupil do místnosti Fury s Mariou Hillovou a po pozdravu spustil. ,,Vidím, že se dobře bavíte jsem tady jenom na chvíli. Přišel jsem se podívat jestli to neskončilo jako v některý předchozích oslavách a nikdo mi nebude opilý volat jestli chci radši čistě růžového nebo duhového jednorožce. Jen tak mimochodem, kde máte Mary?" zeptal se po krátkém monologu na úvod.
,,Taky jsem se chtěla zeptat jestli se v době mé nepřítomnosti neozvala." připojila jsem se k Furymu. ,,Ne neozvala se, ale zkusím jí zavolat." nabídla se Wanda a odešla volat do chodby.
Pustili jsme se do konverzace a po chvíli se k nám přidala Wanda s tím, že jí to nebere. Tehdy přišel Vision s nápadem, že je s Peterem kterého sice neznáme ale z vyprávění vypadá jako slušný a hodný kluk.
S tímto odůvodněním jsme se všichni spokojili, neboť znělo dost pravděpodobně. Fury hned po tom co Wanda přišla s tím že se Mary neozývá a po zdůvodnění proč tomu tak je, se i s Hillovou zase vytratil se slovy ať neděláme blbosti.
Zbytek večera jsme se bavili, pili, tančili a jak máme ve zvyku hráli flašku. Musím podotknout, že úkol zavolej Furymu a zeptej se ho jestli chce radši růžového nebo duhového jednorožce se dnes, k vaší smůle po Furyho kázání nedostavil.
___________________________________Tato kapitola má 428 slov.
Děkuju za podporu a doufám, že se vám kapitola líbila.
Vaše Lůca 💕
ČTEŠ
Dívka mnoha tváří (ff Avengers)
FanficMarigold (Mary) je dívka, která to v životě nikdy neměla lehké. Její rodiče ji opustili chvíli po narození a své dětství prožila v sirotčinci. Moc tomu nepomohly ani schopnosti díky kterým mohla změnit svou podobu.Tyto schopnosti získala už jako dít...