17. Sestra

220 10 5
                                    

Probudila jsem se s nabitou energií z noci a odhodláním zjistit pravdu o své minulosti a o svých rodičích.

Hned po tom co jsem navštívila koupelnu a dala si snídani jsem se chtěla pustit do  vyhledávání informací ale vyrušil mě zvonek. Zvedla jsem teda telefon který je spojený s vchodovými dveřmi a pomocí kterého se otevírá.

,,Kdo je tam?"zeptala jsem se. ,,Ten nejdokonalejší kluk na světě"odpověděl mi Peterův hlas. Rozhodla jsem se ho provokovat.

,,Steve? Nejsi na kluka trochu starý? Vždyť si v ledu strávil 70 let."zahrála jsem udivenou. ,,Co? Já jako nejsem nejlepší kluk"řekl Peter uraženě.

,, Pojď dovnitř, dělala jsem si srandu"řekla jsem a otevřela vchodové dveře. Takže nakonec to skončilo tak, že jsem celé dopoledne s Petrem hrála deskové hry a koukala na televizi a potom jsem k nim byla pozvána na oběd.

Když jsme přišli do bytu Petera hned nás do nosu udeřil smrad spáleniny a May nás hnala ven, že se půjdem najíst do nějaké restaurace. Nakonec jsme vybrali nějakou vietnamskou a musím říct, že tam vařili fakt dobře. Nějaký číšník balil May  a Petrovi to asi už lezlo na nervy, protože furt toho číšníka propaloval pohledem.

Já jsem se smála jak May nedochází jak jí každý druhý muž balí a jak to Peterovi leze na nervy. Po obědě jsem Peterovi a May poděkovala za pozvání a rozloučila se s nimi.

Potom už jsem se konečně pustila do hledání informací. První jsme s Jarvisem prohledali kamerové záznamy z nemocnice a z ulice na které bydleli.

Podle jejich obličejů jsme je vyhledali a první výsledky byli na světě. Moji rodiče se jmenují Nikolaj a Sofia Belovovi a pochází z Ruska. Do Ameriky se nastěhovali kvůli práci, oba pracují jako průvodci.

V Americe zjistili, že mě čekají a odjezd podle kamer z domu plánovali od mého narození, kvůli mému vzhledu. Mysleli si, že mě nějaký bůh zaklel kvůli tomu, že odmítli první dceru. Což mě přivádí k myšlence, že mám někde na světě, pravděpodobně v Rusku sestru.

Zjistila jsem, že nebyla plánované dítě takže když přišel nějaký muž s nabídkou, že jim dceru odkoupí souhlasili. Nechápu jak to mohli udělat obě děti prostě nechali na pospas světu jenom proto, že je jedna neplánovaná a druhá nevypadá jako jejich kopie. Protočila jsem nad nimi očima, možná je pravda, že škola života tě naučí nejvíce, mám dvanáct a dokážu si obstarat peníze, jídlo, byt a postarat se sama o sebe.

,,No nic" řekla jsem si pro sebe a pokračovala ve vyhledávání informací, tentokrát o sestře. Její jméno je Yelena Belova a narodila se v Rusku, to je vše co se dá zjistit. Podle kamerových záznamů nemocnice v Rusku kde se narodila jsem získala její podobu dítěte a potom jsem jenom s Jarvisem za pomoci její fotky, fotky našich rodičů a mojí fotky vyhledala nejpodobnější ženu v kamerových záznamech.

Když jsme však o ní něco chtěli vyhledat nic tam o ní nebylo. Uložila jsem si fotku svojí sestry Yeleny a šla si dát večeři, po které následovalo dopisování s Peterem. Myslím, že ho začínám mít víc než ráda. S touto větou v hlavě jsem usnula.

___________________________________Tato kapitola má 519 slov.
Nahoře máte fotku Yeleny.
Doufám že se vám kapitola líbila a budu ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu.
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat