46. Jsi to ty??

33 2 0
                                    

Jsem nervózní, hodně nervózní, přímo se klepu strachem. Stojím před vchodem do Midtownské střední školy, kde má studovat Peter a čekám na něj.

Pamatuje si mě vůbec? Neviděl tě rok a půl za tu dobu se nedá zapomenout nebo jo? Nebo si mě pamatuje ale má někoho jiného. Jedna varianta mi připadala horší než ta druhá a já měla chuť se otočit a zmizet odtud co nejdále to jde.

Už už jsem chtěla nasednout na mojí motorku a odjet, ale ze dveří začali ve velkém vycházet studenti a já aniž bych to měla úplně v plánu upoutala pozornost skoro všech výchozích.

Hledala jsem mezi jednotlivými studenty jeho tvář. Postupně jsem nabírala odvahu ale stačilo abych ho zahlédla a nervozita zase stoupla. Jako jeden z mála se na mě nedíval ale jeho kámoš ano a když si všiml, že se na něj dívám tak do něj lehce strčil.

Rychle vzhlédl a když ten jeho kamarád naznačil hlavou kam se koukat otočil se na mě. Na tváři se mu objevil upřímný úsměv a ze mě spadla všechna nervozita.

Neřešila jsem, že se všichni dívají a rozběhla se za ním a skočila mu do náruče. V hlavě jsem měla jenom jednu myšlenku 'nezapoměl'.

,,Mary, jsi to ty?", nemohl tomu uvěřit. ,,Jo jsem, z masa a kostí", usmála jsem se na něj a užívala si pocitu, že jsme zase spolu.

,, Musím ti toho tolik říct", řekla jsem. ,,Ehh Petere, nechci rušit ale co Liz?", ozval se ten jeho kamarád. ,,Nede!", zaúpěl Peter.

Aha takže varianta má někoho jiného. ,, Promiň, že jsem na tebe tak skočila to jsem nevěděla", usmála jsem se na něj i když jsem měla chuť spíše brečet. ,,Ne počkej Mary já to všechno vysvětlím není to tak jak to vypadá. Pane bože to znělo přesvědčivě, přesně to se říká když to tak opravdu je, ne já to prostě nemůžu říct normálně." Peter si rozpačitě prohrabal vlasy a jak jsem se před chvílí dozvěděla Ned nechápal situaci.

,, Myslím, že i Ned potřebuje vysvětlení tak jdeme ke mě a ty Nede přijď za hodinu před Peterovi bytovku", vyřešila jsem situaci a nasedla jsem na motorku, Peter nasedl za mě a rozjela jsem se směr můj byt.

Když jsme dojeli šli jsme ke mě do bytu a nechala Petera vysvětlovat. ,, Má se to tak",začal Peter,, že si zmizela. Hledal jsem tě, ale nic jsem nezjistil. Aby toho nebylo málo tak mě kousnul radioaktivní pavouk a ze mě se stal Spiderman a našel mě Tony. Avengers se totiž pohádali a vedli proti sobě boj. No a já se toho účastnil a to byla jedinečná příležitost dostat se k Avengers a zeptat se na tebe, jenže ani oni nic nevěděli. No a pak jsem nastoupil na Midtownskou střední byla tam pěkná čtvrťačka Liz. Líbila se mi jenže tebe jsem pořád miloval a miluju doteď. Nechtěl jsem tě podvést jenže Ned když viděl, že se mi trochu líbí začal mě a Liz trochu dohazovat. Jenže já věřil, že se vrátíš a tak jsem si držel odstup."odmlčel se.

,, Navíc se objevil padouch jménem Vulture, který kradl mimozemské materiály z útoku na New York a přetvářel je ve velmi nebezpečné zbraně. Nakonec se ukázalo, že je to Lizin táta a mě se ho podařilo zastavit když se snažil ukrást věci, které z Avengers Tower převáželo letadlo do nové Avengers základny mimo město a tak se kvůli otci musela Liz přestěhovat. Ned si pořád myslí, že Liz byla moje láska a že se mi po ní strašně i když jsem se mu to snažil vyvrátit protože jsem myslel na tebe ale Ned je Ned.", dopověděl Peter.

Poté jsem Peterovi i já povídala co se dělo u mě a jak jsem poznala mojí pokrevní rodinu, prostě jsem vyprávěla co se za tu dlouhou dobu co jsme se neviděli stalo.

Potom přišel Ned a my ho seznámili se skutečností, že jsme pár, Peter podal i vysvětlení kolem Liz a když Ned zjistil, že mám schopnosti, že se znám všemi Avengers a že jsem jejich součástí malém to sním seklo.

Dva týdny jsem strávila tím, že jsem dopoledne pracovala na obleku nebo cvičila a odpoledne byla s Peterem a někdy i Nedem.

Musím přiznat, že jsem si ty týdny užívala a bála se co přinese budoucnost a že toho není málo.

___________________________________
Po dlouhé době zase vyšla kapitola, má 710 slov což je na mě docela dost. Jinak přijímačky jsem zvládla a moc děkuju za pochopení v téhle dlouhé pauze
Moc děkuju za přečtení a hlasy moc si toho vážím
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat