32.Podezření

46 2 0
                                    

Přemýšlela jsem, kdy zase budu mít den kdy se budu moc vyvalit s knížkou nebo u filmu na gauči a jediná moje starost bude že mi došel popcorn.

Poslední dobou pořad něco dělám, včera jsem byla nakoupit a stavila jsem se v knihkupectví a můžu vám prozradit že s jednou knihou jsem rozhodně neodešla.

Také jsem si v laboratoři kterou jsme s Peterem před dvěma  malovali a já jsem jí pár úpravami nakonec i ten den dotáhla k dokonalosti začala dělat nové vylepšení na oblek.

Do rukavic se pokouším přidat jehly na stejném principu jako měla Lily ve vlasech, ještě se mi to sice nepovedlo ale pracuju na tom.

Dneska mi přijela konečně moje knihovna, takže náplní dne bude smontovat ji a dát do ní všechny knížky. Kolem mě leží asi čtyři druhy šroubů a matic, poličky a plánek podle kterého se to snažím dát dohromady. Cítím na sobě něčí pohled ale když se kouknu do oken na druhé straně ulice nikdo v žádném z nich není.

To je divné pomyslím si ale nakonec to nechám plavat a začtu se zpátky do plánku. Nakonec se mi podaří smontovat pěkně vypadající  a dokonce i dobře držící knihovnu.

Naskládám do ní knížky a rozhodnu se, že se půjdu projít. Vydám se už automaticky do přes park a poté zamířím k lesu. Pořád mám pocit že mě někdo sleduje ale vždy když se otočím nikdo tam není.

Vlastně jsem jednou viděla trochu podivně oblečenou dívku, jako kdyby na sobě měla kombinézu podobnou obleku od Nat ale než jsem se vzpamatovala a mé zamyšlení pominulo, tajemná dívka byla pryč.

Zatřepala jsem hlavou a snažila se na to nemyslet. Poté jsem se vrátila domů. Doma mě čekal Peter a večer jsme se dívali na filmy. Přemýšlela jsem jestli se mu nesvěřit s mým podezřením ale nakonec jsem to vypustila z hlavy.

___________________________________
Protože je Štědrý den rozhodla jsem se  vydat kapitolu, která má 306 slov, jako dáreček.
Jinak kdo myslíte, že byla ta dívka?
Děkuju za hlasy
Vaše Lůca 💕

Dívka mnoha tváří (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat