10

1.7K 159 115
                                    

Loki beni odama bıraktıktan sonra Thor'un yanına gitmişti.Her ne kadar tatlı bir yağmur olsada bunun hesabını soracaktı.Buz devlerinin hâlâ bizimle uğraştığını da söyleyecekti muhtemelen.

Bense tüm bu dertlerin yanında Loki ile romantik tatlı anlar yaşadığım için deli gibi sırıtıyordum.
Aklıma Licx gelince odadan çıktım.İhanet eden birinin Asgard'da yeri olamazdı.Karşımda duran kapıya bakıp derin bir nefes aldım ve içeri girdim.

"Licx!" Ses yok.Boş bir oda.

"Licx?" diye tekrarladım.Odanın tuvaletinden çıkan kahverengi kısa saçlı kıza baktım.

"Buyrun leydim?"

"Sende kimsin?"

"Ben sizin için yeni görevlendirildim leydim.Bir arzunuz mu vardı?"

"Licx nerede?"

"Olanları duymadınız mı?Tabiki duymadınız.-Kendi kendine mırıldanıp bana döndü.-Leydim Licx'yi siz yaralı yatarken buz devleri kaçırdı."

"Kaçırdı mı?Kaçtı mı?"

"Nasıl yani?Neden kaçsın ki?Buz devleri onu kaçırıp işkence yapmış.Kehaneti öğrenmek için."

"Kehaneti biliyor musun sende?"

"Herkes biliyor artık leydim."

Duyduklarımla Licx'nin ihanet etmediğini öğrendiğimde içimde pişmanlık ve sevinç hissettim.

Odadan çıkıp koridorda boş boş yere baktım.Kimse bilmesin derken herkesin öğrenmesine sebep olmuştum.Licx'nin suçu değildi.

Loki biliyor muydu bunu?Loki'yi aramak için koridor boyu koşup odasının önünde durdum.Kapıyı bir iki kere tıklayıp açtım.Burada değildi.

Odasını sonra inceleyebilirdim.Arkamı dönüp ilk gördüğüm hizmetliye Loki'yi görüp görmediğini sordum.

Koca sarayda Loki'yi bulamamam normal miydi?Hava kararana kadar sarayda dolaştım.Artık dermanım kalmamıştı.

Ayaklarıma kara sular inmiş bir vaziyette odama döndüm.Biraz atıştırıp yatağa uzandım.

"Loki nerdesin?" diye mırıldandım.Tüm saraya onu sormuştum.Thor da ortalıklarda yoktu.Sabah Güneş'in doğmasına yakın yatağın örtüsünü bile kaldırmadan uyuyakaldım.

***

Bu seslerde ne?Gözümü yavaşça açmaya çalıştım.Bir saat uyumuş muydum?Bu ses de ne?Makas mı?

Gözlerimi yanımdaki sarışın çocuğa çevirdim.Elinde bir makas vardı.

"Thor?Yine rüya mı görüyorum?"

"Rüyanda beni mi görüyorsun Leydi Elizabeth?Bu pek uygun olmaz kardeşimle evlenecekken."

Thor'un diğer elinde upuzun kahverengi saçlar görünce ayağa fırladım.

Yerler saçtı ve Thor'un elinde saçlarım vardı.Elim hemen kafama gitti.

"Saçlarım!" diye bağırdım.Sırtımdan aşağı dökülen saçlarım şimdi omuzlarıma geliyordu.

"Bunu neden yaptın?"

"Loki ile aramızda bir şey.Gelenek gibi düşün."

"Seni öldüreceğim!"

Thor ayaklanıp kaçmaya başladı.Loki beni böyle beğenir mi?Ne diyorum ben?!Thor'un peşinden koşmaya başladım.

Benden oldukça hızlıydı ama bir kestirme öğrenmiştim.Asgard koridorlarında koşarken herkes geri çekilip bana yol veriyordu.

Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin